sobota, 14. april 2012

Še dva pa pol, no!

Čisto odvisno je, kako si zastaviš potek prve urice jutra (ki ni ob sedmih, osmih, ampak takrat, ko vstaneš) ...

Jaz sem danes spet nazaj vpeljala jutranje joga-razgibavanje na trdih tleh in brez blazine - že zato, ker sem zadnjo plačano vadbo brezslabovestno prešpricala in prespala s čepki v ušesih, gluha za izvrtavanje oken po bajti in za cel svet; 

pižamo nadomestila z bolj uglajenimi, a še vedno udobnimi čezdnevnimi cunjami, med katerimi so prve nespalne gate in strgane pajkice (nespalne gate so tiste, ki niso spalne in niso za spat, spalne gate pa so običajno take, da imaš občutek, kot da jih nimaš, so mamaste, perejo se lahko na 90° in češplja je bolj na prepihu, op.i.); 

umila sem si zobe, obraz, skrtačila petnajst centimetrov krajše lase, se pogledala v ogledalo s tistega vidika, kjer dosežem zadostljivo zadovoljstvo, ker po treh dneh kratke čupe in pristriženega frufruja tja do sredine čela še ne wow-am; 

pojedla probiotični jogurt s standardnimi ovsenimi in koruznimi kosmiči ter žlico lanenega semena (ob vsakem prehranjevalnem kiksu čez teden, imam vikend običajno rit na štrajku - ko je že štrajk tako aktualen pojem) pa še hruško, da sem se notranje res prebudila;

poščipala predolge nohtne izrastke, z bombažno majico zglancala očalna stekelca;

prižgala računalnik, odprla forum, odprla herlostuniverse, odprla facebook, odprla google reader, od včeraj pa sta med aktualnimi še twitter in reddit (čisto tako povem, da sem včeraj imela enega tistih neproduktivnih dnevov, ob katerih se prebudi interes za stvari, za katere prej nikoli ni bilo časa in energije, da bi jih človek naštudiral - zdaj sem usvojila reddit in na twitterju poiskala še en kup zanimivih, ki jim bom sledila);

pripravila zapiske in ostalo izpitno literaturo. Ker mam samo še dva in pol, od prvega aprila pa brez zagona zabušavam.

... Da si na ta dan prepoln elana za koristne reči, po katerih se v deseturen spanec brez treh nočnih obiskov na straniščno dilo podaš z nasploh živim občutkom.

Ni komentarjev: