torek, 26. marec 2013

Naročim rebRCA, dobim jetRCA

Ne maram naročat pri mesarju. Izogibam se naročanju pri mesarju. In potem se bojim naročat pri mesarju. 
//Poljubno izberi vrstni red.//

Ker:
- ne znam,
- ne vidim mini napisov, ki štrlijo med bedri, stegni in ostalimi notranjimi organi živali, 
- ne ločim sort mesa tako na lepe oči,
- ko naročim, dobim napačno stvar!

Če ostanem pri zadnji alineji ... 
//Interakcija med mano in mesarjem je v nadaljevanju označena s Procesom.//

Ko naročim, dobim nekaj drugega, čeprav sem vmes med vsem živčnim Procesom posumila, da mi daje nekaj drugega, ker je bilo to temno, sluzasto in brez kosti, za tisto moje naročeno pa celo približno vem, kako izgleda, a zaradi vzhičenosti nad tem, da je Procesa konec, prejeto zabrišem v košek in oddrvim proti blagajni, da ulov plačam. Pridem  domov, zadovoljno odprem vrečko, preberem ...

Popizdim.

Razjarjeno pohodim gor in dol po stanovanju, ki ni tako veliko, da bi si lahko spihala energijo, ki me je v momentu preplavila, odprem fejzbuk inbox, kamor lahko zropotam svoj gnev čisto vsak dan, ker sta moji babi s svojimi smartphoni in ostalim ves čas na liniji, ker če ne zdaj pa kasneje, opišem svojo razčepuhanost ali tazčihapuhanost in ugotovim ... 

Smešno je.

Sploh ni tako velik problem, zaradi katerega bi se lahko takega napihnjenega giganta delala. Ker sem majhna. Mesarja ne krivim in sitnoba sploh ni kul stvar. In moj najljubši fant, najljubši sojedec, najljubši sospalec jetrca naravnost obožuje! Pa še spomnim se jutranjega skorajšnjega izbruha joka ob ugotovitvi, da konzerva fižola, ki sem jo danes nameravala vkuhat v ričet, nima na vrhu kljukice oziroma ročajčka, ki odpre konzervo, jaz pa brez odpirača za konzerve ... In danes tudi brez švajcerja, s katerim se sicer super masaker da naredit, a odpre konzervo. Odpirač za konzerve je bil potem tudi razlog, da sem se zavlekla v špar ... In mimogrede še k mesarju. 

Damn you odpirač za konzerve!

Tak očitni piemes je to, a dojela sem ga šele prej, za pomivalnim koritom, ko sem iskala razloge za to čudno razdraženost.

Ni komentarjev: