petek, 14. december 2007

to ni političen pooost!

Enkrat na teden se pa le oglasim... Sem bizi na polno. Z mojimi filozofi. Jutri se bo videlo kakšno bo soočenje vseh skupaj. Kreslin v četrtek je bil... Fenomenalen afkors. Na oder se je pripeljal z rdečim fičkotom, oder je bil v stilu ceste (Ceste), dvorana je bila popolnoma polna, čeprav lil' bit nepadlavkoncert, ampak razumljivo, glede na to, da je bil prisoten Ivan (sedel poleg mene, dddoh!), zaman sem čakala Rulet (Matic pa Črno kitaro), najbolj pa je presenetil s Političnim songom (v duetu z Neisho). Ah, jz naravnost lubm tega fantiča:D.

Ključno pri vsem tem pa je tole: Mavricij (4): "o, a maš novo frizuro?"... Joj, ta mali bodoči veliki šarmerski osvajalec (v zadnjo mi je rekel »lepo frizuro maš« - ko nihče drug ni opazil, da sem se pobarvala:). No, zares imam novo frizuro:) - temno rjavo. Čakam še na svoj pozerski talent, ki se kot vedno skriva nekje in, takoj ko ga najdem, prilimam to dunkel braun, ki jo je v milerju našel Matic (bohnedj, da tega ne bi napisala). Ubistvu... Imam eno luštno črnobelo slikico, ki je nastala na faksfotosešnu:). Itak je brez pomena, ker se ne vidi barve, ampak... LUŠTNA JE, NO!

To je to. Nimam časa tele dni... Res. Adijo. Zvečer mogoče (moram povedat, da grem na Roglo:P). Brezveze. Učit. Must!

Ni komentarjev: