ponedeljek, 25. avgust 2008

KO in kaj ČE NE?

Kaj bom, KO naredim?

  • Vriskala bom. In piskala in kričala in vreščala. Lebdela bom in vse notranje organe si bom želela spustiti na prosto, da bodo plesali ob meni. Nevarnost, da me zaprejo v umobolnico - močno povečana.
  • Zavila bom v prvo štacuno in vseeno mi je, če bo to ribarnica. Dala si bom duška in s tresočimi rokami kupila tudi tisto ribo, ki je ne maram (v osnovi jih imam sicer rada), samo, da bom lahko z občutkom "ponosnanase" zapravila nekaj evrčkov (zakaj je potrebno ta ponos vedno primerjat z denarjem?).
  • Ko bom za silo (in z ribo v vrečki) prišla k sebi, bom začela z raztresenim tipkarjenjem po telefonu svetu sporočat, da še vedno Sem! Še vedno Sem in Sem v mnogo veličastnejši podobi Sebe, kot sem bila prej! Mislim, da bom dobila sposobnost samozdravljenja (spet Predator:P). Pipl! Bi skerd!
  • Nova torba, nova denarnica, nova beležka, nova pisala, novo članstvo v knjižnici, nova LPP mesečna karta, nova EURO26 izkaznica. Pa še nov pulover, nove telovadne hlače, nova kolekcijo nogavic in nova jogablazina. Vse to bo mojenovo.

Zatem bo zavladalo zatišje - prepričana sem, da ne bom vedela, kaj naj naredim sama s seboj. Prestavljala se bom z enega mesta na drugega, moj mencajoči Jaz bo prišel pred vse ostale Jaz.e. Vsekakor pa se bom napihnila kot žaba.

  • Naučila se bom kuhat. Mešat, sekljat, zalivat, .cmarit, rezat, dodajat prave merice, okušat, vonjat (na ratatujev način), ničizgubljatživcev, uživat. Sram me je in vem, to sem obljubila že mnogokrat, a tokrat dam častno vađajnasto!
  • Očistila bom tipkovnico, ki bo zaradi prevelike količine prahu med tipkami kmalu zatipkala svoj zadnji Tipk! (iztipknila bo), če ne bom česa ukrenila. Populila si bom obrvi (hvalabogu za svetle dlačice, ker bi mi v tem trenutku najbrž tole predstavljalo najširši problem) innn... Zorganizirala bom ladies night. Ja, jaz jo bom zorganizirala. Z mojo ekstraorganizatorsko žilico! Punce - fejkredbuli, rebrstičipsspapriko in pšanc v smetanovi omaki - pripravite see!:P
  • Začela bom s kampanjo proti plastičnim vrečkam v merkatorju... In ostalih hipermarketih. In ostalih podeželjskih štacunah. Hudiča... In potem se pritožujejo nad visokimi cenami zelenjave in sadja zaradi vremenskih udarov?
  • Pripravljala se bom na konec svojega življenja, ki bo čez... 61let (tako sem pred leti na neki spletni strani izračunala svojo smrt:)). Čemu smrt? Da se ponovno rodim. In potem bom z zakonom določena v lastništvo Maji - za brutalno izživljanje (čisto po želji) nad mano. Ker sem pozabila na njen rojstni dan.

Kaj bom, ČE NE naredim?
  • Z Majo se verjetno ne bova srečali v naslednjem življenju, ker bom v trenutku, ko izpitov ne bom naredila, prenehala z obstajanjem. Najini življenjski dimenziji se ne bosta več križali. Ne zdaj, ne v posmrtnem življenju, Izpuhtela pa bom na neslaven način - v trenutku in nihče me ne bo videl!

Maja, moja čikn, vse najboljše za tvoj rojstni dan!

23 komentarjev:

janja pravi ...

Verjamem v prvo možnost. Če ne verjameš, potem dogodku ne podariš niti priložnosti ;)

Nihljaj pravi ...

Pojdi se učit, da boš lahko nakupovala in plesala z razlitimi notranjimi organi :P To bo ples stoletja hehe.

Moja prva dejanja po izpitih bodo v znamenju obiska knjižnice, trgovin in načrtovanja morja! Komaj, komaj čakam. Ampak je še dolga :)

Izgubljena. pravi ...

:)

janja, aveš, da tudi jaz verjamem v prvo možnost, ampak tista ta druga... Me pa tako strašiii :ujok:. Sicer pa... Ko se naučim naredit pico - dobiš vsaj en kos:P.


n. - tole z učenjem sem si pa tudi sama rekla prej, ko sem objavila post. Namesto, da bi se učila pa pišem take bedarije pa analiziram kaj bo, ko bo in kaj ne bo, če ne bo:)). Prisežem, da bo ples z organi cela predstava:P (oh, samo, da booo!)

Ane, kar priznaj kako je fajn delat načrte, ki jih komaj čakaš in ko veš, da bodo prišli takoj, ko bo "trpljenje" mimo:).

Anonimni pravi ...

. . .ignoriram. . .

Darja, vemo da bova nardile. Obe!!!
Drgač sm se pa res nasmejala za dobro jutro. Sploh k sm si predstavlala tebe u kuhni, :)))) sori sam to je res težko ;)))


Eeeej, jao dons nism nč spala. no sm 6 ur. Ustala sm ub 6. Ampak to samo zato, ker pred tem ni blo dost svetlobe za branje. Mhm, brem Twilight. Zalublena čist. Nč no se vidmo ju3 al kako. Končno :))))

marsovc pravi ...

Namest da med učenjem razmišlaš kaj bo pol, se raj uč :)

Izgubljena. pravi ...

Tina a bjž no bjž :P - nekoč ne bom smešna! Sej ste vi tud na začetku, ko ste dobil izpit za avto men izredno smešni, zdej mi pa niste več:P.

Šit... Ampak jz pa vseen nisem vstajala ob šestih zjutrej, da bi Twighlight brala:)). Sicer pa kr ne morem verjet, da je tko hitr minil, kar te ni:)... Je treba zdej zorganizirat vse, ja :).



Komentar na komentar nad menoj: jamami:D.

(pa sej sem rekla, da bi blo bolj koristno učit se in ne jamrat, ampak veš da ne gre!!)

bubbles pravi ...

ej, moj fotko je ravno dojel, kaj je (so) to REBELDE. tko da jasno, da sploh ni dileme, da boš nardila ;)

Izgubljena. pravi ...

Ahhah:D Pol to sploh ni kritično, praviš? :D

Evie pravi ...

Tudi js imam zaupanje vate in te tako že vidim kako s srdljivo ribo v vrečki tečeš po vse novo ;)

Katja pravi ...

Itak, da boš nardila. Ker bomo vsi noro držali pesti zate. ::)))

Izgubljena. pravi ...

Joj punce:). V mojih najtežjih trenutkih bom pomislila na vse te komentarje:) - vas ne smem razočarat! :)

evie - si kar predstavljam, kako bo mogel bit to smešen prizor:)).

katja - zelo cenim to:) (pa tudi, če bo držanje tačk zame delovalo kot placebo efekt:P).

Samosvoja pravi ...

Jaz tudi vrjamem v prvo možnost, tko da kar pogumno! :)

Izgubljena. pravi ...

Tole vas(nas) bo pa že cela vojska:)). Hvala samosvoja;).

storyteller pravi ...

Vađajna, kako lahko sploh pomisliš na kakšno drugo možnost kot prvo?! Naredila boš - me slišiš? - NAREDILA!!! :)

Se spomnim, kako sem se obdarila za vsak narejen izpit. Vedno si je bilo treba kaj novega kupit! Ahhh, najbrž sem samo iskala izgovore za šopiiiing, LOL :D In zdaj? No ja, saj ne rečem, da sem brez obveznosti. Grrr... Hudimana pa diploma :/

Izgubljena. pravi ...

Storyteller - jaja, samo ne tako kričat, da mi ne bo ušes odneslo:P

Uh, če si se nagradila za vsak izpit, kako se boš šele, ko narediš diplomo??? :D

Sicer pa mi je zanimivo to, ko pravijo, da bolj, ko greš proti koncu študija, bolj si flegma glede izpitov - dobiš bolj trdo kožo, manj te je strah, bolj prepričan vase:).

Little Vampire pravi ...

Nisi edina, ki ima take misli glede faxa in izpitov.
Vse se da, če se hoče. [To si tudi jaz dopovedujem vsak dan;)]
Samo obupat ne:)

Izgubljena. pravi ...

little vampire - aveš, si tudi jaz dopovedujem, da se vse da, če se le hoče, ampak iz neznanega razloga v nekem trenutku to sploh ne zna bit nobena motivacija! :) Vsekakor je treba bit izreden optimist, da tole preživiš... :D Pa saj bomo!

KaTkA pravi ...

Kok si lahk dovoliš razmišlat d ne boš naredla, če sm te pa js včeri spodila spat in učit no :P!
veš d boš naredla, tu sploh ni vprašanja!

in pol me povabi, da bom vidla kok bojo tvoji notranji organi plesal s tabo :) (mogoče še js moje naučim kej takga :P)!

Izgubljena. pravi ...

loool! copatka lol! A zdej si boš pa še zasluge jemala, a? a? a? :))

Te bom seveda povabila na ples:P... Bova imeli skupne tečaje:D - plesni tečaji za notranje organe PlesnaCopatka se bo imenovalo :D.


(matr, tale MŠ, komi sem napisala komentaaar!)

KaTkA pravi ...

hehe ja pa no, včeri sm te komi odgnala, da si šla prvo spat pol pa učit sej vemo:)!
važno da si zdej pomirjena ker si se VELIK naučila! (mam prav? bolš zate d mam :P!)

hahaha plesnacopatka - nimaš lepšga imena :)!

vidiš tvoja boga miš že spet nima miru in jo spet guraš gor pa dol, js bi tut že protestirala pa še polulala bi te (ona je sam crknala :P)!

Izgubljena. pravi ...

aveškaj, aveškaj - sem zdaj tko zrihtala, da imam nastavitve od levičarjev - tko, da mi glavna tipka dela (sicer na desni strani) pa menda bi jo bilo dobro malo spucat... :D Tko, da bo zihr spet v kondicijo pršla!

Sicer pa - ne razglašaj na vsa usta, kako zelo težko ti je bilo prepričvat nekoga drugega, da nej se gre učit! Jaz vem, da vedno uživam ob tem! :P:D

Maychi pravi ...

U bemu sunce upam, da nisem prepozna :)

Upam, da ti bo uspelo, da si boš lahko šla težko pričakovano ribo kupit.. Samo, da ne boš surovo jedla ;)

Izgubljena. pravi ...

Ah, nene majči, nisi prepozna :). Bo tole trajalo še kakšnih štirinajst dni - toliko časa še sprejemam vaše želje in upe v moj obstoj :P:D.