nedelja, 21. december 2008

Samo enkrat sem padla!

Izmučena od vseh fizičnih aktivnosti preteklih dni (to bom verjetno tudi še malo bolj podrobno omenila - v sredo) in z mračno vizijo dveh prihodnjih dni (samo dveh!), sem se le uspela privleči skozi portal svojega malega Vesolja. Brezvoljno sem zabrisala svoj rdeči toaletni kovček za posteljo (tu bo najbrž stal dokler potreba po zobni krtački ne postane nujna) in naveličano pritisnila gumb za prižig računalnika. Z ne prav ogromnim zanimanjem sem ošvrknila dve pisemski ovojnici na mizi - eno navadno, modro, in eno, ki pa je bila narejena malo bolj "na paketek". Lačna sem bila, zato sem se šla prepustit hranljivim snovem, da me pojedo, mimogrede pa sem odprla ta papir, ki si drzne nositi moje ime...
Preplavilo me je navdušenje! Hvala kolibri - tvoj namen je bil dosežen :). To malo presenečenje (presenečenje zato, ker sem čisto pozabila, da sem bila izžrebana :P) je v meni zopet usmerilo tokove v pravo smer in sicer v tisto, kjer začutim, da se mi nekaj dogaja in da ne smem umret (tole se spet ne bi smelo slišat samomorilsko... Moj thanatos je uravnan.).
In moja mini skvačkana torbica za lipglos (starost: 1leto), kremico (čakam, da zmanjka), šminko (ne uporabljam, samo fino se mi zdi), maskaro (spet začela z njo - končno) in ajlajner (s speštano konico), ki je bila sicer prvotno mišljena kot denarnica (vsaj granny je par let nazaj tako mislila, ko mi jo je podarila), je dobila družbo... Nov tošeljček, ki bo dobil funkcijo škatlicezažajfo*:
Res sem navdušena!
*Škatlicazažajfo = bivša škatlica za milo -> po vagiprincipu je to škatlica za tampone, zeleno tabletko, tablete in tabletke.
Precej ugotavljam, da uporabljam preveč vmesnih stavkov... Ah, in Pi eS: poleg mošnjička sem dobila še tri ovojnice s smrekčastimi voščilnicami (vizitkami pravzaprav). KLIK.

4 komentarji:

Nihljaj pravi ...

Božansko :)

Kako si zadovoljna s to maskaro? Jaz imam isto, sem prav razočarana - se precej maže, hitro sem črna pod očmi, grrrr.

Izgubljena. pravi ...

N. - meni se nič ne paca... Moram kar reči, da mi je všeč, ker je nanos vseeno kar nevtralen pa še fajn hitro gre dol, ko se zato odločim. Je pa res, da v življenju nisem sprobala toliko maskar, da bi vedela, da nekje obstaja boljša :)). Črna pod očmi pa postanem res le na začetku, ko še ni posušeno (takrat ne smem zapret oči:D) in ko bruhnem v tak ali drugačen jok :D .

Sicer pa je vedno tako, da nekomu odgovarja to, drugemu pa nekaj čisto drugega :) .

KaTkA pravi ...

hehe smešno, js mam tut šminko (uno tapravo tardečo) zram sam zarad lepšga ... namažem se pa nikol :) ... bolj mi je všeč sos labella pa še moj pravi, da ma fain okus ;)

Izgubljena. pravi ...

KaTkA - jaz sem jo uporabila samo enkrat :D - in zakaj sem jo kupila? En preblisk in to je bilo to :D . Sicer me pa blistex razvaja... :D