sreda, 2. december 2009

seksidan

Pa še to sva šla le na kuhano vino, ki je ostalo kislega okusa kljub trem vrečkam cukra pa potem peš do železniške. Z vrečko čipsa, kot sem obljubila, in takega, kot sem želela. Lučk, geometrijskih likov in gigantskih spermijev še ni bilo decembrsko sijočih in eden od brezdomcev je za nama zavpil, naj se drživa drug drugega in da je to najlepše, kar lahko ostane - čeprav nisva kupila Kraljev ulice.

Zadnji trije ali osem poljubov pred odhodom njegovega vlaka so dišali po cheesburgerju za en evro pa me žgečkajo še sedaj in tisto, da je na ntf-ju več prijetnih za oči in moškega spola kot na ff-ju še bolj drži.

5 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Taki dnevi so tako kul :)

Izgubljena. pravi ...

Ja :) seksikul!

Škratek pravi ...

In še bolj pogrešam mojega, ki je fri :)

Oh - in proste večere.

Izgubljena. pravi ...

No s fri-jem pa nisem čisto seznanjena... :) In tudi jaz pogrešam proste večere! Bah.

Šuši pravi ...

ah, eni ste seksi, eni pa v pižamah :D

ja, ntf je bolj seksi kot FF. Bo držalo :D