petek, 2. januar 2009

Najin prvič ali v tretje gre rado.

Če bi vedela, da je prvi poljub, ki sem ga oddala in hkrati prejela v letošnjem letu, lahko tako lep, tako čudovit, tako nič drugačen kot sicer, pa vendar poseben, ker je pač prvi v novem letu in ker je njegov.
Če bi vedela, da je na pol spremljanje oddaljenega pokanja, žvižganja in bliskanja v njegovem naročju tako sladko, tako romantično, tako udobno, tako nič drugačno kot sicer, pa vendar posebno, ker so nekje vendar razglasili novo leto in v zrak pognali vse orožje proti zlim duhovom (menda) na enkrat.
Če bi vedela, kako čarobna sta omenjena opisa, tako nič posebna, pa vendar tako drugačna od preteklih dveh novoletnih praznovanj, ko sem le na daljavo pošiljala poljubčke (zvezdice?), zraven pa buljila v par, ki se je skoraj požrl od navdušenja in hrepenela po tem, da bi bila raje tam in ne tukaj.
Če bi vedela, ga verjetno ob novem letu ne bi spustila stran od sebe.
Zdaj vem in tudi on ve, da je na vsa naslednja silvestrovanja obsojen name!
Ah! Pa ta simbolizem, kateremu velik pomen še vedno dajem, čeprav se na vse pretege upiram...

9 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Sem vesela za vaju, če sta ugotovila, da je skupaj lepše :) Lepa popotnica za leto naprej hehe.

Midva sva že drugo leto zapored ugotavljala, da jaz novega leta ne znam praznovati in mu ga pokvarim. Če dočakava naslednje, bova vsak na svojem koncu. On pod ognjemeti in v objemu zabave, jaz pa bom spala.

Izgubljena. pravi ...

N. - zanj sicer ne vem, če je lepše (verjetno mu je bolj vseeno:D), ampak zame vsekakor je - škoda, ker je moralo toliko časa trajat, da sem ugotovila! :)

A novo leto je treba znati praznovat? :D
Sicer pa - kakor komu odgovarja.. Če bosta naslednje leto ugotovila, da je najbolje, da sta vsak na svojem koncu, potem naj bo tako. Sicer pa - kdo je pa rekel, da se takoj po ognjemetu ne bo prišel stisnit k tebi pod odejo? :))

Samosvoja pravi ...

Ajaja, ta romantika.. Darja, vse na slabs ti gre. :D

nea pravi ...

V dvoje je najlepše. :)

Izgubljena. pravi ...

Ah, Uršika Samosvoja, aveš kako ti bom rekla - dobr, da mi gre vsaj na temu področju na slabš, kaj če bi mi šlo kje drugje?? Kaj če bi postala prekomerno zlobna?? Muahahaha!


nea - ja, res, v dvoje je najlepše - če je pa zraven še en trop zabavnih ljudi, je pa tudi luštno... Ah, ampak to ni več v dvoje? :/ :D

Maychi pravi ...

Res si ne predstavljam, da bi bila za novo leto ločena od ljubljene osebe. Pa čeprav je zraven še na tisoče ljudi. On je obvezna oprema :)

Izgubljena. pravi ...

Moj bo tud od zdej naprej! :D

Oh pa saj gre tudi brez njega, ampak je očitno bolj sladko, če je on zraven.. :)

KaTkA pravi ...

wau bejbi, si le doživela čarobnost novega leta :)!
romantika raztura, js sm še zmeri romantična dušica, včas kr preveč, mam pa to srečo, da je moj dragi isto romantik, zato nama je pa tak romantično skupi :) (ups a sm prevečkrat uporabla besedo ki se navezuje na romantika?)

Izgubljena. pravi ...

KaTkA - romantika je itak taka romantična beseda, ki zasluženo nosi romantični pomen in se čisto upravičeno lahko miljonkrat pojavi pod romantično objavo =D .