torek, 5. marec 2013

Ker jaz sem modern-modern-modern

Sem prepričana, da sem tak naslov v svoji zgodovini že uporabila, a je pač spet najprimernejši za tole fazo, ko sem z dolgočasnega vsakodnevno iztisnjenega pomarančnega soka prešaltala na smuti. Ali iztisnjeni pomarančni sok z limono, združen s speštanim kivijem ali/in banano. Za kaj takega včasih uporabim celo tri rekvizite, štiri! če štejem še nož. Pet! če štejem še ikeino rezalno dilo ...
- električni ožemalec pomaranč, tudi z nastavkom za limono, a na tega kar pozabim, čeprav skoz visi zraven,
- ročni ožemalec limon ali štil za limono ali štofeljc za v rit ali anal plug, če želimo bit najbolj konkretni pri poimenovanju,
- električni palični stroj brez blender varianta nastavka, a dela ravno prav, da koščke spremeni v kašico, da je smuti po ta pravo gost.

Nisem še povsem izvirna, kar se sestavin tiče. Niti nisem zahtevna, ker mi je sam pomarančni sok že od nekdaj zasvojljiva vitaminska bomba za zbudit se - namesto kave, ki razdraži že tako razdražena črevca in ki potem še trese in nervira vsak živec posebej. Bom pa najbrž kmalu začela uživat v eksperimentiranju in novih smuti pogruntavščinah pa bo to spet postal en nov element na tisti listi (jutranjih) opravkov do dvanajstih.

Ni komentarjev: