četrtek, 18. april 2013

Čemaž in sonce. S čemažem in soncem.

No, ne vem, a se, ampak verjetno se, ker so bili ti testeni faili precej zapomnljivi, kar se očitno napačne vleke tiče (o tem govorim - kmalu testenih zmazkov sploh nisem več objavljala), kdo spomni, ampak s ponosom moram razglasit letošnji prvi uspeh, ki sem se ga lotila zaradi čemaža. In sonca in večkotdvajsetih stopinj. In čemaža in sonca. Lotila sem se štrukljev s skuto in čemažem, ker imam čemaža fulj in ker se štrukljev nikoli še nisem lotila. In ker je čemaž in ker je sonce, s ponosom kliknem na gumb "slikaj" tam pri mojem švoh fotomobiaparatu in v vizualen spomin spremenim še tole testeno tvorbo - spet z luknjami, a niso kritične, s čemažem in soncem in skuto, z malo drobnjaka tudi.


In tako je, če je sonce in če je čemaž - na balkon, ta najin balkon, kjer imam lahko tudi samo jaz komando, če hočem, sem že naselila prvo familijo letošnjega Zelenostlinskega naselja. To so Jagode, ki so se iz svojega prvega doma izselile, ker niso pazile na kontracepcijo in so vitice postale že prave divje radodajke, ki se jih ni dalo več krotit. Pri meni jih bo krotila Jinx. Poglej!


V Zelenostlinsko naselje kmalu kmalu pridejo še Paradajzi in Paprike, ki da ne bodo uspevale, so mi rekli. Bodo in temu primerno tečna bom z MMS-i in objavami pod rubriko zelenologija ... Sonce in čemaž sta naredila dober dan - na pogled ne tako čudovitega izdelka, a zelo okusnega in čemažastega, kakor je prav.

4 komentarji:

Anita Puksic pravi ...

Mnjam!

Iskreno verjamem v tvoje paprike in paradajze. Pardon, Paprike in Paradajze ;)

"overqualified" pravi ...

Hej, fajn zapis! Imam en predlog, povezan z Metino listo (metinalista.si), lahko več napišem na email. Nataša

Izgubljena. pravi ...

Nataša, moj mail je darja.majce@gmail.com, lahko sem pišeš (ne vem, zakaj na naslovnici prišlo do napake :)) - in kar napiši ta predlog, Metina lista je kul :)

Izgubljena. pravi ...

In, Anita - res je, Paprike in Paradajzi (z velikimi začetnicami zato, ket gre za familije!) bodo! :)