torek, 6. maj 2008

Pa še Ladies Night!

Tokratna lokacija tega našega tradicionalnega dogodka? Idilično wanna-be-prekmursko naselje, ki leži malo levodesnoinnaprej od brniškega letališča. Da, to je nič drugega kot Tinino zatočišče pred velemestnim vrvežem - pusta ravnina, v ozadju gričevje, ki se imenuje Krvavec, vožnja po cestah je skrajno nezanimiva in enolična... Pa ne rečem, da tudi to ni lepo:).

Ponovno so bile vzpostavljene izredne razmere, kajti Deteljica ni bila popolna. Mojca, izdajalka, se je šla, namesto, da bi živela v iluziji skupaj z nami, parit na morje (in btw - Katjuši je kot spominek prinesla... Kamen. Brez oblike menda. Navaden kamen:D. Legenda:P). Pa smo morale poiskat nek približen nadomestek (začasni afkors) in za to nalogo določile... Gejšo. Srčkanost le-te je (skoraj!) prekosila srčkanost Mojce. Gejšina Anja (še ena izdajalka:P) si je privoščila dopust, da se reče - tako, da je bila Gejša res čisto naša.

Isn't she cute???

Ne, debate se niso razvijale v smeri "Punceee? Katero depilacijsko kremo uporabljate?", temveč o vseh splošnih svetovnih intelektualnih temah, kot to, da so Smrkci pedofili (ta Tinin nepremišljen izustek je povzročil buren diskurz o tem zakaj so Smrkci pravzaprav modri), kot to, da je pomfri ena redkih jedi, pri katerih gremo "do konca" (ga je preveč škoda, da ga ne bi vsega pogoltnile), to, da so nekateri slovenski slavni osebki, kar lepo raščeni (nikogar ne bi posebej izpostavljala, da Damjan ne bi bil preveč užaljen) in glavna, najbolj presenetljiva tematika - mali blontni bejbiji z velikimi okami. Ja, nekoč pa že... :)

Kako je moral biti Horton dolgočasen, da sta Tina in Katjuša mrknili že po pol urice predvajanja? Ni bil dolgočasen. Meni osebno nadvse lušten in zabaven in ravno prav kratek. Animacija prav prijetno osupljiva.

Em, deklici moji. Nisem prišla na to podeželje z namenom, da bi prespala noč? Pa sem ju zbudila. Lepo potiho, po hinavsko. In na tak način tudi načela nov pogovor, kateremu pa do začetka čivkanja ptičkov ni bilo konca.

Sprehod po travniku naslednji dan, špagetki s tuno, Ultimate Gift (James je krasen) in zadovoljstvo s preteklo čvek-nočjo pa sploh ni potrebno več opisovat. Jasno je eno - tale naša srečanja so eden pomembnejših delov v našem življenju! (Jaz pa sem poet.:D)

13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Te ladies nighti so prečudoviti, čeprov je tega Mojca zajebala. Ampak dobila pa sem darilo, hvala Mojca, jutr mi bo v pomoč :P
Oh, blontni bejbiji z velikimi okami, čist sem zaljubljena :)

Anonimni pravi ...

a vesta kaj, glede tega kamna... je biu pa z ljubeznijo:) hahahaha
pa sj ni tok brez oblike, je tak lepo dvojnopiramidast:)

Anonimni pravi ...

Am. . . sva se kr nasmejale (z izdajalko Anjo namreč)

aja, darja sm se odločila da bom še brala tvoj blog ker ni blo tolk grozn kokr sm misnla da bo :P

anja prav da ful dobr pišš, se zmeri komad nasmeji

Izgubljena. pravi ...

katjuša - če ga dobiva (blontnega bejbija) si ga bova razdelili :D oki?

joj mojči, nč nism hotla kritizirat :D sam izredno zabavno in prikupno mi je blo, ko sem slišala :D (še zdj mi je:D). totalno izvirno:P (je tina rekla, da si ta prav darilčk izbrala za katjušo:))

tina - polupčkej anjo v mojmu imenu:D - sem pa vesela tvoje odločitve. ti... zoprnca:P

Anonimni pravi ...

Mojca, sj vem, da je to bilo iz srca in to cenim :)Boš vidla kako bom jst jutr iz srca zabrisala ta kamen Matevžu v čelo, če mi ne bo na kolokviju pomagal. Jst pa škodljivo bitje, pfff. Bo vidu hudiča:)

Darja, itak, da si ga bova razdelile. Zdj morva samo še očka za njega poiskat, more met velike očke pa ravne blont lase, ker midve tega nimava:) Klemen bi bil kar primeren :) Misija OČKA - najdi kerlca z velikimi očmi in ravnimi blont lasmi :)

Izgubljena. pravi ...

Katjuša najbolš, da greva v tisto banko s semenčki pa na tistih spiskih izbereva enga... Pa seveda tebe oplodiva:P

Anonimni pravi ...

To pa ne, pol bi mi bla pa fouž pa še delit bi si mogle bejbija :)
Ah, umetna oploditev ni zanimiva, še užitka mi ne privoščiš :) Mišice pa to....

Samosvoja pravi ...

cist prevec uzivate babe! ;)

drugac pa je tale kuzek za pojest, cist prevec je lep! :)

Izgubljena. pravi ...

ane kolk je kjutkana :D - sam je cela zver :D - kar se pa uživanja tiče... pa zdle dva meseca itak ne bo nič zarad izpitov, tko da smo si še zadnjič privoščle:P


Katjuša - okej, okej... Ti bom najdla enega "ravnega" blondinca z eno ornk mišico:P

Nihljaj pravi ...

Joj, babe nore :P

Res super, da si vzamete čas druga za drugo in uživate po žensko ;)

Horton je torej vreden ogleda? Ga imam že več tednov na računalniku, pa ne zberem energije za vklop :)

Laura pravi ...

waaa! fuuuun!! ;)

Anonimni pravi ...

Sam tolk, da veste, kamen ni pomagov. Je pa zato Matevž pokazal svoje znanje in spisal tri kolokvije in upam, da nam znese. Hvala Matevž:)

Izgubljena. pravi ...

Wa - se opravičujem za odsotnost (tele dni nism bla kej preveč mobilna) -

@n. - teli večeri men ogromno pomenjo in ja, definitivno so ženski, sploh ker so moški egoti glavna tema pogovora:D

Horton je pa vreden ogleda! :D Vsaj, če si taka ljubiteljica animiranih filmov lajk mi =) Pa še taka "kratka in jedrnata" luštna zgodbica je:)

@Laura - jes it is :P

@katjuša - jz bi tud kdaj mela kšnga matevća ob seb:P