nedelja, 25. januar 2009

Nova moda: varati?

Keywords: varati, prevaran, varajoči
Seveda varati. Ker je trenutno to najbolj "in" rekreacija in ker je monogamija "sooo yesterday". Trditev, da je poljub prevara, seks pa ne, sem včeraj slišala prvič. Šokiralo me je in po vrhu vsega menda tako mislijo vsi?! Helou! Res ne dohajam več?
Vedno pogosteje moje oči skačejo iz očesnih kotanjic (votlin?), ko zaznam novico, da je bila tista ali tisti z nekom, ki ima sicer fanta ali punco. Ob poizvedbi, kdo dejansko vara pa s trepalnicami skoraj pozabim trepljat.
Pa ne obtožujem. Nikogar. Ne tistega, ki vara, še manj tistega, ki je z varajočim. Kakor komu paše, right? Res sem samo resnično presenečena nad dejstvom, da se je drastično povečalo število varajočih (ali pa se je samo drastično povečalo število podatkov z varajočo vsebino v moji glavi?) in poleg vsega, tega niti ne skrivajo prav preveč. Presenečena sem, da navidez srečni pari očitno v notranjosti niso tako zelo srečni, kot kažejo. Kaj je sreča?
No, ne razumem pa vseeno ne popolnoma - zakaj varati? Zakaj ne biti prost, neobremenjen, nezavezan in tako brez dolžnosti priti do prakse valjanja in mečkanja po posteljah in po sprednjih sedežih avtomobilov... Sprednjih? Ja, tudi meni je smešno, ker obstajajo tudi zadnji sedeži, ki so prostornejši in brez okoliških ročk! Zakaj je potrebno zraven vpletat osebo, ki nič ne ve oz. v nekaterih primerih CELO izve pa to dejstvo ignorira in v zvezi vseeno vztraja... Mogoče zaradi navezanosti, mogoče zaradi upanja, da je to le muha, ki živi en dan (pa saj muhe enodnevnice živijo več dni?) ali pa vztraja iz čiste žlehtnobe principa "uradno je še vedno z mano, torej z njo/njim ne more biti srečen/srečna" in na tak način mori sebe, njega/njo in še tistega tretjega/tretjo.
Ta začudenost ni prišla ven na podlagi ene osebe, para, ampak na podlagi devetih znanih trojic. Devetih! Vsak ima sicer svojo, drugačno zgodbo, vsak dojema varanje po svoje... In jaz? Kljub vsemu še vedno verjamem v srečo, v zaupanje, v povezavo. Verjamem v nevarajoči svet, v iskrenost odnosov in v odkritost besed. Sem naivna? Sem! Toliko bolje, če je ta naivnost upravičena. Toliko bolje, ker je v meni še vedno lepo, ko vidim samo moje in njegove noge... Tako staromodna in tradicionalna sva. In sebična, ko tretji, četrti, peti osebi ne pustiva zraven.
V končni fazi pa se nekaj definitivno ne spreminja: prevarani so vseeno še vedno deležni pomilovanja in manjšega posmeha okolice, varajoči pa so zlobni s svojimi nepoštenimi dušami. Vživet sem se sposobna v vlogo vseh treh igralcev - varajočega, prevaranega in tistega, ki je z varajočim. Vsak ima svoj prav in... Moja objektivnost mi gre počasi na živce!

11 komentarjev:

Laura pravi ...

haha. no, sem s tabo!
popolnoma.
in rekreacija?? in rekreacija je tek. ne pa sex. no, sex s svojim dragim...da.
in to trditev tudi jaz prvič slišim... :D:D smeh

Ula pravi ...

Jaz tudi spadam med tiste tradicionaliste. Zame, ko sem vezana, obstaja samo ena oseba, s katero si delim posteljo in poljube. Ne čutim nekega pomanjkanja, ki bi ga iskala pri drugemu. Ker potem nekaj v vezi ne štima, če iščem tisto, kar mi manjka, drugje?

Nihljaj pravi ...

Jaz pa ne poznam nikogar, ki bi trenutno varal. Na splošno se mi zdi, da so trenutno vse zveze, ki jih v okolici sledim (haha) v vzponu, zato malenkost bolj verujem v ljubezen :P

PETRUŠKA pravi ...

Hmmm, kako to, da je tja prišlo tako pozno? Pred štirimi leti sem bila akter ene od teh trojic... Ja, tisti, vreden usmiljenja in pomilovanja... Od takrat naprej okoli sebe doživljam in gledam samo še to: nezadovoljstvo s partnerjem in kar je še huje, ni več moderno pustiti nekoga in iti drugam iskat srečo. tu je že dooolgo moderno biti potem še z nekom zraven. Moje presenečenje je ob vsem tem že izpuhtelo, tudi mežikam že nazaj in oči mi ne padajo več iz jamic:) Saj se boš tudi ti sčasoma navadila na nove trende. Seveda pa ostani tradicionalistka. Take imam jaz rada :o)

KaTkA pravi ...

pravzaprav mam tut js ista spoznanja in se čist do vsake pikice strinjam s tabo, razen da take osebke ki varajo, pomilujem in jim dajem oznako OSLI! ... žal bojo to prepozno spoznali :)

js vem, da nebi nikol mogla nekomu to naredit, da bi varala. Verjetno pa je vse skupaj odvisno od pogleda tiste osebe na ljubezen in vezo... js nebi bla v vezi z nekom, če do njega nekaj nebi čutla... in ker čutim, ker vem da je med mojim srčkom in mano neki posebnega, mi je tudi samoumevno in sploh nedopustno varanje ...
taki prevaranti pa zgleda v vezi so za navzven, varajo pa ker jim nekaj fali ... ali pa sm js tut staromodna :)... kar mi je presneto všeč:)!

prav firbec me matra o tistih 9ih zgodbicah... zakaj, kako :) vađi, boš enkrat zaupala :P? pliiiiis?

Izgubljena. pravi ...

@Laura: sex je že zdrava rekrecija... Ampak varanje kot rekreacija? Zame no go.. :)

@Ula: točno to - če si že vezan, naj bo to iz tistega iskrenega razloga in brez misli na druge. Potem sploh nima smisla, da v zvezi ostajaš..

@N.: pa saj tudi jaz še vedno verjamem v ljubezen, ampak devet trojk okoli mene? Samo vzpodbudilo me je k razmišljanju kaj hudiča se dogaja.. Ampak v dvome me pa ni spravilo :D

@Petra: mi je žal, da si postala del trojice proti svoji volji. V nobenem primeru ni prijetno, da to doživiš. Mogoče se bom sama teh novic že navadila (verjetno sem se skoraj že), ampak očesna zrkla bodo verjetno vseeno postala izbuljena! :D

@KaTkA: osebki, ki varajo, so zame pomilovanja vredni le v smislu, ker so nepošteni do svojega partnerja. Včasih pa se tudi zgodi, da skoraj upravičeno varajo, ker imajo pač smolo pri izbiri tistega resnega... Ah, kaj pa vem... Ampak res verjamem, da se včasih najde upravičen razlog za nekaj takega.

Tisto o teh devetih zgodbicah pa...:D Nekaterih res ni za skrivat, ker so že tako čisto na razstavi, ampak za ostale (približno štiri so), se bom pa raje držala pravila, da zadržim raje zase, ker sem tako obljubila :)

Luna pravi ...

tudi sama sem "tradicionalistka", verjamem v zvezo dveh in ne treh. nisem bla prevarana, nisem varala, tako da iskreno povedano ne vem kako bi se počitila v teh "dveh vlogah". vem pa nekaj:ko sem v zvezi sem z enim, in če pride drugi na pot, bi krepko premislila katerega bi, v primeru da bi se pojavili dvomi.

Izgubljena. pravi ...

Tamika_ - ja, če pride nekdo še vmes pa se sprašuješ, če je to, kar že imaš, res to... Že ta vprašanja nekaj povedo. Ampak spet po drugi strani vemo, da je zveza polna skeptičnih vprašanj in itak nikoli ne vemo točno, kaj je prav.. :)

nefertit pravi ...

Ne vem, če je to ravno nova moda. Sama namreč ne poznam nobenega "trojčka", ali sem pa slepa za te stvari. Se pa trudim ne obsojati, ker sem se pred leti skoraj sama zašla v tej zmešnjave. Hvala bogu, sem se hitro strezila in stvari poštimala. Ampak se pa res lahko hitro zapleteš, čeprav se nočeš.

Izgubljena. pravi ...

Ne obsojati je moje prvo pravilo. :)
Vedno se skrivajo razlogi, ampak kar naenkrat... Preprosto določenih ne razumem.

storyteller pravi ...

Ufff... Najprej se pridružujem mnenju, da je "ne obsojati" prvo pravilo! Dokler nečesa ne doživim/š na lastni koži "drži/m jezik za zobmi".