petek, 19. marec 2010

Lažji so brutalni cilji.

A bom zmogla? - Do konca zime ponucat obe že dve leti stari kremi za roke? Eno, prav tako dve leti, sem k sreči zabrisala stran ob začetku letošnjega pritiska minusa na že tako izsušeno kožo ročnih hrbtišč. Hribčki, po katerih šteješ, kateri mesec ima 31 dni pa kateri ne, so najbolj ogrožen del hrbtne strani roke (to je obratno od dlani, štekaš?). Pravzaprav dvomim, da mi bo uspelo, čeprav bi bil že skrajni čas, da bi bili tubi že pri koncu. Skoraj vedno raje uporabim ročne kremice za roke drugih članov mojega kroga ljudi, ker vedno lepše dišijo od moje žavbe številka ena in od moje žavbe številka dve. Kot sosed, ki ima zmeraj lepše pa večje jagode na vrtu kot mi.

Ker če mi ne uspe, ne bom razočarana.

2 komentarja:

storyteller pravi ...

Hehe. Posojaj ju okoli... tako, kot si jo ti sposojaš od drugih ;)

Izgubljena. pravi ...

Haha :D Prav to strategijo sem zdaj uporabila! PRvo pravilo je, da ju ne smem nikoli pozabiti doma :D - če ne drugega, se vsaj iz dolgčasa napacam :D