nedelja, 31. avgust 2008

Utrip.

Kako pomemben moraš biti, da se lahko fotografiraš z vrečko Victoria's Secret? Tako pomemben, da greš lahko na kruhke s Tino! Žal je fotografija ena sama pacapaca (za to je pomembno, da se voziš v Katjušinem brmbrm.u), ampak dejstvo, da posedujem (ha, dobesedno!) spodnje hlače, kupljene v štacunah Viktorijine Skrivnosti, me navda s pomembnim ponosom, ki mi pove, da je bila Mojčina misija "kupiti najgršo zapestnico Tini"* uspešna - kar pa za moj živčen trud (pravzaprav sem bila na začetku povsem mirna), da spravim vrvico Hawaii obeska skozi špranjico telefona, ne morem reči.

^^tinaprineslaizamerike^^
(obesek: Hawaii, gate: San Francisco)

Izpit, za katerega smo vsi tako močno držali tačke** (o, ja - tudi vi, tudi vi :P), se verjetno ne bo tako dobro izšel, kot smo si predstavljali v sanjah. Točno te so nam namreč naslednjo noč razkrile, da smo ga pri nekaj nalogah kar pošteno posrali (še vedno govorim v množini??). Zanimivo, ne izginjam še (pričakovala sem, da mi bo ob taki katastrofi manjkalo že vsaj pol roke), pravzaprav sem kar trdno prepričana, da izginila ne bom. Če mi ni uspelo v petek, mi bo uspelo čez en teden (ekstremen primerek optimista sem, prav zares).

Trdno verjamem tudi v to, da pa mi nekaj drugega ne bo uspelo nikdar več... Večer z You-Know-Who je namreč neverjetno težko prebavljive sorte večer. Skoraj prisiljeno hahljanje (recimo, da je bilo 30% iskrenega) in zaprt gobec (nekaj najhujšega, kar se lahko zgodi človeku, ki nekje drugje sproščeno žlobudra in se pretepa, če ne pride do besede***) sta le dva od faktorjev trpinčenja, ki ga na petek zvečer ne privoščim nikomur, sebi pa podoživljanje le-tega še posebej ne.

"Mami?" - "Kaj?" - "Najboljša mami na svetu si!" - Taka zna biti posledica noči, ki iz tebe naredi pacienta z ledenimi nogami in prevročim čelom in taka zna biti posledica skrbi tvojega Starša ženskega spola, ki vsake toliko naredi drugačen ukrep za zbijanje vročine (v dveh urah sva jo celo zabili tja, kamor spada!).

___
*pomen misije: če bo Tina sposobna dva meseca nositi "najgršo zapestnico", je sposobna tudi vrnitve nazaj k nam!
**tisto, kar je natipkano v spodnji objavi, še ne velja za ta izpit, ampak za končni rezultat letnika, za katerega samo upam, da bo pozitiven
***pa nisem rekla, da sem med zelo zgovornimi ljudmi - včasih se igram, da so mi odrezali jezik, nakar med "mojimi" ljudmi dobim trojnega!
****(teh zvezdic ni nikjer v tekstu) verjetno se že na kilometer zavoha izčrpanost, ki seva iz mene...

8 komentarjev:

Evie pravi ...

Mi še vedno stiskamo tačke in se mejčken butamo z glavo v zid zaradi sračkanja pri kočljivih nalogah, se javim za dežurnega krivca ...
Mičken mičken ti je moja rit fouš za boxarce, sploh zarad barve, ne tako zelo zaradi znamke ;) Pa vseen želim tvoji riti naj ji bodo čim bolj udobne :D

Nihljaj pravi ...

Lepe gate, še lepši obesek :)

Vročino si imela? Verjetno posledica mučnega druženja z bedno družbo?:)

Izgubljena. pravi ...

Joj evie - ne tlači sebe v drek!! (leti na dežurnega krivcu:P). Se pa tistemukijekrivzaNašobstojkdorkoližeje lepo zahvaljujem, da je ljudem podaril tačke:D.

Sicer pa ja.. Tudi moja rit obožuje hlačke v taki barvi:) (Tina in Viktorija to dobro vesta:P).

n. - vročino, vročino, ja:). Tudi jaz močno sumim na družbo You-Know-Who plus verjetno še stres zaradi izpita pa mogoče majčkeno tega, da sem cel večer presedela zunaj in me je majčkeno zeblo:). Ampak - res je bila le dvourna:).

bubbles pravi ...

hehe, moj jogurt je iste barve kot tvoje gačice :D so pa zelo čedne, moram priznat :odločen:

Izgubljena. pravi ...

ph, bubbles - tvoj jogurt ni viktorijas sikret! (tole že tko poudarjam, da sem že prav prenažrta sama sebe :D) - grem pa stavit, da je z okusom gozdnih sadežev?? :D

bubbles pravi ...

to je res, ni ravno preveč skrivnosten :D in ja, okus si tut zadela. no, recimo, da si mela 50:50 možnosti, ker bi lahko bila jagoda. hm, al pa malina. al pa češnja. em, nevermind tisto s 50:50 :D

Izgubljena. pravi ...

Ha, no vidš... Vse sem preračunala pravilno:D. Sem pomislila na gagodo, na malino sicer ne, ampak sem preračunavala pa preračunavala in sm vedla, da je jagoda! :D

Izgubljena. pravi ...

Mislm... Gozdni sadeži :D (ups:D)