sreda, 1. oktober 2008

Krof in zakaj je težko biti Kamen?

ali... Polž in zakaj je težko biti Zelje?
Tradicija Lejdiz Najtov se z novim študijskim letom nadaljuje. Spet smo se dobro napravile in se podale na izlet v hribovit del Slovenije, dlje od Škofje Loke. Na pot smo se odpravile z mestnim avtobusom, na katerem smo se seznanile z do takrat nam neznanim poklicem avtobusnega sprevodnika (). "Moja sanjska služba!", sem vzkliknila sama pri sebi in se zastrmela v strica, ki je kljub močno ovinkasti cesti in kljub očitnemu premetavanju vagižogice (=mene) po vrtečem se krogu znotraj harmonike avtobusa, reševal križanke.
V kraju, dlje od ŠL, nas je čakal obvezen obisk kulturne znamenitosti Tamkjersoblagajne, ki nam je omogočila nakup najnovejše različice fejkredbulov (kasneje bomo spoznali, da to niso nikakršni fejkredbuli, ampak so pravi merkatorjevi energy drinki!), tako imenovanih smrdljivčkov (smrdljivi, menda je okus po siru in so smokiji), štirih čokoladnih krofov (za zajtrk - my choice :P), dveh vrečk haribo bombonov (inzaodraslepravtako nas je prepričal, ja...), paket makarončkov (raje bi špagete!), in v zadnjem času tako opevane konzerve tune. Mojca, zdrava šele, ko zagleda Hrbet, je tokrat vseeno skoraj ostala brez vida, saj so njena očesna zrkla presenetljivo dolgo ostala na telesu Moškega, ki je za svoja precej zrela leta sou demn gud!
Nato pa čez drn in strn (interpretirajmo to kot: zaletavanje v streho avtomobila in boleči trtični pristanki na sedež avtomobila - zaradi neupoštevanja v zemljo zakopanih miličnikov lol) proti Prostorom s skrajno feministično usmerjeno aromo, proti Prostorom, kjer je psička in ni psa (pa vseeno ni prišla do sprehoda) in proti Prostorom, ki so postali začasna rezidenca Štiriperesnic.
Debate:
  • s filozofsko vsebino
Kamen. Težko je biti kamen. Revež, nekdo se bo spomnil, da ga bo vrgel daleč stran. Vrgel ga bo daleč stran in Kamen bo ostal brez svojih prijateljev, spet bo moral začet gradit odnose na novem, neznanem območju, kjer bo spet nekdo dobil idejo o metanju kamenja v morje. Težko je biti Kamen. Dan za dnem sončna pripeka, brez senčice in v brezvetrju. Vroče je. Vsi hodijo po njem. Nihče se ne ozira na to, da je vsak individuum - tudi kamen! Težko je biti kamen. Tudi Zelje je biti težko in Fejkredbul, ki ga vsi zmerjajo s fejkredbulom, verjetno ne bo nikoli dosegel statusa merkatorjevega energy drinka v gay preobleki!
  • z opravljivo vsebino
Standard - prečesana vsa bitja in nebitja, ki jih poznamo, zaznavamo tako ali drugače. Kdo je koga rubrika je, kot vedno in kot samoumevno, najzanimivejša.
  • s humorno vsebino
Polž potrka na vrata hiše, odpre mu gospodinja in ga vrže ven iz bajte. Polž čez štirinajst dni pride nazaj in reče gospodinji: "Alo! Zakaj je b'lo pa tega treba??". (Darja ne dojame, potrebuje obrazložitev.)
  • z vsebino sočnih komentarjev
Ne filmov, pač pa slik. Z maturantskega plesa, z maturantskega izleta. Ah ja... Lepe in mlade. Žarele smo! To počnemo še vedno. Chuck Norris je bil ponovno z nami. Tokrat se je po Tininem mnenju utelesil v Maticu iz Bohemov (s Katjušo sta si dan prej - kot v dobrih osnovnošolskih časih - kupili njihov cd. Ker nimata denarja, sta kupili samo enega in tega si pravično delita na "enkrat ena, drugič druga" način).
  • s sovražno nastrojeno vsebino
Sem sodijo predvsem tihi podzavestni, pravzaprav telepatski dvoboji pozno v noč med Katjušo in mano. Zares sva se sovražili na tistem majhnem delčku postelje. V vsem svojem gnevu mi je Katjuša za trenutek (za kakšno uro??) pod rit nastavila svoja kolena, tako sem se morala takrat zadovoljiti s spanjem delno na njej. Če me je ona preklinjala na začetku z vsem mojim premetavanjem in iskanjem pravega položaja, sem jo jaz preklinjala na koncu z njeno čudno oglašajočo budilko vred in si oddahnila, ko se je končno spravila iz postelje in mi prepustila... Ogromno prostora.
Ves naslednji dan sem tovorila krof.

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ah, pozabla si vic z največjo dozo črnega humorja :)
Drugač ti je pa lahko žal, ker ne boš v petek prisostvovala ponovitvi. Pa vsaj ne boš imela uničenga želodčka :)

Izgubljena. pravi ...

Sej ne vem - mejbi še clo bom! :) Sej tokrat tud ni blo uničenga želodčka - so ble sam uničene brbončice..:P (smrdlivci krivi!)

Anonimni pravi ...

Res sm se nasmejalaaaaaaaaaaa :DDDD nism dujela da smo tolk pojedle faaaaaak res požeruhinje. . . sploh darja pa njeni smrdljivčki. Jao.

Sicer pa ju3 ponovitev ane. . . sicer sam s 3/4 sam usen. . .

Anonimni pravi ...

Svinje smo :)
Oh, komej čakam jutrišnjo ponovitev. Bo čiiist sedla.

Izgubljena. pravi ...

Ja pa kaj. Za prvič in za drugič.

storyteller pravi ...

'Lejdis najts' rules! :) Čeprav se niti ne spomnem kakšen občutek je to! Sem res že takooo staraaa?! Ahhh... :S

Anonimni pravi ...

iignooor:)hahahaha
joj darja, spet si se presegla... haha, v zemljo zakopanih miličnikov, hahaahahaha

Katja pravi ...

Ta s kamnom zmaga. Hudo! :)

Izgubljena. pravi ...

katja - težko je biti kamen :))

mojca - čist nč druzga se nisem mogla spomnt, ležeči policaji so pa ... emmm... dis is sou jestrdej, uglavnem :D.

storyteller - a moraš biti za lejdiz najt mlad??? Me bomo to ziher prakticirale še čez petnajst let, ko bo vsaka že svojo familijo imela :D ... Takrt jih bomo sploh krvavo potrebovale!