nedelja, 27. december 2009

Relax People! (kričim)

Dragi Človek, se strinjam s tabo, da smo postali celo mravljišče, ki ga bo vsak čas pohodila ena ogromna mamutova šapa in nas zravnala z zemljo, še posebej se strinjam, da je nataliteta celotne zemeljske populacije podivjala in da to povzroča takšne pa drugačne strahove in nestrpnosti pa podnebne spremembe znajo tudi precej grozljivo voditi v katastrofo...

Pa vseeno dragi Človek - Tudi, če te je celotno otroštvo posiljeval sosed blizu osemdesetih let z bradavicami na kurcu pa čeprav so te vrstniki zaradi debelosti obmetavali z raznoraznimi žaljivkami in potem, ko si šel skozi obdobje motenj hranjenja in postal ves lep in visok pa te je srednješolska prijateljica vseeno zavrnila pri fuku, tista naslednja, v katero si se brezsmtrno zaljubil, pa je uporabila lejm ekskjuz "oprosti han, ampak nisem pripravljena na resno zvezo" in četudi si ga potem fasal od svojih narkomanskih kolegov, ker jim nisi hotel posoditi tistih 50 evrov, ki jih pač nisi imel, v službo pa te tudi nihče ni želel vzeti, ker si nepraktičen ali neizobražen, ni nobena stvar tako dober izgovor, da vržeš petardo med ljudi, bomba je pa še posebej blesava varianta.

Dragi Človek, morilsko tendenco raje izrabi na sebi. Bo bolj koristno pa še pravično bi bilo. Samomorilski junaki so izgovorov upravičeni.

Damn, sploh se ne želim več spraševat o problemu takih primerov pa me še vedno matrajo, ker mimogrede o tem čebljajo na vsaki faking radijski frekvenci. Grem k Minutam za kmetovalce, tako kot predragi moj foter nadaljuje obsedenost s kupovanjem modelčkov za piškote.
A je cajt, da si naštimam Twitter?

2 komentarja:

Tjaša pravi ...

se strinjam....meni tudi vsakič posebej uničijo dan takšna in podobna dejanja...potem pa se zamislim...jaz se tukaj sekiram in sem slabe volje...tisti človek, ki pa je to naredil...pa mirno spi...kam gre ta svet ...ne vem...imam pa občutek da bo še zelo hujše...preden bo prišlo izbolšanje.

Lep dan ti želim...

Izgubljena. pravi ...

Colibri sploh ni važno v katero smer se bo vse skup razvilo samo to ja - da se sekiraš zaradi takih posrancev, ki jih potem razglasijo za žrtve družbe in jih strpajo v psihiatrično bolnišnico... To se mi zdi bedasto. Pa spet - saj verjetno je prav, da jim ponudijo zdravniško pomoč, ampak hudiči vseeno v moji glavi nimajo poštenega in opravičljivega razloga, da vržejo petardo med ljudmi. Debilizem.

Pa sem sicer precej tolerantna oseba.