nedelja, 26. avgust 2007

fjučr fejMAUS

Zakaj je potrebno pisat blog? Web log. Nekaj zato-jev:
  • Vsekakor zaradi olajšanja lastne duše, da vse tegobe in tudi pozitivne stvari spraviš nekam - malo ven na prepih, da se ne zadušijo v temnih votlinah lobanje.
  • Mogoče tudi, da Mreža odnese tvoje pomembno sporočilo naprej, v svet, v vesolje. Pa tudi, če ga nihče ne prebere, ti živiš v zavesti, da te drugi poslušajo. In mogoče... čez desetletja, ko umreš neke slavne smrti in hočejo od tebe izbrskat vse možno - najdejo tvoj blog, ki ga označijo kot pomemben vir, da si zares obstajal. In kako pametne izjave za življenje si pisal! Vse bodo nekoč mogoče morali zrecitirati šolarčki v šolah, da bodo naredili tisti f* izpit za naprej.
Zame je pomembno oboje. Za dušo. Sem pa poleg teh dveh zelo pomembnih ZATOjev, našla še enega:
  • Tista slavna smrt... skoraj zagotovo ni bila naravna. No in tu se pojavi vprašanje... Šlo za samomor ali umor? Pri tem pa pomaga tale zadeva. Vsak detajl lahko pomaga... Imam mogoče samomorilska nagnjenja? Mogoče občasno... Imam kakšne sovražnike? Ne da bi vedela. Bom pa oba odgovora absolutno opisovala (tudi skozi vrstice, da se bo preiskovalna policija malo bolj potrudila), ko bo pač prišlo do enega in drugega. Ali.

//Mislim, da sem speštala enega smrdljivčka.//

Dejansko se bojim pajkov in moj najljubši fant tega ne more sprejet. In noče! Zato me s pajki preganja na vsakem koraku. Kar me spravi na... On the edge of reason. Na histerično hlastanje za zrakom - čistim pajkov.

//Damn, mi smrdi leva roka.//

Vem kaj bodo storili marsovci, ko me bodo ugrabili z namenom delati poskuse na meni (mogoče je to tista slavna smrt!?). Kožo bodo posmukali dol, na kosti dali vso možno (čisto) mast vseh možnih tolstih živali in mi kožo prišili nazaj. Nujno se moram zredit do takrat. In to dvakrat.

Ni komentarjev: