sobota, 13. junij 2009

DvaDva

Me je zbudil zmahan paket, velikosti malo večje, s portugalskim pošiljateljem. Spomnila sem se, da imam rojstni dan, spomnila sem se čudovitega nočnega pogovora in pijanega "vse najboljše za te" hreščanja male Erasmus množice. Kako lepo! Moj rojstni dan je bil narejen že do osmih zjutraj.
Odpiranje paketa mi je pokazalo, da v njem biva torbasta v dimenziji mojega modela, mojega načina nošenja in moje prostornine. Nisem takoj ugotovila, da ta torbasta v sebi poseduje še eno črno frfotljivo majčko brez rokavov, bež majčko z romantičnimi gumbki in volančki na naramnicah, turkizno majčko z bleščečimi našitimi kroglicami, hausfrau-fertah-majčko in kratke rdeče kavbojka-hlačke.
Če je bila moja največja rojstnodnevna želja ta, da pošlješ v paketu sebe, si me s tem potujočim presenečenjem vseeno najlepše razvedril. Čudovit si, ker si znal preračunati pravi datum in uro dostave v moje mi-ni-nič-jasno dlani. Poljub!
Ogromno voščil mi je posredoval fejsbuk, tista bolj osebna mi je sporočila nokija. Hvala vsem iskrenim in hvala tistim, ki so bili na kartako. Vesela sem bila vsakega novega rdečega kvadratka v desnem kotu monitorja spodaj, vesela sem bila vsakega piska na telefonu, še bolj pa sem bila vesela snidenja ob dveh porcijah kruhkov s stolom-torbo za mojega Malega Rdečega*, ki sta mi ga-jo (stol-torbo namreč) predstavili moji najljubši deklini. Dobila sem tudi slona s šumečimi ušesi v rumenih tangicah, mati pa mi jutri speče torto in ves rompompom okoli številk dva in dva bo zaustavljen - do naslednjega leta.
Čudno je, kako zelo prazno sem se počutila, ko sem se ob zori in s ptičjim žvrgolenjem (včasih se mi zazdi, da bi bila sposobna lastnoročno zadavit vsakega predstavnika te jutranje perjadi) zavalila v posteljo. Poleg tega je prekleto sitno imeti rojstni dan ravno v času izpitov.
Hvala Vsem za Vse.* It was legend... Wait for it! ...aaary!
*Mali Rdeči

10 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Kakšna lepa darila :)

Vse najboljše!

Sasha pravi ...

Vse njaboljše!
Sam ko pa še nismo bli faks, je blo pa fino met tak čas roj. dan(js mam tut junija). ;)

Samosvoja pravi ...

Paket večji od Darje. :P

bubbles pravi ...

uh, mal zamujam, ampak vseen (da padec na ne-rojstnodnevna tla ne bo prehud :)): vse naj naj!

Izgubljena. pravi ...

Hvala za čestitke:)

(Urša, ja ... Paket z Darjo bi se temu lahko rekl:D

in Sasha - točn tko... V srednji pa osdnovni smo vsi komj čakal na junij:))

Luka pravi ...

...vse lepo :) ...

K pravi ...

ja, vse najlepše, draga vađajna.

lepi torbi, majčke tud, ampak ne štekam pa gatk. :) nisem vedela, da kdo še nosi tangice in to rmene + čipka + prosojni deli. :) ampak če ti jih je on izbral, potem pa ajde.

Izgubljena. pravi ...

Hvala tudi vama:)

Haha kolibri :) - se karseda strinjam s tabo glede ta rumenih - sem se že sama nekaj časa nazaj spraševala o aktualnosti nošenja tangic - v čarobnih seksi momentih jim še dam prav, ampak sem vseeno že od nekdaj pristaš lepih orng gat, ki mi pokrijejo vso rit:)). Pa dobro, če sta se punci odločili, da bo tisti pisani slon s šumečimi ušesi nosil tangice... Pa naj bo :) (torej ne, niso od fanta, čeprav jih bo najbrž vesel:)).

nefertit pravi ...

VSE NAJBOLJŠE za nazaj!!! Uživej v dva in dva, zame najlepša leta!

Izgubljena. pravi ...

Hvala tudi tebi nefertiiit :)