ponedeljek, 21. januar 2008

changes

Spremembe... Aha... Ja pa so kar dobre... Če so dobre... Ja... Spremembe. Pa če so dolgoročno gledano dobre... So pa sploh fino fajn. Čeprav mogoče na začetku ne zgleda tako. Spremembe... Vsekakor so šok - pa če so plus ali minus. In so tudi nujno potrebne. Da dejansko ugotoviš kaj je dobro in kaj ne. Lahko se to dvoje tudi izniči... Spremembe, ki ne prinesejo spremembe... Mhm. Pa spremembe, ki so totalno katastrofalne... Da sploh ne moreš več živet naprej! Spremembe, ki so prekleto negativne v vseh pogledih. Take, ki so samo še za umret! Majhne, luštne spremembe so pa itak čez vse.

Do tukaj verjetno ni nič jasno, kaj? KAJ??? No bom pa takole povedala...

Kako zelo mi dan polepša čisto nova slikica na mojem namizju, ki se povrhu vsega še sklada z okvirjem monitorja! In kako zelo bi mi lahko dan uničilo, če bi kar naenkrat sosed ugotovil, da bi bila prašičja farma zelo produktivna panoga in bi celo dobil vsa potrebna dovoljenja, da bi jo postavil pod mojim oknom! - No, to bi mi uničilo ne samo dneva, ampak celotno bivanje na mojem koščku tega planeta. - Pa da bi mi Tina (ja, ti ja! :P) pojedla tole kremšnito s katero se pravkar bašem... To bi moje življenje na glavo obrnilo z nedoumljivo hitrostjo. In da bi si mami zaželela najbolj poseben kotliček za wc na svetu, ki bi bil najbolj ekološki od vseh in žal hkrati najgrši od vseh. Ne glede na to, da se ne bi skladal z našo lepo rdečo kopalnico, bi ga vseeno namontirala... Ne, s tem se nikakor ne bi mogla sprijaznit.

Že velikoveliko bolj jasno kaj želim povedat? Not?

Na kratko: Matic si je postrigel svoje lepe dolge kodrčke! :D (smešek, kateremu se zasveti zobek)

Before:

After:

In reakcija na to velespremembo?

Nič kaj posebnega. Smo realni, smo zreli, smo odrasli, smo že veliko dali skoz in smo nasplošno najpametnejši in itak ne moremo več dobit novih izkušenj, ker smo že ogromno doživeli. Zato... Vemo, da je bilo to najboljša stvar, ki jo dolgoročno lahko naredimo za to, da podgana ne bo ostala brez spomina! - Absurd... don't ask... Ampak je pa tako smešnooo. No, ne morem se zadržat. VIDELA SEM MRTVO PODGANO! :D... Ki jo je točno po sredini njenega debelega trupa presekal vlak! Božicarevica, ne vem kaj je ta mala tolsta svinja razmišljala, ko je šla čez tir!

Torej - šok itak. To je bila prva reakcija (ne pri podgani:))... Ampak smo se že navadili. In je lušten! To je pač tista veličina sprememb... Najprej minus... Potem "no... ni tko slabo...", na koncu pa "ful noro hudo mega bolš kot prej!".

To je to. Moje glavno poslanstvo za danes sem opravila, tako da grem tudi sama k novim spremembam naproti! (puljenju obrvi:P)

4 komentarji:

fissshy pravi ...

''Božicarevica, ne vem kaj je ta mala tolsta svinja razmišljala, ko je šla čez tir!''
...res nisi mogla ostat tiho??:)))
Vgl....darja..vedno znova me nasmeješ :)))
Spremembe?
Hmmm..tudi pri meni bi bil čas zanje, kaj praviš?:))

Izgubljena. pravi ...

nina... kakorkol že... ko bo cajt za spremembe, bojo pršle same od sebe. podgana te bo sama od sebe pršla pogledat in na konc jo boš hotla pod vlak vržt, ker boš sita sprememb!

okej.. ammm :D Ja. Sick :D... Ja.

Pika pravi ...

Daaaaaaaarjaaaaaaaa :(

:D še mau pa ti bom začela zamert tole omenjanje. Zato ker me usakič predstavš u slabši luči!!! :)
Ne res.

Izgubljena. pravi ...

Tina, be quiet!

Teb bom sam tkole rekla.. Najhujš še prhaja!!! :P Dokler ne boš postala bolj pridna deklica in dokler me ne boš javno zatirala vsakič, ko se vidiva... Sploh ni druge variante:P

Hecam se no... Dobr veš, da te mam rada*:)