četrtek, 8. januar 2009

Led je toplina.

Romantičnost moje duše počasi začenja presegat meje normalnosti. Sicer res uživam in predem v vseh svojih sladkih idejah, pri katerih bi kar ostala in za uresničitev niti ne bi poskrbela, ker mi kot ideje zadostujejo, ampak prosim... Od prelivanja vse rdečo barve napihnjenih balončkastih srčkov v sebi mi bo počasi postalo slabo!
Zato se danes ponovno odpravljam na ženski večer, tako imenovan lejdiz najt, ki mi bo nazaj vrnil vso feministično miselnost (če se spomnimo Katjuše: "moški so prasci. Ampak lepi.") in me prepojil s humorjem, ki ga že prav bolestno potrebujem.
Na eni strani bi ostala zapletena v svojo klobko romantičnih misli - ker je udobno, je toplo in je domače. Na drugi strani pa sem svoje prijetnosti sama s sabo rahlo sita. Tako mirna sem v sebi, tako ne-jaz! Navajena sem burnih viharjev, dezorientiranosti in bruhanja lave v sebi, tako pa se le prepuščam Januarju... Ki ga ljubim in katerega ledenost in umirjenost v meni vzbujata sama topla občutja.
Pa z vsem tem ni nič narobe verjetno. Samo ironično se mi zdi. Ne želim si padca nazaj v delujoč vulkan, a hkrati si ga želim, ker je strašljivo dejstvo, da očitno v sebi nisem sposobna združit romantike z duhovitostjo. Ali pa se samo motim... V bistvu vsak dan gledam Xeno - in včeraj je bila ravno na vrsti epizoda, kjer se sreča s Herkulom.
Photo by Matic
(slika: tako primerna je za to objavo in tako čudovita je v splošnem)

13 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Všeč mi je fotka :)

In povsem razumem čutenje - ker ko je vse mirno, itak veš, da potem toliko bolj razburkano. Vsaj meni se to vedno zgodi. Zato se svoje mirnosti prej bojim kot veselim :)

Izgubljena. pravi ...

N., ampak mene sploh ni strah razburkanosti... Ampak ta mirnost, umirjenost... Čudno je. Nisem vedela, da sem sposobna česa takega. :)

Pisala bi samo o lepih stvareh, črnih stvari ta trenutek sploh ni! In nič ni narobe s pisanjem o lepih stvareh, ampak mi gre na živce, da sploh nisem sposobna pisat in govorit na zabaven način. It's freaky.. :D

Nihljaj pravi ...

Ah daj, uživaj dokler traja ;)

Meni je smešno, ko v obdobju, ko je vse relativno vredu, predvsem jaz kot jaz, celo pomislim, da sem mogoče dosegla neko višjo stopnjo bivanja in bom odslej zagotovo nonstop v tako bajnem občutju. No, zaenkrat je še vedno udarilo nazaj - pa nisem pesimist :P

Poplava misli pravi ...

Darja! Temu udobju se reče notranji mir oz. utrujenost od praznikov:) Sj te bo minil s prvim kolokvijem... Aja, tale tvoja Katjuša je zlo pametna (njen citat gre direkt na platnico mojega dnevnika in v vsakdanjo pogovorno rabo!), moreš nujno predstavt 1x!!!

PETRUŠKA pravi ...

Hmmm, čudno čudo, tudi jaz sem večino časa, a že nekaj dolgih tednov v istem vzdušju in razpoloženju... Nič črnega ni dovolj črno in ojoj, kot da sem popolnoma flegma za vse...

Res ej, freaky=)

Anonimni pravi ...

calyx - ti dovolm, da uporabljaš moj citat :)

Izgubljena. pravi ...

N. - še en dokaz za to, da je vse minljivo.. :) Srečno, nesrečno, toplo in ledeno.

calyx - katjušin odggovor si že dobila :P Lahko uporabljaš njen citat! :D

Petra - že nekaj tednov? Huh... Moje po moje ne bo tako dolgo :D In ja- prav ta flegmatičnost je strašljiva, če nisi tak.

katjuša - prijazna oseba si.

KaTkA pravi ...

oh draga darči pa no pusti se mal romantičnim mislim, sej od romantike še nuben ni umrl :P...
bokpomagi ka si boš misla (al pa si že?) o men, ko boš brala še naprej moje romantične objave :P

Izgubljena. pravi ...

KaTkA - sej veš kaj si mislm o teb! Da si eno zalubleno dekletce z vsemi zmešnjavami, ki pašejo zraven. :P (hujšega si ne morem mislit:))

KaTkA pravi ...

vađi: če je sam to, pol sm pomirjena, ker bi lahk blo velik hujš ;)
me pa mal stiska, ko nevem ka boš rekla po najini kavici :P

Izgubljena. pravi ...

copatka: ne seri.


(:D:P)

André L. L. de Araújo pravi ...

O don´t understood nothing that you wrote, but you like Paulo Coelho and some musics that I like, very nice.

KaTkA pravi ...

vađi: glede na količino zaužitega kofeina, ki je naravno odvajalo, bi se dalo dans tut to z lahkoto po večkrat na dan :P