petek, 24. avgust 2007

grauli-vagi

Počutim se grozno (skoraj kot vedno). Po drugi strani pa popolnoma normalno (skoraj kot vedno). Žalostna postanem, ko pogledam zadnjo epizodo zadnje sezone te in te nanizanke. Pa čeprav se vse lepo razplete. Očitno sem res presentimentalno bitje za ta svet. Poleg tega me vedno pretrese pogled na moje izpadle laske. Vsak dan cela klopka (like klopka/klobka volne). Can't wait, da bo vsega tega sranja konec. In še faks... Najbolj đajant psihaža stanje je to, da ne veš... kako se bo izšlo. Pa malček osamljeno se ta trenutek počutim, čeprav mačkica lomasti po moji sobi.

--> Ha, kaj vse je treba povedat preden preklopim na živahnejše teme. In koliko smeškov je treba uporabit za realizacijo prikaza mojega razpoloženja. - ki jih ni več, sem jih zbrisala, ker kvarijo luklajk mojega SPLETNIKA <--

Ubistvu so me danes presenetile šokantne novice, ki so me prav nasmejale. Novice, ki pridejo iz ene glavnih funkcij ženskih možganov, kateri po domače rečemo "opravljanje". Da je soseda svojega fanta nabila s kolom, ker jo je prevaral in da je ta in ta deklica noseča. In da kaj takega se lahko zgodi le v našem koncu, kjer bodo prihodnji rodovi kmalu postali izrojeni - takšna je bila naša ugotovitev. Da je sicer povsem naravno, da zanosiš pri 19ih, ampak da to ni naravno za našo vas (jaz Ji pravim naselje) - takšna je bila moja ugotovitev. Ugotovitev, ki jo imam že zelo dolgo časa v glavi in ki si res ne zasluži opravljanja. Pa vseeno. Pa kar še zadeva opravljanje - je treba poudarit, da ta vrsta le-tega pride iz govoric, ki pa nikakor niso zanesljive, poleg tega... Nadaljno širjenje govoric je zelo grda stvar. Povzročati govorice pa je še grše (se nisem mogla upreti opisu mojega nadvse moralnega pogleda na krog "opravljanje-govorice".

Posebej bi se posvetila tudi sosedovim in našim mulcem, ki se silno grdo vedejo do mojega mačura (mimogrede čigar glava trenutno visi s tiskalnika). Nezaslišano se mi zdi, da ga preganjajo na lastnem ozemlju... Sicer se je treba sprijaznit z dejstvom, da Lili (tako ji je ime) išče gužvo (zdi se mi prikupen izraz) kjer je le mogoče - če se bodo mulci igrali na drugi strani Save, se bo poskusila prebiti... Ja, na drugo stran Save. Ko je v sredo sosed kosil travo, Lili ni bilo nikjer. In kje mislim, da je bila in kaj mislim, da je počela? Bila pri sosedu. Igrala se je s frišno pokošeno travo (ne vem sicer, če res, ampak 2x ni za reč(' )). No, uglavnem... Gre k mulcem iskat gužvo. Gre se gužvat. In normalno mulci dobijo veselje, da bi pa tega mačka malo zlaufali naokoli. No, tega ne pustim! Sicer ta trenutek menim, da je fino, da so jo, ker spi že nekaj ur kakor ubita, ampak - tega ne pustim! In če tega ne pustim, oni tega ne smejo več izvajat! Je tako?

Jezna sem na mojo super kolegico. Ker mi ni v uporo. Zjutraj jo pokličem, da jo zbudim, da greva skupaj na moj faks. "Ne da se mi". Oukj, tudi meni ne. In to je bilo to.

In navsezadnje - lep dan je bil. Začel se je precej družabno (grugru), končal sicer malo manj...

Ni komentarjev: