četrtek, 21. avgust 2008

NajinnajboljHiperaktivnejšejše

Ne pomnim, da bi bila v mojih (pa na čigavem zelniku sem pobrala idejo, da moram povsod poudarjat "moje to", moje ono"?? Pa ni že samoumevno, da si itak lastim vse, kar natipkam sem? Pa saj nisem posesivna!?) treh mesecih počitnic (recimo, da se tudi junij uvršča v to kategorijo) tako močno hiperaktivna, kot sem ta trenutek. Hiperaktivnost se kaže predvsem v polnočnem ihtavem ropotanju po kuhinji, kjer skoraj z olimpijsko hitrostjo mečem bombastične kroglice grozdja v moja usteca in nestrpno čakam, da se že naredi tisti "Pustite napetosti dneva za seboj in se prepustite čarobnosti večera."_čaj (govorim o welness Good Night Kiss.u, ki sicer nima tako orgazmičnega okusa, kakršen je njegov vonj - ta v meni povzroči, da povržem na plano "I fell in love with an Alien"_melodijo*).

Tako moč nosim v sebi, da bi šla kar ven... Na luft. Tekla bi! Pa me vseeno zaustavi Noč, ki je strašna že sama po sebi, kaj šele, ko se Jaz kot Sama pojavim zunaj. Nobena Želja po spanju se noče oglasit na svoji, sicer redni, nočni izmeni in noben Razum ne uspe napisat kode za ukaz: Spanje. I've got a Power! Neizmerno, nadnaravno - superpower! Premikala bi krtine na našem travniku (pa če pravim, da v preteklih treh mesecih nisem imela energije niti za to?), se zapodila v rove pod zemljo, poiskala prascaKrta, ga privlekla na plano, obesila na vejo bližnjega drevesa, nadenj spustila mojo mačjo zver, se potem vrgla za prascemMačkom, ga ujela za rep, Krta spustila nazaj v njegovo vrtalno luknjo, jo zakrila, zgradila novo krtino, Mačku pa nasula tistih par suhih briketov, da bo dal mir. Hiperaktivnost pač vsebuje tudi elemente agresivnosti.

Da ne mislim pisat posebnih hvalospevov našim (in ne mojim:)) olimpijcem pa je, na podlagi dandanes nevečtakomočne zainteresiranosti v šport, menda jasno? Dovolj hvale in ponosa, ki sta jim namenjena že povsod naokrog in s tem, da v Vesolju niti omenjeni še niso bili... Pa nikakor ne pomeni tega, da me vsi skupaj ne navdajajo z veseljem - še posebej pa sem ponosna na podatek, da smo z eno kolajno na 401.542 prebivalcev na prvem mestu lestvice osvojenih kolajn na prebivalca**, kar mi pove, da sta 2,49 odstotka kolajne moja (kaj smo že rekli o posesivnosti? (:smajlisšajnastimzobkom:). Pa saj se hecam, no. Sami so si jih prigarali in njihove so. Ne mislim krast:). Mi je pa tak podatek prav simpatičen:).

Hvalabogu za devet časovnih pasov oddaljeno deklico, ki še edina od mojih msn.stikov ždi za računalnikom in čaka, da se spokam spat! In ki bo čakala, da se kmalu vrnem, ko ne bom mogla spat! In ki bo ponovno čakala, da poskušam nazaj zaspat! Ohyes, noč bo veliko lažja z njo:P (tega še ne ve). Tina! To, da si kupila nov leptop in ob tem mislila predvsem name, ker si računala na to, da boš tako imela vgrajeno webcam, si me neznansko osrečila. Veš... Približa te mojemu obličju.

Sebičnost mi prav že pristaja. Ni kaj...

*tudi v otroštvu nisem bila paf_pristašica Kelijev Femilijev, ampak PRVIČ: kar zagomazi me po hrbtu, če jih zaslišim v pravem, običajno pomehkuženem, trenutku (tokrat obstajam daleč od pomehkuženosti) in DRUGIČ: tale hipurski imidž mi bo vedno taka paša za očiii (ne konkretno na njih, ampak nasplošno splošno:)).
**to posebno povezavo (ph:D) mi je zaupala Tina (ph), za katero srčno upam, da ne kuha zamere, ker tega posebnega vira, Tine, (ph) nisem takoj omenila.

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

hehe prva smmm :D:D:D

am ja, veš da sm misnla smo nate in na to kako mi boš krajšala čas tukaj, ko sem izbirala računalnik. . . res. :)))))

Izgubljena. pravi ...

hahaha - dobiš zlato olimpijsko kolaaajnooo :P:P

O, ja, jz si morm samo še mikrofonček nov kupt, ampak se bojim, da boš takrt že v si jumpnla. No, ampak sej takrt bo tud še pršu v poštev :P.

Anonimni pravi ...

mah še bl bo pršu v poštev. . . k bomo v istmu časovnmu pasu pa to . . . :))))))))

Izgubljena. pravi ...

no to pa res - bomo zares 24/7 :P Še spale pa smrčale skup... Ph :D

storyteller pravi ...

Kelly Family, LOL!

KaTkA pravi ...

haha očitno sma res generacija ker tut js sm bla taki fan kelly family da mam res use (ampak useeee use!) njihove albume ... oz naj bi jih mela, zdejle trenutno nevem, kje točno so :D :D

zanimivo res :) (zdej morš še sam rečt d si bla fenica caught in the act:P!)

bubbles pravi ...

evo, jst sem ko kafrca tudi bla kelly family fan in paddy je moj!!! :D
drugač pa, če maš kej hiperaktivnosti odveč, lahko prideš men gumbe na srajcah šivat. ne razumem, kako ima lahko nova srajčka gumbe tik pred odpadom!

Izgubljena. pravi ...

Oh, ne, ne, ne, punce! Nikoli nisem bila ohinsploh fenica kelijev femlijev (okej, če odštejem tisto edino kaseto, ki sem jo za lahko noč poslušala), ampak moram pa prizna, da trije komadi mi pa kr na en poseben način poćenejo kocine gor... Pa še to le v posebnih trenutkih:P. Tko, da vas moram razočarat - mene kelimanijo ni okužila:P.

Ah, ja - katka - pa Caught in the Act tud ne:P :D Očitno nisem bila "in" otrok:D.

Aja pa bubbles - če bi želela superprofesionalno postrani našite gumbke - ni problema, z veseljem pomagam:D.

Aja pa... Paddy? lol, ravno danes sem po ovinkih prišla do videa na youtube - http://www.youtube.com/watch?v=IoL5-TUat5o - jokala sem:) - od smeha:D.

bubbles pravi ...

zdej si že prepozna, nč ne bo, čeprov vem, kok si želiš šivat gumbov :D
sicer pa lol, sploh ga nisem prepoznala! in čist nč ni podoben uni slikci, ki sem jo mela na obesku za okol vratu :D

Izgubljena. pravi ...

O đizs bablz, kolk me ti vedno nasmejiš :D ... Ja, ja... Paddy (ne vem zakaj vedno najprej napišem Paggy) je bil včasih bolj rdeč v obraz:).