četrtek, 30. avgust 2007

tudej is veri bjutiful dej

Bila na mojem sivem faksu. Po približno pol leta. Še več. Srečala mojo filozofsko sošolko, katere sem se zelo razveselila. V prvem roku naredila vse izpite. Pohvalno. Nisem še vpisana na mojo novo smer, ampak bom kmalu. In sem prišla do spoznanja. Novega spoznanja o sebi - ko sem živčna jecljam! In to tako, da moj notranji glas zraven vpije, da naj utihnem, zaprem gobec. Pa zelo pogosto sem živčna. Govorim v nepovezanih stavkih, katere poskušam povezati, ampak je že prepozno in zato še slabše.

Sem pa zelo vesela.

SKLEP

Pritožbi se ugodi. Sklep o rezultatu izbirnega postopka za vpis v prvi letnik v študijskem letu 2007/2008 z dne 19.7.2007 se odpravi.

Sprejeti ste na:

UNIVERZO V LJUBLJANI. FILOZOFSKO FAKULTETO, ANDRAGOGIKO - ENOPREDMETNO UN, REDNI ŠTUDIJ

That is why I am happy!

Tako sem nekako začela verjet v približno poštenost slovenskega (visoko)šolskega sistema (poudarek na približno). Ko sem hotela novico povedat naprej so od mene slišali le evforično cviljenje. Skoraj zagotovo so si mislili, da se mi je dokončno strgalo. Seveda sem obljubila, da letos pa bom obvezno noro pridna, itak mi pa ne preostane drugega. Zaenkrat sem res le gimnazijska maturantka, ki bi - če ne bi nadaljevala svoje intelektualne poti - pristala le za kakšno mašino v GeTeju, poleg živin, ki imajo dokončano le osnovno šolo (in poleg študentov, katere izkoriščajo - n_a_v_e_l_i_k_o - like čajna's pur litl pipl).

Sem se pa tudi izognila izgubi dveh jurjev in pol. Evrov. Kar pomeni, da se bom brez slabe vesti podala na en širokoprodukten (:P - ta izraz verjetno obstaja le v vagi-leksikonu in pomeni nabaviti produkte vseh dimenzij, materijalov in vrst) šoping. No, da vseeno ne bom izpadla prevelik potrošniški frik, bom oči vrgla le na določene artikle, za katere menim, da jih bom zares potrebovala (:D).

Neizmerno pa se veselim tudi današnjega srečanja. Srečanja punc, ki se na kupu niso zbrale že uf, kar nekaj časa. Katjuša, ki bo prilomastila s hribov (če tole prebere, me bo povozila z avtošolo), Nina in Mojca, ki sta forevr tugedr, edini civilizirani in Tina, ki nas bo prišla pobrat z njenim rdečim vragom, kot ga sama imenuje. Pobrat in peljat na kruhke. Verjetno.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ko pridem v Besnco se dobr nastav, da mi ne bo treba večkrat čez tebe zapeljat:D

Izgubljena. pravi ...

Uf, predn boš ti do sm dokopala, boš vrjetn zbila par antilop pa par hrčkov, takrt se bom pa jz že izselila:P