petek, 26. december 2008

kinderčokoladice - zadnjič

Priznam, dvolična sem. Na veliko trdim, da me decembersko vzdušje ne gane, na široko razlagam, da v času recesije (grem stavit, da je tole postala naj beseda meseca) ne želim prejemat nobenih daril, še manj pa obdarovat in tako tvegat, da cel naslednji mesec preživim v minusu. Stvari imamo vsi več kot preveč in zakaj bi si svoje bivalne prostore še bolj nafilali z nepotrebno šaro? Feng shui to ne dopušča. Potem pa vseeno sklenem kompromis sama s sabo in se odločim, da obdarim in se pustim biti obdarjena. Globja materialistična nagnjenja so močnejša in bolj strupena od mojih racionalnih načel - ni kaj.
Obdarila sem samo nekoga in ne kar z nečim, ampak s tistim, za kar sem vedela, da se ne bi uprla nobenemu fizikalnemu zakonu. Seveda me je razkrinkal še preden sem naredila korak proti knjigarni, a drugi del trilogije The Night's Dawn je vseeno postal zavit v ovitke kinderčokoladic, nekaj kinderčokoladic in polovičko kinderčokoladice. Ker včasih upam v ekstrem po logiki itak.nič.ni.več.izvirno, sem na vrh prilimala še račun. Kinderčokoladice so mi začele gledat že ven iz ušes, a bilo je vredno povečat tveganje za fasat sladkorno - s temi čokoladicami sem itak zaključila do naslednjega leta...
Pha! Pa kaj še... Zaključila sem le do naslednjega dneva, ko sem sama dobila darilo. Šest škatlic kinderčokoladic??? Hvala, moj najdražji. Najbrž bom začela z bljuvanjem.
Pa sem iz vljudnosti odprla prvo škatlico in pojedla čokoladico. Pa sem nekako uspela zgruntat, da se mora v notranjosti vsega tega kompleksa še nekaj skrivat... In - trara! Notri je čepel novi mišak - z barvno lučkasto ritjo... Šest barv utegne zamenjat in res mu moram izkazat potrdilo, da nosi nadmišje sposobnosti.
Kinderčokoladice sva s skupnimi močmi zmazala na Rogli - poleg vseh vikikrem in ene hoferjeve štručke, na katerih embalaži piše, da bi se morale najprej speči v pečici.
Slike: 1. in 4. slike se je dotaknila moja profesionalna mobifotografska ročica, 2. in 3. pa sta, dolgočasno, by Matic. :)
p.s.: če je recesija beseda meseca, potem je bljuvanje beseda leta!

8 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Hehe kako lušno pakiranje. Oboje :)

Samosvoja pravi ...

HuDO.Izvirnost na višku. Pohvale Maticu in seveda tebi. :P

Maychi pravi ...

Samo je res izvirno pakiranje.. Kinderčokoladice rules :)

KaTkA pravi ...

sladkiš leta pa stopsto kinderčokoladica :) js jih obožujem! najbolj pa kinderjajčko, ker dobiš 3 v 1: presenečenje, čokolada in igračka (vedno sm se sprašvala, kaj je tretja stvar... presenečenje nism štela kot 3.!)

nefertit pravi ...

Ob takih postih se sprašujem, kaj sploh še delam s svojim decom. Takega presenečenja se nebi spomnil narediti niti v 100 letih. Maš pa srečo!

Izgubljena. pravi ...

Hvala N., hvala Samosvoja - lepo od vaju, da sta v svoj komentar vključili še mene :P .

Maychi - če bi jih v kratkem času pojedla toliko kot jaz... Bi najbrž še vedno trdila isto! :)

KaTka - ko sem prebrala presenečenje, čokolada in igračka... Se mi ni poklapalo - presenečenje in igračka sta eno in isto!?

nefertit - tale tvoj komentar si moram sprintat, da ga bom pogledala vsakič, ko bom jezna nanj :D ... Si mu nabrala pike! :)
Sem pa prepričana, da ima tvoj svoje adute, ki te silijo, da ostajaš z njim! :)

bubbles pravi ...

uuu, si me spomnila, da mam še en kinderjajček nekje skrit!
sicer je pa takoalitako jasno, da si se ti bolj žrtvovala za zavijanje. je pa res, da miški blazno kul rit sveti :)

Izgubljena. pravi ...

Letos jo imam namesto lučk! :D