sobota, 6. december 2008

Iščem sositnobo!

Komaj premikam spodnji žnabelj, ker sem pravkar krvavo razmesarila dve verjetno nezemeljski bitji, ki sta ne-predstavljam-si-kako, sem pa prepričana, da pomotoma, zašli na območje mojega bradovja in se tu želeli utaboriti, dokler se (namerno) ne preselita in namnožita na predelu čelovja.
Nikjer ne najdem placa, kjer bi udobno začepela in občepela do... Samopospravitve sobe (sem štejem vse od umika drobtin z mize do zložitve cunj na stolu-za-cunje). Ne najdem niti pravih besed, ki bi ponazorile moje počutje in ki hkrati ne bi bile dolgočasne. Ne želim biti dolgočasna!
Pa vseeno sem. Iščem nekaj sitnobnega, ki mi bo povedalo, da nisem edina in najbolj. Sositnobo iščem.
Pogoji:
  • znanje samopomilovanja in utapljanja v lastnem zosu trpljenja;
  • izkušnje s transformacijo svojih sitnosti v sitnosti drugih (seveda nočemo biti sitni samo mi in samo sebi, kaj? Še manj hočemo biti sitni okolici, ki ni sitna - torej jo moramo narediti sitno!);
  • že osvojene veščine izdelave dobrega sendviča
Kje kdo? Nujno potrebujem. Foter, ki tuli, ker se zaveda, da zaradi mulcev danes ne bo prebral niti pol strani časopisa, mi ne zadostuje.

10 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Jaz, jaz, jaz - celi minuli teden. Tečna za popizdit. Še sama sebi. Kaj šele ostalim.

Še premišljujem, če sem že bolje. Glede na to, da sem trenutno eno uro izdelovala škatlo v namene obdarovanja in ugotovila, da je grda in prevelika in brez primernega 'pokrova' - hvala lepa, je že v košu. Malo sem jezna. Malo :) Haha.

Izgubljena. pravi ...

Okej N. - na podlagi dobrega motivacijskega komentarja (in kot edino kandidatko) te sprejmem za svojo sositnobo :D .

Sama sem se sicer pravkar odločila, da sem bolje, ampak se mi zdi, da bom spet počasi zapadla nazaj :D . Ah, grozno je, če si s časom v stiski!

Izgubljena. pravi ...

P.S.: tista darilna škatla me je prav nasmejala:D - in si predstavljam nezadovoljstvo ob spoznanju, da se ti ni izšlo kot bi si želela :) .

storyteller pravi ...

Se javlja še ena s.i.t.n.o.b.a, ki je tako sitna, da je raje tiho. Sem in tja pusti kje kak svoj komentar, za kaj več ni sposobna! :P

Izgubljena. pravi ...

storyteller - brez problema lahko ustanovimo klan sitnob :) (neuporabnih sitnob)... več nas bo, bolj bo em... Veselo? :D

nefertit pravi ...

Še ena, ki bi se včlanila. Sitna sem lahko v trenutku in to lahko držim nekaj dni.

Izgubljena. pravi ...

nefertit... Tole s tvojo sposobnostjo, da sitna postaneš kadarkoli in za zelo dolgo časa... Mi je všeč.

Dobrodošla :P .

PETRUŠKA pravi ...

Še sprejemate nove člane? Če vam zmanjka motivacije za sitnost, samo k meni, tukaj je tega v izobilju! (Čeprav se znam tudi pretvarjati, da nisem sitnoba - ampak samo, dokler ne pride čez rob=))
Skrbi me le, da boste ob meni pobegnile z argumentom, da sem preveč sitna. Ker znam biti. Predvsem za brezveze.

=)

Izgubljena. pravi ...

Ne verjamem tistega o preveč! :P :D Sicer bi pa v našem krdelu (or whatever) itak obstajala medsebojna podpora, tko da če bi blo res preveč... Bi zrihtal, da bi še me postale PREVEČ :D (ojoj... Ubogi svet :D).

miss.nymphee pravi ...

Sitnoba? Maj kajnd of pipl! ;)