ponedeljek, 27. oktober 2008

They killed him!

Tam stoji - nepremično in tiho, vedno pripravljen, da se prepusti volji moje nestrpne ročice, ko ta poseže po njem. Zakaj imam na beli omarici levo od mize vedno pripravljeno rolico wc papirja? Ker je praktičen in tih, je priporočljiv posebej za primere, kot so:
  • nevede prevrnem kozarec vode,
  • nevede prevrnem kozarec soka,
  • nevede prevrnem šalco čaja,
  • nevede prevrnem šalco kakava (res, vse to se mi že prepogosto dogaja),
  • bolno izbljuvam (mimogrede, "izbljuvati" je beseda dneva) lekadol*, ki se mi je pred vstopom v žrelo uspel zatakniti (smrt kot stranski učinek v navodilih ni naveden!).
Ubili so mi palčka za Domišljijo in Navdih. Niti pri današnjem diskutiranju, kjer bi običajno morala imeti svoje lastne ideje, svoje lastno mnenje in svoje lastne argumente za to - jih ni bilo od nikoder. Še potiho nisem zmogla ustvarit približne slike. To mi je še dodatno poteptalo samozavest pri mojem inovativnem razmišljanju in počutim se... Močno prazno. Kot robot, ki se prepušča življenju brez začimb (ker roboti pač nimajo okušalnega središča). Kot toaletni papir, ki čaka, da mu naslednji panični izbljuvek hrane zmanjša obseg.
Danes sploh ne najdem nobene zadovoljitve. Življenje brez wc papirja je postalo nepredstavljivo.
Luščim se.
*"lekadol" ali "Lekadol"? "lekadol". Zato, da ne delam reklame.

5 komentarjev:

KaTkA pravi ...

hehe adi smolar poje: rolica papirja ;)
priznam, js jo mam tut :P!

Izgubljena. pravi ...

katka - no sej - nekje v podzavesti je bil verjetno ta komad moj navdih (če bi se temu klobasanju lahko tako reklo :D ).

Je praktična in priročna ta rolica.. Res! :D

nefertit pravi ...

Jaz imam pa na vsaki polici baby vlažilne robčke. Uporabljam jih za vse - za brisanje prahu, obraza, nosu, rok,...ni da ni!

Little Vampire pravi ...

Rolica wc papirja na nočni omarici FTW!:D Jaz mam svojo namesto papirnatih robčkov. Odtrgaš tako velik "robec" kot ga rabiš... :D

Izgubljena. pravi ...

Uh, nefertit - vlažilni robčki so tud fajn... Ampak wc papir je bolj ekološki! :D:D

little vampire - pa saj to :D ... Robčki so čisto premajhni pa hitro jih zmanjka... Rolica je pa dolga... Em... 50 metrov? 100? :)