nedelja, 18. maj 2008

Buldožer, Komplimenti in Žaba

Zbudila sem se... In nad svojim telesom zagledala... Buldožer. Povozil me je! In posledično se po stanovanju premikam - predvsem "speštano" (je enako "pire krompir"). Sovraštva do takega stanja sploh ne morem izraziti z besedami. Tukaj se vprašam - kakšno vreme je pravzaprav bolj primerno za učenje???
a) sivo vreme z nizkim pritiskom, ki se hrani s Tvojo energijo
b) rumeno vreme s čivkanjem ptičkov, ki te s Svojo energijo napolni do full.a

Pri prvi točki nisi sposoben niti premika svoje riti na mogoče bolj udoben ritni prostor, pri drugi pa ta rit sploh ni zmožna sedenja, kajti razganja jo in to v taki jakosti, da je zanjo primeren vsak drug zračni (! - jap, letela biii) prostor, kot pa so sedalni predmeti.
Smo ljudje prav zares tako zelo nezadovoljni z našim Vesoljem, da nam niti to MALO vreme ne ustreza? Ali pa je le vreme VELIKO in ne MALO? Pa zakajjjjj, oh, god whyyyyy?!!! (Predstavljaj si tak krik, ki je bil največkrat izveden v raznih Scary Movie.jih:P)

Pa saj ne vem, če sem še sposobna sprejemat kot kompliment to, da me vedno znova ob naročitvi katerekoli alkoholne pijače ali pri vstopu na prizorišče, kjer bivajo le nad18letniki prosijo za osebni dokument, zagotovo pa sem prepričana, da nevljudnih in osornih zahtev, da naj pokažem najprej osebno, nisem niti približno pripravljena tolerirat. Tisti nejeverni pogled na datum rojstva in na mojo sliko me še posebej spravi v stanje "pissed off". In vendarle vedno, ko dobim svojo žlahtno tekočino, zaradi katere naj bi imela zgledno številko košarice, vse moje zaničevanje dečkov in deklic za šankom enostavno izpuhti. Torej - kompliment? Bo čez deset let. Zato Svet! Trenutno sem stara skoraj 21leeet! Pri 30ih bom šele zadovoljna s tem, da me prosite za osebni dokument!

Tole je sicer izpadlo, kot da bi se morala vprašati o svojih morebitnih osebnostnih napakah (o vzrokih za moj morebitni alkoholizem), vendar poudarjam, da niti nisem tako velik pristaš alkohola (ne, tudi v fazi negacije nisem!). Časi le-tega, ko se je pilo zato, da si bil kul, so že nekaj let mrtvi, tako da si dandanes privoščim le pirček ali dva. Ali tri. Štiri? In ne zato, da bi bila kul. Malo zaradi okusa, malo pa zaradi zanimivega učinka na mojo zgovornost. Eh, screw me.

In medtem, ko Katjuša opozarja vse voznike, ki se trenutno zadržujejo na cesti, naj bodo pozorni na zelene male stvore, ki prežijo na raznorazna kolesa, da bodo le skočili pod le-ta ali celo - če ti vozniki nimajo strehe nad glavo - hop v naročje; mi je Tina vzvišeno zabrusila, da mi ne bo nikoli več pomagala pri prijateljevanju z Excelom, če se ji ne bom javno zahvalila za pomoč. Torej - Tina, ju ar d best. Ju ar maj lov end ju kent imeđin hau tenkful aj em for jor help.

Kaj pa bom jaz Danes?

  • Poskušala se bom upreti vremenu in njegovemu vplivu, vase bom zlila ogromno količino vitaminov in se lotila vaj za statistiko, knjige za zgodovino in nekaj snovi za andragogiko. Jupi.
  • Uživala bom ob dejstvu, da počasi že dobivam luštno obliko svoje Riti (tu bom izključila videz lastne potlačenosti).
  • Spet se bom nažirala z mančmelovim, katerega vonj moja Roditeljica že širi po stanovanju (mami*mw:P).
  • Pustila bom kocinam, da se bodo nasršenile ob zvokih električne kitare (mmm - včeraj ponovno podoživela nekaj trenutkov iz moje mladosti:D).
  • Na računalniku bom izklopila ekran. Upam, da bo delovalo pri mojem prepričevanju sebe, da se učim.
  • Sem že povedala, da do zadnjih dni junija prekinem stike s civilizacijo? Prisežem, da danes začnem.
  • Samo Bom.

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Jebi se.
Od zdaj naprej, ko boš pisala blog, jst ne obstajam več :)

Izgubljena. pravi ...

Jajx Katjuša! :D Prva besedna zveza za ta blog ni sprejemljiva! Dobri ljudje ne govorimo tako grdo!

Drugač pa... Me boš mogla začet dojemat kot... blogpaparaca:D

Anonimni pravi ...

Jst nisem dober človek, ker sem itak človek brez Morale :)
Sem ugotovila ja, da se s tabo ne smem več pogovarjat, ker vse naprej poveš :)

Anonimni pravi ...

An katjuša. . . karkoli ji poveš zanalš al pa ponesreč pol uporab proti tebi na blogu :):):):)

aja drgač pa hvala za pohvale... sem čakala nanje :P

Izgubljena. pravi ...

katjuša - ampak tvoje najbolj temačne skrivnosti pa le zadržim zase:P

tina - pohvalila te pa nikjer nisem! :D Samo zahvalila sem se ti :P

Anonimni pravi ...

Aja sori zdj. . . sm se slabo izrazla. . . sj ne bom več, oblubm :P

Izgubljena. pravi ...

Ja, aveš, ker to bi blo pa že preveč, če bi te javno hvalila. To je že čist preveč. Tko visokega standarda pa spet nimaš pr men:P (hecam see:)).

Matr, namest da bi se učila pa takoj, ko nekej klikne, sem pridrvim pogledat. Wa! Računalnik skoz okn!

Anonimni pravi ...

Tina - Darja je čist obupna, jo bom enkrat tko pretepla, kr jezna sem :)
Darja - še sreča, da moje najtemačnejše skrivnosti obdržiš zase, ker bi svet bil šokiran :)

Evie pravi ...

Glede vremena in učenja, se js ob deževnih in sivih dneh izredno težko zvlečem za knjige. Kadar je sonček, pa dan gor kopalke, se počim na ležalnik pred bajto in se učim zunaj. (Seveda se tko združi prijetno - to, da postanem hrustljavo zapečena - s koristnim).

Izgubljena. pravi ...

Madonca evie - na tak način bi pa po moje jz kr pozabila na tisto ta koristno stvar pa se prepustila samo užitku:D - tko da ta varianta ne bi bla prav dobra zame :).