torek, 30. december 2008

srečna*nula*in*devet

Vedno uporabim zvezdice v naslovu objave, če se gre za novoletno voščilo. Vedno priporočim solidno mero sebičnosti in vedno zaželim veliko potrebo po umivanju zobovja, da bodo nasmehi spet celo leto beli in sijoči. Pa še dišeči zraven. Teorija, ki stoji za tem, je jasna: če se smehljate vi, se bodo smehljali tudi drugi. Če se smehljate belo in sijoče, se bodo drugi trudili smehljati še bolj belo in sijoče - pa čeprav iz povsem zavistnih razlogov. Poleg tega letos svetujem še:
  • Čim manjšo uporabo žalostnih obrazkov v sms.sporočilih. Antipatični, negativni in zares žalostni so.
  • Pazite na sprejemljiv in lep nivo holesterola v krvi.
  • Ne kupujte vsega, kar vam želi prodati svet - tako ali drugače. Razmišljajte s svojimi lastnimi celicami sive barve in včasih je sprehod po nakupovalnem središču brez bančne kartice in gotovine zelo notranje očiščevalen.
  • Ne zganjajte hrupa za prazen nič. Stres izkričite na samem. Tako se boste najbolje približali temu, da se v zgodovino zapišete kot oseba, ki se je nekoč usmilila in s tem rešila nekaj življenj. Hrup za poln nič pa lahko nekdo.ju izkričite v obraz in mu, če si to zares zasluži, brez skrbi uničite njegovo uhljato slušno čutilo.
  • Ravsajte se v dvoje. Na postelji. Če nimate nikogar za zravsat, je že skrajni čas, da ga poiščete - v skrajnem primeru si ga nabavite. Ravsanje je zabavno in zdravo.
  • Tuširajte se vsak dan, da ne boste smrdeli in še bolj onesnaževali ozračja. Pozimi imam rada lepo vreme.
  • Negujte, božajte, crkljajte odnose z ljudmi, ki so vam blizu, vsake toliko pa lahko nahranite tudi odnose z ljudmi, ki vam niso tako zelo blizu, a imajo potencial. Lepo je imeti in poznati nekaj oseb, ki imajo tudi vas in vas poznajo.
  • Reciklirajte. Pa tudi, če se vam ne splača umivati tistih konzerv, ker je voda draga.
  • Vem, da se bo tole slišalo nečloveško pa vendar: ignorirajte pms! No, vsaj poskusite... In to velja za oba spola. Nekaj tistih dni lahko resno ogrozi in skrajša življenjsko dobo - česarkoli.
Predvsem pa bodite v številkah nula in devet srečni. Obiščite živalski vrt, pokličite prijatelja iz osnovne šole in mu obrazložite, zakaj ste ga brcnili pred občinstvom celega hodnika, da je padel po stopnicah in treščil naravnost v punčko, ki jo je takrat ljubil. Pojdite smučat, četudi ste prepričani, da ne zmorete. Oklofutajte mulca, ki vam je zlomil brisalec na avtu - ampak na samem... In pozdravljajte sosede! Kupite si že tisti rdeč korzet, ki si ga ogledujete vsak dan v izložbi in naj vas ne bo sram narediti koraka v eroticshop.
Vsega napisanega nikakor ne smete vzeti dobesedno - kakor tudi ničesar v življenju ne. Prilagodite nase, na lastne situacije, dodajte nekaj novega... Preštrikajte tisti pulover, ki ste ga dobili od babice, če vam tak ni všeč!
Bi se spodobilo, da moje želje in nasveti ne bi šli v nič.
Ne vikam, ampak pišem v množini.

14 komentarjev:

Anonimni pravi ...

A ni letos nula pa osm?

Izgubljena. pravi ...

Ahahahhaha :D PŠŠŠŠŠŠŠŠŠT :D:D

bubbles pravi ...

na tem mestu bi rada omenila, da sem bila v zadnji dveh tednih vsaj 3x v seks shopu, tako da se zadnjemu stavku predzadnjega stavka odpovem, ostalo pa vzamem :)

Izgubljena. pravi ...

Lol bubbles - sej zato sem pa poudarila, da morate vse nase prilagodit in ne dobesedno vsega vzet... Kar v primeru seksšopa pomeni, da je treba sprobat stvar, za katero prej nismo imel jajc oz. nanjo niti pomislili nismo pa bi nam polepšala življenje - pa nej gre tukej za seksšop, tatu ali pa za pojest svojo prvo krvavico v življenju. :D

Glista Fashionista pravi ...

Jaz bom vzela vse dobesedeno in v prenesenem pomenu, potem malo prilagojeno na mene osebno, pa še na Glisto zraven, pa še na koga drugega ... Všeč mi je zapisano :)

Anonimni pravi ...

Darja jst te mam tok rada :)tudi v 09 te bom imela zelo rada :)

Anonimni pravi ...

Kaj pa mene, kaj pa mene?!

Anonimni pravi ...

Katjuša ti pa to že veš in nevem če je treba kj posebej povdarjat : ))

nefertit pravi ...

Na tvoj seznam dodajam - oklufotajte mulca, ki se izživlja nad živalmi, lahko na samem ali pred publiko. Srečno!

Izgubljena. pravi ...

Glista... Mislim, da mi bo tvoj komentar letos pomagal spremeniti svet! :D

Mojca, katjuša, Mojca - Mojca, tudi jaz te bom v nuladevet imela rada še naprej in katjuša, tudi tebe bom še jaz imela rada - poleg Mojce.

Izgubljena. pravi ...

u nefertit - sem te spregledala :) ... Ja saj zato pa pravim - vse neotesance oklofutat! :D Ni treba tega fizično vzet, ker je menda nasilje nad otroki nedopustno, ampak včasih bi pa res bilo potrebno koga. :)

Srečno tudi tebi :) .

Laura pravi ...

haha. tale seznam voščil je pa zabaven.
predvsem se bom poskušala držati tistega glede sms-ov, holesterola, razmišljanja z lastnimi celicami, NO stress!, tistega glede ravsanja...emm...skratka...si bom kar sprintala tale seznamček...pa bo! ;)

Izgubljena. pravi ...

Opa Laura:D - če ti bo polepšalo življenje (skoraj garantiram!), potem pa le nabij seznam na steno! :D

storyteller pravi ...

Moram pokomentirat, pa čeprav je že pol meseca naokoli :)
Najboljše voščilo EVER! :)