nedelja, 9. december 2007

moji zofkoti:)

Kako zelo pametna odločitev je pravkar padla, wi! Kako zelo zadovoljna sem zaradi tega:). In kakšna je ta zelorevolucionarna odločitev? Da si na laske zlijem temno rjavo barvo (oz. preliv) seveda. Can't wait. Just like koncert Vladkota v četrteeek.
In kaj počnem v tem zelo zadnjem času? Bolj ali manj spolno občujem z mojimi filozofskimi prijatelji... Aristotel je pravi frajer, res pravi intimni prijatelj, ki zadovolji kakršnokoliže potrebo. Najprej sva se pogovarjala skoraj mesec dni, potem pa hopacopa prišlo do fantastičnega orgazma. S Platonom sva se dala dol včeraj in dogovorila sva se še za enega hitraka danes (seveda v večernih urah). Nietzsche mi bo verjetno težko dal, ampak ga bom že obrnila... Zagotovo si bova pa zelo dolgo posvečala pozornost plus predigra bo dooolga. Trstenjak in Kant mi pa že sedaj obljubljata en vroč seks v troje, čeprav vem, da bodo s Trstenjakove strani padali močni očitki na Kanta. Znajo bit kar zakomplicirana ta filozofska ljubljenja. Bo treba totalka naštudirat vse poglede iz vseh zornih kotov, ugotoviti kaj je zares etično in kaj ne.
Kar je vredno omeniti, je to, da zna biti Miha v svoji nesreči neizmerno smešen. Nikakor mu ne privoščim tega, kar doživlja, gre sicer samo za tisti »poden«, ki kroži od človeka do človeka in zadane vsakogar nekajkrat v življenju, ampak... Smešno razloži stvar in postavi še bolj smešno rešitev (like Unicefovo članstvo), za katero ne vem ali drži ali ne drži (vem pa, da ga je euči zavrnila:)). Na to sem mu odgovorila, da Božiček ne obstaja, prav tako ne dobri ljudje, ki vodijo Unicef - ti si bodo iz njegovih osmih evrov kupili najdražji kruh, črnčkom pa bodo poslali najcenejši riž in moko, zaradi katerih bodo dobili aids. – se opravičujem, če sem slučajno zgrešila, ampak Miha s svojimi resnicami v meni vedno vzpodbudi tisto črnohumorno strelo skeptičnosti (posledica njegove tudičrnohumornih pripomb).
Najbolj smešen esmes ever v zadnjem času, mi je pa poslala bina – nekajvtemsmislu: »ta mesec itak delam skoz, tko da se verjetno ne bova skor nč vidle.«, oukej binči, cya za novo leto:)! Katjuša, tebe pa itak podpiram* pa kljub temu, da ne preživljaš prav prijaznih časov, bo spet prišlo obdobje tekanja po travici in grizljanja detelje:).
Uf, now it's time! Platonči prihaja!

Ni komentarjev: