petek, 8. marec 2013

Izprijen, lesen, črn, nerazumljen, bolan - išče bremzo!

Ampak iskren.

Za vsa tista vesoljska bitja, ki spadajo v spodaj omenjeno drugo kategorijo ljudi (prebivalcev planeta Zemlja), povem, da sem ful humoren človek. Humorist. Cela humoreska.

Včasih pač ljudje res ne doumejo, da tisto, kar bleknem ven, ni mišljeno kot nesramna opazka, ni mišljeno kot error v sistemu, kot pretrgana nitka na možganskem vlaknu, prek katere potuje moral-bi-biti-brihten impulz, ni mišljeno, da izjavo ignorirajo, pogledajo stran, zamomljajo nekaj drugega in prešaltajo temo ali se celo prazno zasmejijo. Mišljeno je, da se od srca smejijo! Da se strinjajo s tem, kako genialna izjava se je sproducirala iz mojih ust. Lahko me tudi častijo, citirajo naprej, me hranijo. Zadnji stavek je humor.

Ali pa bi morala včasih vseeno malo brzdati svoje besede in jih s konca jezika zabasat malo nazaj, naredit pavzo, vdihnit zrak skozi usta, da se besede malo razbežijo in premečejo in poiskat primernejše in bolj družbeno sprejemljive tvorbe. Pa ne da sem kaj pretirano gobčen človek, no. Sem, ampak znam bit čisto okej, najboljši!, sogovornik. Vseeno je najbolj smešno tisto, kar rečem prisiljeno, da bo smešno. Ker je res smešno in spopadi, ki se potem odvijejo znotraj moje lobanje - posledica je včasih rdečelična eksplozija na obrazu - so za crknit smešni.

Marsikdo me je pogruntal v tem kul stilu, se ne bom sekirala za tiste, ki tega ne zgruntajo in me označijo za virdo-ja, kar mi je sicer tudi jasno že od štarta moje odrasle dobe (odrasla sem, ja), se pa malo sekiram, ko pri ljudeh, za katere si želim, da me pogruntajo, ne vem, a so me pogruntali ali sem v njihovih očeh le ena nerazumljena kreacija vesoljsko zmedenih možganov. Pa tudi, če to mislijo - saj nisem škodljiva, ne? In hkrati imajo celo prav, ne? Se pa lahko ti ljudje (to je ta druga kategorija ljudi, ki sem jo v prvem odstavku tega spisa omenila) odločijo omejit druženje, kosila in kave z mano, to lahko naredijo, ampak nočem, da to naredijo.

Konec spisa. In vse je bil humor. "Bil je tako prikupno zmeden, da sem v hipu vzljubil ga." Tako.

Ni komentarjev: