sobota, 4. avgust 2007

moj prvič

"This is my third. Like Shrek the Third. Ampak ne bom važna in ne bom promo..." !? - takole se je začel moj prvi post za tole stvar pred nekaj meseci, nadaljevanja ne poznam. Enostavno se mi ni dvignil lulček navdiha za karkoli novega. Čeprav sem to potrebovala in potrebujem še sedaj, ampak ni poleta, ki naj bi se po vseh naravnih in nenaravnih pravilih moral najti v vsakdanjiku. Pa se ne najde, kar verjetno pomeni samo eno veliko dolgočasno rutino, ki sicer ima - priznam - tudi kakšen vzpončič, ki za malenkost razburka enoinisto vsakodnevno bojevanje za preživetje, za obstoj na dvakratdva metra velikem koščku Prsti - nevemkateriže, ker so moje sive celice vedno protestirale pri urah geografije, kadar se je pač že šlo za prst, kamnine in to sranje.
Naj v uvodnem postu še omenim, da so najpogosteje rabljene besede v vađajna-slovarju: možgani, inspiracija (navdih), očitno, pač, bitje, vesolje, planet, dimenzija, človeštvo. Pa še veliko. In nikakor se jih ne smemo naveličat, ker so zelo pomemben del vađajna-karakterja. In če se naveličamo vađajna-karakterja... Pomeni pogubo za človekov razum, kajti vađajna nas vedno znova in znova izobražuje o skrivnostih vseh človekovih temnih (pa tudi svetlih) strani in nas osvešča o vseh novih zankah, pasteh, strupih, ki nam jih ponuja življenje. Vađajna je na tem področju zelo samozavestno bitje in izpodrivati njo bi bilo... Oh, damn - tole je že utrujajoče.
...kot je včasih življenje. Obstaja mogoče še kakšna druga beseda za ta... niti definicije ne poznam.

Ni komentarjev: