sreda, 10. junij 2009

Ključavnični zapleti so nadstresni.

Nisem sproščena, avtomatsko mi Bobri tam spodaj sestavijo jez. "Če niso zaklenjena vrata, naj bo zaklenjena sečna cev!" so mi dejali že pred časom. Nerodna situacija, če nekdojka odpre vrata, te zagleda čepečo tam na dili in te zmoti pri pomembnem malem opravilu, ni res? Pa čeprav ne vidi nič novega in nič sramotnega in nič takega, kar ona ne bi počela.
Sčasoma pa sem odkrila še neko bolj nerodno straniščno situacijo in jo preklela ravno pred kratkim. Pa še pred kratkim pred tem predkratkim. Ključavnica je bila. Obrnila sem ključ v zaklepajočo smer, z duševnim mirom opravila tisto pomembno malo opravilo, sprožila čistilni pljusk, si umila prstke in dlani, vzela papirnato brisačko, jo odvrgla v smeti... In segla po ključavnici, da bi odklenila in domnevno čakajoči Palčici dopustila njenih pet minut.
Zahvaljujem se planetom, da pred vrati stranišča ni stal nihče, ki bi lahko slišal škrt sem in škrt tja in butanja po kljuki in butanja po vratih in potem nekaj sekundne tišine - prav usedla sem se na pokrov školjke, da sem z globokim vzdihom zbrala moč za ponovni spopad s ključavnico - pa potem spet škrt sem in hakeljc in škrt nazaj... Oh, kako sem preklinjala, da nimam telefona v žepu! - Kot da bi mi kdo lahko pomagal. Seveda mi je uspelo odklenit, časovno mi je to vzelo manj kot pet minut, a ven sem vseeno prišla zadihana, zabuhla v glavo in s kapljicami potu pod lasmi. Grozno. Ne bi si želela, da bi me gasilci morali izrezat iz veceškoljčnega območja, res.
Lokal Pri semaforju: Lepo prosim. Kljub 3deci piva=1evro finti - odstrani ključavnico na ženskem wcju! "... Ali pa se ne zaklepaj, bomo naredili tukaj izjemo pri zajezitvi sečevodov," so zabrihtali (=zapametovali) Bobri. "Še bolje - pred vrata postavi stražarko Palčico!"
Mhm.

5 komentarjev:

Luka pravi ...

...
u marija. jest na srečo še nimam takih izkušn.
sm bil pa zaradi "bobrov" zaklenjen na fax! in tako sm pol taval po faxu kako urico dokler se ni sprožil tihi alarm in je vsa garda "specialno izurjenih" plavih prletel in me po rešitvi še kake pol ure zasliševali kake težave imam z mehurjem ;)
ni blo prijetno, je pa zanimivo gledat, kako zmedeno so letali sem ter tja k so ugotovil, da sm jest tisti zlikavec, zaradi katerega so imeli življensko pomembno akcijo ;);)
revčki;)
no glavno da sva oba prišla vn.
sam tvoja izkušnja je definitivno bol neprijetna. ne bi bil rad na školko priklenjen za kako uro. brrr
me je kr stresl mal ;);)
...

Sasha pravi ...

Hehe...
Js sem šla enkrat na wc v Palačinki(ko je še obstajala:s), pa ni bilo luči v wcju...pa sem si rekla, da bom že. Mhm, zaprem in zaklenem vrata...pa na drugi strani kljuka dol pade! Tak da iz notranje strani nič nisem mogla nardit. Potem sem mal butala po vratih(gsm je seveda ostal pri mizi), čakala, da me bo prijateljica začela pogrešat... No, po nekaj časa je prišla ena punca na wc in me rešla :D (pa prjatlca je rekla, da bi drgač že tak ona vsak čas prišla:D)

LOVE pravi ...

Čist kratka bom ;) Tagala sem te, pa pravijo da moram to sporočit :)

Samosvoja pravi ...

Bobri so zakon. :P

Izgubljena. pravi ...

LOVE - obljubim, da bom izpolnila tvojo nalogo, obljubim! :) Samo mejčken časa rabim... :)

Samosvoja - niso! :P