petek, 16. januar 2009

Things to do today:

  1. Get up.
  2. Survive.
  3. Go back to bed.
Prisiljena sem bila, da ukradem ta mali načrt dneva. In če že kradem - potem mi ni treba povedat kje sem to ukradla?
Get up: Čudovito je na silo odpret oči v dan, ki od mene ne pričakuje ničesar. Zahteva le tisto, kar zahtevam jaz, seštrikam si ga po lastnih idealih, brez pritiska okolice, brez naglice. Vse je ležerno, vse je tako, da so še misli tiste, ki se jim ne ljubi. In vse je pod vtisom pretekle noči, ko je namesto vrtnice, ki posušeno prilepim na steno svoje sobe, prinesel sebe.
Survive: Tako sem se za preživetje bojevala cel dan - pred zaslonom, polnim Dexterja, pred krožnikom, polnim hrane, in med dvema kupoma literature, polnima študiozne vsebine. Študiozne? Študijske vsekakor. S prvima dvema sem boj že izgubila, zato sem morala tretji izziv prestaviti na jutri. Tokrat sem preveč utrujena, preveč debela in preveč v Dexter-svetu - v svetu, ki me je obsedel, ki me je navdušil in me navdihnil. Čeprav se mi še sanja ne v kakšnem smislu. Na koncu danes ostajam neumna. Glavno je, da sem preživela?
Go back to bed: Snifanju znanja bo namenjena sobota. Danes sem pogledala 12-2 Dexterjev. Damn, I'm good. Do dostave druge sezone sem potešena. Zelo upam. Še vedno ostajam brez duhovitosti, mehurju pa obljubljam: svojo dozo ursi čaja dobiš jutri.
Dexter je... Ah! Krivda gre le h K.T.in.M.! :P

7 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Dexter čaka tudi mene. Da vidim, v čem je point tega navdušenja okrog njega :)

Čakaj, a si bolna? No, jaz skoraj sem in priznam, da danes ne dojemam metafor v polni meri, zato sprašujem direktno :P

Izgubljena. pravi ...

Ja, je mene tudi zanimala v čem je point navdušenja okoli njega... Pa sem videla v čem... Sem skoraj celo sezono pogledala včeraj :D .

Nisem bolna. Sem zdrava kot riba v vodi! :D Če ni bilo tisto preživetje jasno (kar mi je popolnoma jasno, da ni bilo jasno :D), bom pa takole povedala: včasih je dan tak, da se ti še dihat ne da, kaj šele mislit... Treba ga je pa preprosto preživet (kako zelo logično :D). In moje preživetje včeraj je bilo možno samo pred ekranom in pred hrano :D .

(Mehur je pa res malo špikat začel, ampak sem ga danes že potolažila :) )

Nihljaj pravi ...

Aja hehe, no, ostani zdrava :) Tak dan lenarjenja pa včasih prav fino paše ...

KaTkA pravi ...

ma stara sprijazni se, takle bo vsak dan do tistega dneva D, ko bo na sporedu najin kofe :P ... tist bo neki spešl že zato, ker se tk doug dogovarjama :P

KaTkA pravi ...

btw, na moji strani si bla pofočkana (7 resnic o sebi pisat prosim :P)...

Maychi pravi ...

Evo jaz sem Dexterja ne dolgo nazaj že obdelala in priznam, da ga je nemogoče nehat gledat..

Zdaj čakam na 3 sezono oz. na njene podnapise :)

Izgubljena. pravi ...

N.: ja včasih, ampak potem se tepeš, ker bi sicer moral početi kaj bolj .. em... neneumnega :D .

KaTkA: tud jz sem že napisala sedem vesoljnih čudes o sebi!! :D Decembra..
Ah kafe... Ti boš verjetno prej še v Miami pršla :P

Maychi: nemogoče nehat ane?? :D zato se pa druge sezone niti še lotit ne upam! :)