četrtek, 12. marec 2009

Drevesa, € in nestrpnasem!

Tisti z birbauhom in čigar kri se pretaka po mojih žilah, bo kmalu razvil celo umetnost v obrezovanju dreves. Po vrhu in za še večjo napihnjenost je dobil še posredno pohvalo predsednice hortikulturnega društva Tukaj, ko je ta njegovemu svaku omenila, da mu je drevesa moral obrezati pravi strokovnjak! Tudi jaz sem napihnjena - hvala za kuverto. :)
Tista, ki mi znova in znova popije vso kokto (jaz jo vedno delim z njo!) in katere kri se pretaka po mojih žilah, se počasi pomirja. To sklepam po tem, da mi je sama od sebe rekla, da mi kupi tisto rdečo jaknasto ljubico in ko sem ji zabrusila (no - samo omenila sem), da naj mi namesto tega raje primakne k letu do Tja in nazaj, je rekla, da to mi bo pa tako ali tako. Skrbi jo, verjamem, že zato, ker sem njen mladič... But please! Komaj sem se prepričala (se še vedno prepričujem), da zmorem in da bom že preživela svojo izgubo sebe na letališču... Res potrebujem še enega skeptika? In ta skeptik je vreden 300 skeptikov, ja...
In ta kraj, za katerega smo se odločili za naš sociokulturno naravnan študijski projekt! Ta kraj! Ideja mi ni bila niti približno všeč, ampak se mi zdi, da se počasi tajam (=talim), ko sem za eno področje pomislila, da celo ima potencial... Še vedno pa v hipu lahko najdem več argumentov proti kot pa za.
Sicer moram biti pa pošteno težka vsem tistim, čigar kri teče tudi po mojih žilah, in še vsem tistim, ki tisti trenutek pač dihajo iste zračne molekule kot jaz. Pa še vsem tistim, ki se v virtualnem vesolju znajdejo nesrečno skupaj z mano. Pa da ne štejem še vseh mojih preostalih osebnosti - te me morajo biti še posebej site. Pa ne zaradi morebitnega poudarjanja svoje torture. Pa ne zaradi tega, ker se mi je strgal zdaj pa že gumb na hlačah. Pa ne zaradi tega, ker sem se zjutraj komaj dvignila iz postelje. Hočem le že eno konkretno potrdilo, da devetindvajsetega, sicer v aprilu, odletim! In že zdaj govorim o tem navdušeno... :)

4 komentarji:

storyteller pravi ...

Zadnje dni tudi sama komaj vstajam iz postelje :/

Pa prijeten let ti želim! ;)

nefertit pravi ...

Kam pa boš odletela, če ni skrivnost?

Samosvoja pravi ...

Darja, js sm ti že povedala svoje. :P ene tisočkrat, mislim da. :D :D

Izgubljena. pravi ...

hvala storyteller... Bo še čas za to, da mi to še zaželiš ;) .

nefertit... Verjetno se bo sčasoma pokazala tudi lokacija (bom točno povedala šele, ko konkretno dobim v roke tisti dokaz, da res grem), vsekakor grem pa tja, kjer se bom mejčkeno pogrela lahko.. :)

Samosvoja - vem, vem :). Ampak dilema pa "u luftu" je še zmerej vse :)