sreda, 4. marec 2009

fantastic natural feeling

Samo še tole pokažem in samo še wintergenus (eszet črka) čaj popijem pa samo še iz kavbojk se prelevim v trenirko pa iz srajčke v razvlečen pulover pa samo še par spletnih strani poklikam pa samo še v nekaj podobnega moji sobi spremenim prostor, v katerem sicer bivam, pa samo še pogledam en del nanizanke, ki je ne bom imenovala, ker ne želim biti deležna posmehljivega krohota celotnega blogoplaneta, pa samo še s kremico namažem moj zelo poškodovan srednji prst (konzerva me je ugriznila!), potem pa takoj zavzeto zavzamem zavzetje položaja pridne študentke. Obljubim, obljubim!
Torej... Po najdbi nove jaknaste ljubezni - jaz rdeče, ona zelene, model je isti - in po najdbi še torbaste ljubezni - jaz rdečobele, ona modrobele - in po najdbi še majčkaste ljubezni - samo jaz rdečobele - in po posedanju ob indijančkasti skulpturi, ni bilo drugačnega izida, kot da tista oranžna pločevinka pritegne moj pogled. Rožica v obliki listov pri nas prepovedane rastline je pogled pritegnila še bolj. In seveda - ker nisva kupili hudijev dva za ceno enega, sem morala oranžno stvar odnesti na blagajno.
Črni čaj s Švicarskim sirupom iz konopljinih vršičkov in s Švicarskim izvlečkom iz konopljinih vršičkov. Sestavine: ..., ..., sirup iz vršičkov konoplje (5%), ..., ..., izvleček iz konopljinih vršičkov (0,0015%)
Trah, raaaaah!
Priznam, stvar je zame fascinantna. Nisem še videla in že zdaj se zavedam, da je Swiss cannabis ice tea s fantastic natural feelingom za vse vas verjetno že SO YESTERDAY. Imam prav? :)

14 komentarjev:

bubbles pravi ...

prvič vidim, a zadene tut kej? :)
samo jst bi pa zvedla, ktero nanizanko to gledaš (men bo hmalu zmanjkalo materiala :blush)!

Katja pravi ...

Haha, js tud prvič vidim. Kje si to kupila? :)

Anonimni pravi ...

O ja ... SOOOOO YESTERDAY :D

PolonaP pravi ...

Oh god! Fantastic natural feeling?!
I NEED ONE!!
Make it two!

Kje kupiš?

storyteller pravi ...

Oooo, to sem pa tudi jst danes zagledala na polici - Katja in Polona, DM-a ;)

Izgubljena. pravi ...

@Katja, polonap - evo, je že storyteller povedala :) - DM!

@bubbles... Res, ne smem, ne morem izustit :D ... (smo zadevo gledali v OŠ:D)

@Matic - pa če nisem vidla takrt, no! ;)

KaTkA pravi ...

wau kje si pa to dobla? ... js tole prvič vidim :D :D

Anja pravi ...

DM????
ne me hecat! resno ti to?

Samosvoja pravi ...

Oh ja, Darja. :P Ti si ze tko al tko skoz zadeta, res rabis se ta caj? :P

Izgubljena. pravi ...

KaTkicA - kupila sem! v štacuni! :))

Anja - rili, rili :)

Samosvoja - nisem zadeta! Samo zmedena sem skoz :)) . Ta čaj sem pa itak samo sprobala. Itak mi ni všeč :D .

bubbles pravi ...

čisto pravi gusar? (čeprov ma najbrž premalo delov za nanizanko :D)
pet prijateljev?
power rangers?
princ iz bel aira?
:D
(ne morem si pomagat :blush:)

Izgubljena. pravi ...

Uuuu, ampak si blizu bubbles :D - mi je ravno zadnjič mojmatic rekel, da ga tale moja trenutna stvar spominja na .. power rangers :D .

No, ampak naj ti bo, ker ne vem kdo bo šel zdaj sploh brat komentarje... Mislim, da sem enkrat že med vrsticami omenila (ampak je bilo kar konkretno vseeno napisano), da gre za em... Xeno :D . Zdej sem že na koncu pete sezone :D .

bubbles pravi ...

se je splačal vztrajat :D
xeno sva pa s fotkotom vso pogledala,n ko je bila na tvju par let nazaj. pa herculesa in podobno tut... :blush:

p.s.: power ranger so ultimativno kul, samo tisti originalni, ne neke novejše fejk različice. hawk!

Izgubljena. pravi ...

U herculesa bi tud par delov si spet ogledala... Ma aveš, bolj kot ne - malo nostalgije moram zganjat s tole xeno :) .

p.s.: priznam, da se ne spomnim katero različico sem morala gledat, ampak bila je ekstra najstniška... Tista, ki je bila ob dopoldnevih na poptvju med počitnicami... Vedno. Ali pa je bil akanal?