torek, 22. januar 2008

"i'm your man!"

Zares neprecenljivi pa so trenutki (tudi!:)), ki jih preživim z mojo Katjušo Bambučo, Tino Pobalino in Mojco Gumbko. Žal se Mojca danes ni udeležila našega skoraj že tradicionalnega kosilca (btw - po novem smo konkurenca Cashmere Mafijkam), ker je pač imela nujnejše opravke (kot je buljenje v zanjo najlepši hrbet na svetu:)), vseeno pa smo se imele zelo smejoče. Za Tino smo (sem) ugotovile(a), da je slovenski Chuck Norris, za Katjušo, da je poosebljena "TAKO!" ledena sveča, jaz pa da sem... Še vedno revček, ki se spotakne na ravnini:). Da smo za štiri ure obsedele v Bufu pa je kriv... Hud Hrbet jasno. Ki je po vrhu vsega še pokazal rit. Tina in Katjuša sta bili čisto preč in še nekaj trenutkov nista opazili geja (ki sicer ni bil, ampak ga je bilo vseeno vredno označit zanj in na splošno je postal bistvo Njunih pogovorov:)), ki je prišel k sosednji mizi.

Sicer pa spet nobena tema ni ušla, da je ne bi predelale, skonzervirale in pojedle. Vsakemu ubogemu živemu bitju na svetu se je moralo danes strašno kolcati in vsak neživ organizem je prišel do možnosti, da dobi škrge. Vsak problem je nenadoma postal rešljiv, Zemlja je dobila štirikotno obliko in Dejansko sem se pravkar spomnila, da smo srečale profesorico PiOuDija (podjetništva), ki nam je Dejansko veselo pomahala iz avta (na srečo Katjuše takrat ni bilo zraven, ker bi ji baje skočila na havbo in ji utrgala brisalec).

Tokrat bom prijazno prizanesla Tini. Ker me je pač tako osrečila danes:). Bo pa ta svoje dobila skozi vse naslednje objave na tem blogu. Skozi vrstice, bom hinavska - za razliko od nje, ki najraje izbere bolj bolečo, direktno pot!

Tina, Katjuša in seveda Mojca... Pa vsi ostali imaginarni prijatelji. Vbijte si eno stvar v glavo... I Am Your Man!

^^Leonard Cohen^^

Takih pač ne delajo več... (ha Mojca? :D ...Pa ne mislim teh ogabnih mišic na začetku!:P)

1 komentar:

Pika pravi ...

Jo sm se prov nasmejala. . . posledično me je prfoks čudn gledov :D
Aja pa hvala za usmiljenje. . . vsaj tokrat :D