sobota, 4. oktober 2008

Grem in greva.

Še vedno mu lahko pošiljam sms.sporočila, na katera vem, da bom dobila odgovor. Še vedno ga lahko pokličem in če se ne oglasi, vem, da me bo poklical nazaj. Še vedno mu lahko zagrozim s samomorom (recimo zadušitev s hrano?), če ne pride danes zvečer še zadnjič do mene in ja... Prišel me bo rešit s Heimlichovim prijemom, zraven pa mi ponudil še umetno dihanje, ki ga ne bom potrebovala. Še vedno mu lahko v telefon čebljam o raznoraznih banalnostih in mojih notranjih strahovih, za katere bi bilo sicer včasih bolje, da ostanejo notranji, ker kladivcem, nakovalcem in stremencem normalnega Človeka res ne privoščim, da se zaradi takih neumnosti naprezajo.
Ne se hecat. Ta dejanja, čarobnost le-teh in občutke ob njih bom pogrešala! In to najmanj en mesec. Potencial, da Izgubljenost v Vesolju spremenim v Pogubljenost v Vesolju, je 50-50, vendar se vseeno bolj nagibam k svetlejši strani - k tisti, kjer ostanem izgubljena in ne postanem pogubljena. Dramatiziram (prav zares!). Komaj bom čakala, da se vrne nazaj, ampak pogrešanju... Prisežem, da se ne bom podredila!
Jutri šibam na 14dnevno mehurčkanje, masiranje, sproščanje, telovadbo, sprehode. Šibam na 14dnevno delatinič, branje, pisanje, poslušanje, čvekanje, hranjenje. Ležanje z vsemi štirimi od sebe - Krava bom! On pa odhaja nekaj držav bolj v levo - na otočke v oceanu. Na enomesečno uživanje za nas eksotičnega zraka. Jaz grem in on gre. Greva.
Ne bom več mogla pričakovat odgovora kartako na moj kartako sms. Ne bom uspela uresničit grožnje o samomoru in ne bom kartako mogla kvarit ušesnih bobnov osebi, ki jih sicer super zna dat na off. Aha, v tem odnosu sem postala razvajena. Gospod Gmail, gospod Skype in gospod Msn - ti trije bodo najini posredniki in toliko časa jih bom morala imeti zelo rada (še malo bolj kot sicer :)).
Danes se mi ne ljubi. Če ima naslednja pesem globji pomen - ignorirajte ga! Brez prenesenih pomenov mislim točno to, kar poje Jem.
Če pozabim polnilec za telefon, bom od civilizacije odrezana še malo bolj... Moj virtualni svet - na svidenje čez štirinajst dni!

8 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

O ne, ta komad mi gre pa tako zelo na živce :) Do zdaj sploh nisem vedela, kdo ga izvaja :)

Sicer pa prijetno 14-dnevno odklapljanje od virtualnosti in čim prejšni povratek tvoje polovice, čeprav vsi vemo, da si močna tudi v ednini ;)

Izgubljena. pravi ...

:D Im still here!
Pravzaprav tole tipkam na mobitelu - polnilca tudi nisem pozabila in ceprav sem si rekla, da 14dni mojega komentiranja ni, samo pregledovanje interneta sem in tja (da ne bojo stevilke na racunu znorele pa se precej storasto je), se zdaj, na stajerskem odseku avtoceste ne morem upret, da ne bi povedala, da.. ah! Jem je ena mojih ljubsih izvajalk in to zaradi zame precej redkega razloga - tako zelo se najdem v njenih besedilih! Tole je redko zame zato, ker obicajno na besedila nisem ravno pozorna.:)
joj, sicer pa hvala N za tvojo vero v mojo samostojnost:D - bomo tekom casa videli kako je s tem in.. Bo zanimiva izkusnja:)

Maychi pravi ...

Ufff 14 dni brez vađajne? A je to sploh mogoče??? Saj nas nisi vprašala za dovoljenje.. Kar lepo nazaj pridi..

storyteller pravi ...

Uživaj in uživajta! :)

Glista Fashionista pravi ...

Uživaj pa še kaj se oglasi. Saj vsi vemo, da ne boš zdržala brez :D

Samosvoja pravi ...

Kjeee je moj SMSeeek? :P Mah, če si ti ne upaš prva, bom pa js! :P Ti grem zdele poslat en sms. :D

bubbles pravi ...

a te že mika pisat, a ne? sej lahko, sej ti dovolimo :)
no, upam, da uživaš ;)

Izgubljena. pravi ...

Bablz-sploh si ne mores predstavljat, kako HREPENIM! Po tipkarjenju misli sem gor:). Evo.. Tocno zdej se nism mogla zadrzat komentarju.

Samosvoja-si ga dobila, si ga dobila:P

glista-ocitno res ne zdrzim brez! Oh, odvisnica:D

storyteller - seveda po tihem tudi uzivam, uzivava:)

in majci.. Saj ni tako tezko??