sobota, 29. december 2007

Ladies Night - drugič!

¨Dej na MT!¨ se je glasil prvi Katjušin vzdih. In drugi in tretji. Pa vsak naslednji (dokler se pač Mojca ni razbesnela, da je to samonjen proizvod in da bo zahtevala avtorske pravice... ((da ne bo kdo mislil, da je to kaj pomagalo:P)))

Ponovno smo se zbrale. eM, Ti, Kej in Di. Kraj zločina: Železniki. Vreme: oblačno, minus sedem stopinj celzija. Veter, rimske palice, ki čarajo utrinke, zraven katerih si zaželiš... Da bi ti fant (kakršne so delali le včasih) pripeljal Zvezdo.

Zopet je bilo prisotno nenehno izmenjavanje ljubezni. Zopet je bila večina časa posvečena iskanju vseh potencialnih hrbtov (spetsamo Mojčin izraz za pravega moškega:)) za naše samske deklice pa tudi za mene! - meni so namreč predlagale harem:P... Iskanje je bilo žal omejeno spet le na romance, ki so se odvijale na ekranu. Torej spet nič konkretnega. Zopet so nas čakali jutranji toasti in zopet sem morala trpeti neznosno Tinino zbadanje (tokrat je k temu močno pripomogel še Katjušin strupen jezik). Zopet smo morale obglodati vse kosti, ki nam jih je navrgel čas, ko se nismo videle (vsem se je moralo blazno kolcati) in zopet smo sestavljale strategije za osvojitev tega in tega teritorija (hrbta, če smo natančni).

- dve redki fotografiji na kateri smo vse štiri prasice -

In ponovno smo... Spale! Samo Mojca je prebedela noč in med tem bedenjem je uspela celo naštudirati v kakšnem položaju spi katera, kakšen položaj ji med vsemi položaji najbolj odgovarja in kateri položaj je tisti, pri katerem Darja ne momlja (prvič sem slišala, da med spanjem brundam! Še vedno ne verjamem!). Spale smo (debele prasice) na 180x190 veliki površini, na Katjušini postelji - vse štiri. Zelo lepo toplo nam je bilo. Mojci bom do konca življenja hvaležna, ker je bila pokrita z deko, meni pa je prepustila kovter.

Pa ker ni šlo brez smrkanja in kihanja in kašljanja in bolečega grla... In ker ni šlo brez papirnatih robčkov (vse je porabila Tina iz čiste zlobe, namočila jih je v ledeni čaj in jih vrgla čez balkon) smo zaj* sistem in začele koristiti rolico papirja - "Pa nam je prav pr'šla rolica papirja!" je prepevala Mojca ob vsakem smrkljaju v mehak papirček. Chuck Norris tokrat ni prišel na obisk, ker pač ni bilo nobene akcije, prepičana pa sem, da nas je opazoval z najvišjega drevesa v Železnikih.

- dopoldanski sprehod, katerega je Mojca žal prespala:) -

In še Prvi nasvet: nikoli spat v pajkicah z rožicami, ki spominjajo na špichoze, ker si tarča posmeha vseh bejb. Ol d tajm.
Drugi nasvet, ki pa ga za ladies night toplo priporoča Tina pa je: "ne pretiravaj z red bullom! Ni dobro za želodec!"

Bejbe moje, vedno bolj ste čudovite!

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Tudi ladies nighti so vedno bolj čudoviti, kerlci pa sploh :D

Pika pravi ...

Ja se tut jest strinjam,. . . vedno bolj smo čudovite =)