torek, 4. december 2007

dragi miklauš

Vem, da sem precej pozna z mojim pisemčkom, ampak nisem pa prepozna, zato ne iskat izgovorov! Prosim, prinesi mi (HOČEMMM!) nekajmesečno zalogo čokolade (vsaj do mojega rojstnega dne), ker mi zelo pomaga pri prebijanju skozi knjige (zaenkrat sem sicer šele na začetku, ampak počasi napredujem). Zraven priloži (prosim) stekleničko ali dve (ali tri.. štiri) tiste super čudežne pijače, ki pomaga pri otresanju stresorjev, ki jih na ubogega intelektualnega-hočem-biti prinese študentsko življenje (dobro veš kaj mislim, ne?). Rada bi tudi plačano potovanje za dve osebi nivažnokam - samo da bodo tam tibetanski prašički in krave in koze, ker si jih želim videti v živo. Želim si še trideset tadobrih jogurtov iz lidla, ker jih zelo redko jem in so odlični pa še... No, naj ti bo. Če mi že vsako leto prineseš štumfe, mi jih prinesi tudi letos - čim bolj pisane in ne take, ki bi se zlizali že takoj čez noč. Vse te stvari spravi v veliko škatlo – prazne prostorčke lahko zapolniš z rafaelovimi kroglicami (za lepši ambient) – in jo polepi z najinimi skupnimi fotografijami (da mi bodo vsi neskončno nevoščljivi, ker te osebno poznam:P).
Česa mi ne smeš nositi (nikoli več v življenju)? Suhih fig. Nikakor suhih fig. Ne maram jih, kar dobro veš. In vedno jih potem poje mami. Prinesi jih njej toliko več. Imam slabo vest, če ji moram dati nekaj česar sama ne prebavljam. Pa še nekaj bi ti omenila: tisti parkeljni iz testa (z rozinami namesto oči) – skrajno neizvirni so. Nihče jih več ne je. Jedli smo jih samo v šoli na tvoj dan, ker nam niso dali nič drugega za malico, danes pa mogoče le še iz vljudnosti. Dala bi ti pa še nasvet – čokoladni miklavži, ki so v prodaji še od dveh let nazaj... Spravi jih iz vseh štacun, če nočeš ostati brez svojih privržencev! Lahko povzročijo zelo hude črevesne okužbe, veš? Pretečen rok je cel hudič.
Tako. Sem skromna deklica in če mi tega, za kar sem te prosila, ne boš prinesel, te bom ozmerjala kot skrajno nesposobnega bebca, ki ne obstaja. Pismo bom napisala še tvoji konkurenci, ki bo moje želje zagotovo upoštevala.
LP!*

Ni komentarjev: