torek, 15. december 2009

štiriintrideset-krat-kih

Bili naj bi enobesedni odgovori in ne maramo pravil.

1. Where is your phone? Črni nehlačni žepek.
2. Your hair? Naravni in lepši.
3. Your Mom? Šestintrideset starejša od mene.
4. Your Dad? Tri starejši od mami.
5. Your favorite meal? Darja-toustsendvič: tuna, koruza, kečap, kisla kumara, sir.
6. Your last dream? Verjetno spet kakšna naci-vsebina s pridihom zombijevskih mutacij.
7. What do you like to drink? Čaj. Cedevita. Kakav. Kokta. Granny's Finest.
8. Your dream? Ne nad oblaki.
9. In what room are you? Nisem sama.
10. Your hobby? Joga ne bo šlo, internetni brsk tudi ne, friends, grey's anatomy, gossip girl sploh ne. Nimam hobija. Ne vem, kaj je hobi.
11. What are you afraid of? Odpadkov. Plastike.(*)
12. Last travel? Nizozemska.
13. Where were you last night? Mehkoba postelje z obiski veceja.
14. Something you are not? Popolna sem, lepa sem, pametna sem, dvojčica sem. Nisem močerad.
15. Muffins? Borovničevi. Poleti 010.
16. Wishlist? Januar.
17. Where did you grow up? Tretji kamen od sonca.
18. Last thing you did? Jedla. Itak.
19. What are you wearing? Cunje.
20. Your television? Po ta novem povezana z računalnikom.
21. Your pet(s)? Vsi pod zemljo.
22. Your friends? Iskreni. Pravi. Malo.
23. Your life? Z evforičnimi vrhunci, tragičnimi iskanji nafte, mirnimi plovbami na nadmorski višini Nič.
24. Your temper? Izgubljen. Doh.
25. Do you miss someone? Ne. V zadnjem času sem samozadostna.
26. Your car? Javni avtobusi.
27. Something you don’t bring with you? Papirnate robčke pa žvečilne gume.
28. Your favorite shop? Neopredeljena.
29. Your favorite color? Frjolčna, rumena, turkizna, rdeča, črna, roza, zelena, oranžna, modra.
30. Last time you laughed? Zdaj - zanalašč!
31. Last time you cried? V petek. Ne ga srat.
32. Your best friend? Več.
33. A place where you can go again and again? Dom.
34. Facebook? Nadležen.
35. Favorite place to eat? Veliko in Petminut. Jes, ajm a sendvič-person.

Kot uničevalka vseh verižnih zadev: Reši naj se, kdor se more! Mene je Polly zahaklala in vemo, da enobesednih odgovorov nisem sposobna pa vemo, da sem odgovore zminimalizirala, kolikor se le da.
(*) Strah me je tudi drsnih avtomatskih vrat, strah tudi tega, da se računalnik odloči biti žleht ravno v času mojega dela in bojim se gledat Paranormal Activity, ker me je že sam trailer spremenil v zajca.

5 komentarjev:

storyteller pravi ...

Sem si šla kupit Granny's Finest, samo me ni prepričal. No, saj je dober... ampak sem očitno imela previsoka pričakovanja. Razmišljam o tem, da bi zmešala nek svoj mix ;)

Izgubljena. pravi ...

Uf, meni je pa všeč - verjetno, ker me je od teekanovih čajčkov najbolj prepričal, ko sem nabavila par različnih škatel. Malo več okusa po cimetu bi pa lahko bilo ja :P:D

storyteller pravi ...

Moj trenutni najljubši je od Alnature Chili Kako Tee :) Upam, da kmalu napolnijo police, ker sem prejšnji teden hotela vzeti še par na zalogo, pa jih v 3eh različnih DM niso imeli.

Izgubljena. pravi ...

A jih samo v DM prodajajo? Ker bi rada probala!!

storyteller pravi ...

Samo v DM-u.

p.s. V prejšnjem komentarju se je skril tipkarski škrat... čaj se imenuje Chili Kakao Tee :D