sobota, 24. maj 2008

Vagimobili.

Jezna sem, ker se mi moj učni plan ne uresničuje - zastavila sem si cilj, da postanem statistični genij do nedelje in nikakor ne kasneje. Pa sem šele na dobri polovici snovi... Jezna sem, ker enega od izpitov nisem mogla opravit s kolokviji - tako se še bolj čutim nesposobno postati "strokovnjak" na svojem področju. Jezna sem, ker se nisem začela učit že aprila, ko sem le poležavala ali pa sem brzela z enega konca države (! :D) na drugega. Jezna sem, ker imam sredi čela neviden mozolj in jezna sem, ker me tako peče moja "učeniška" vest, da si niti obrvi ne utegnem populit.

Vesela pa sem, da je minil tisti črni četrtek, ko je z razlogom deževalo iz mojih oči.

In včeraj? Včeraj pa sem končno spet malo spočila očke na mojih bejbah... Najprej je KatjušaZvonček s super precizno natančnostjo (če je taka sploh mogoča) zašarmirala z volanom in... Rezultat:

Prišlo je do ogledalčkanja (je enako "avtokljunčkanje") med Tininim Rdečim Vragom in Katjušinim ZvončekAvtomobilčkom brez Morale - RdečimZvonček (seveda z namenom, da Tini onemogočiva vstop v lastno mašino).

Ko je Tina končno uspela zapustiti prostor, ki nam jo je odvzel in ko smo naložile še Mojco pred njenim stanovanjem, smo se družno odpravile na basanje s kruhki (seveda to niso navadni kruhki!), tatarsko omako (nikjer drugje ne obstaja boljša!) in novicami preteklega meseca (spešl novice in debata o vsaki posamezni). Kot Cashmere Mafia (se bo obvezno treba spomnit samo Našega naziva:/ - 4leavedCloverMafia? --> in ne ukvarjamo se s črnim trgom štiriperesnih deteljic!). Neverjetno hitro so minile tiste tri urice - KatjušaZvonček me začuda ni pretepla, kot je obljubila (zaradi nenormalno povečane koncentracije omembe njenega imena na mojem blogu), sem jo pa jaz prijela za nogo:P, Mojca je še vedno sončece, ki ne pusti, da kdorkoli, ki je brez statusa Deteljice, dreza vanjo (če že - dreza lahko le Ona in tisti trenutek, ko dreza ona, lahko Tisti, ki je drezan, odreza nazaj, kasneje ne. Pika.), Tina pa je kot Mama našega kolektiva, ki skrbi, da bo njen naraščaj prišel do formalne izobrazbe, prinesla meni osebno zvezek od njene lanskoletne statistike, za kar sem pa ugotovila, da se popolnoma razlikuje od moje (vseeno hvala za tvoj trud Tina:P). In btw - kaj se mi je sanjalo danes? V Tinini mračni hiši, kjer ne upam sama na wc, kjer mora sredi noči vstajati tudi ona, da me popelje skozi strašne hodnike do wc-ja, se je odločila, da tega ne bo več prenašala in mi zraven turbomaximus blazine postavila... Kahlo. "Darja! Ne grem se več! Kar vanjo lulaj!" // Kahla = nočna posoda:D, da se razumemo. //

Še nekaj, kar že par dni hranim v svoji Omari: "Če ne pošlješ slike tega mrtveca naprej... Bo točno On (in nihče drug!) v temni noči prišel pote, ukradel tvojo dušo, jo zaprl v najtemnejšo luknjo prostornine 4 krat 4cm in se spolno izživljal nad njo do konca Večnosti, ki ne obstaja." - ob debilizmu takih sporočil sem se ponovno spomnila, da sva v času maturitetnih izpitov, dve leti nazaj, s Katjušo razmišljali o tej verziji pobega iz te dimenzije in to potem, ko sva ugotovili da varianta z okužbo ptičje gripe v Sloveniji ne bo mogoča. Boljše to, kot pa soočanje s problemi tustranskega življenja, sva trdili. In ko sedaj pomislim nazaj, dejansko drži tisto, kar pravijo, da je matura le majhen odstotek težavnosti tistega, kar te čaka na faksu. Ne morem verjet, da sva Takrat razmišljali o izbrisu Sebe iz obličja Zemlje. Katjuša! O tem razmišljajva sedaj! Torej - verižna pisma z grozilnim zaključkom? Kar na moj naslov! Drobni tisk: Draga Smrt! To je le del mojega Črnega humorja - da ne bo pomote... :P

Ne smem pozabit na mojega đipifrika, ki danes praznuje, na mojega najmlajšega nečaka, na mojega O-ja, na najbolj nedolžno bitjece, ki je trenutno v moji bližini, na Oskarja. Vse najboljše za drugi rojstni dan ti moj srček, moj ljubček, glavica mala, joj kako zelo te imam rada! Samo zate en posebno lep jeepy:

*

20 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Zdaj mi je žal, da te nisem zakopala v luknjo premera 50 x 50 in te tam pustila premišljevati o tvojih zlih postih :)

Izgubljena. pravi ...

Ne, ker ne bi mogla živet brez mene :D - zato se me ne morš znebit:D

Anonimni pravi ...

A si ti mogoče moški :)

Izgubljena. pravi ...

Ne, sem pa tvoja ljubezen :D

Anonimni pravi ...

Sam tko sem prašala. Komentar nabit z egom pač :)
Oja, moja ljubezen :)

Anonimni pravi ...

hahaha Darja..glede drezanja... jst sam živalsko nagonsko branm svoj teritorij aveš...lahko bi se stepla:) hahah, sam sj mamo načrt zdej (ane punceee) ...tko da ni panike.
Katjušaa, loh bi pa tebe u tisto
50X50 dal, da bi premišljevala o vrtnarjiiiih:) hehehe
Tina? Kje je tina, ne morem verjetn da še ni komentirala, hudiča:)

Anonimni pravi ...

Mojca, vrtnarji so taka brezvezna bitjceca nafilana z egom (pa še časa nimajo), da bom rajš pr vas treh ostala :)

Izgubljena. pravi ...

mojčecaaaa - u tisto 50krat50 bi jo dal in bi premišljevala o vrtnarjiiih, poleg tega pa še povezave z internetom ne bi imela in si ne bi pulila lask, ker tko "tolčem" čez njo tuki gor:).

Živalsko nagonsko branš svoj teritorij, ja:D - in čist lepo pa prav je tko. In če se Drezani z drezanjem nazaj ne zmuva hitr, je to čist njegov problem. Njegov problem, če bo ob besneči Tebi dobil krvav nos:D.

katjuša - podpiram te:P

Anonimni pravi ...

In kdo je spet revček nad katerim se je najlepš in najboljš in ohinsploh zabavno izživljat?
Skregana z vsemi (s Tino zaenkrat še nisem, čakam na njen komentar) :P

Anonimni pravi ...

Darja, statistika je ud letos, pa da je drgačna sm ti tut povedala

drgač pa kjutkan post, strinjam se s skoraj vsako napisano besedo

Mojca, Tina ni komentirala ker se uči matematik (sicer za brezveze ampak vsaj slabe vesti ne bo :D:D)

Sem pa takoj prebrala post IN komantarje z veseljem napisala tole (sj vemo zakaj ane ;))

Anonimni pravi ...

* Sem pa takoj ko sem prebrala post IN komantarje z veseljem napisala tole (sj vemo zakaj ane ;))

Izgubljena. pravi ...

tina - Lanskoletna, letošnja, kakorkoli, men ne pomaga:P

Katjuša - tina je tud rekla, da se strinja z vsako napisano besedo - haha :P

Anonimni pravi ...

O ne, napisala je, da se strinja s skoraj vsako napisano besedo :)
Ti sploh ne veš kako mi greš na živce :)

Izgubljena. pravi ...

LOOOL :D Tle sm se pa zdle tko nasmejala :D - prov na glas:D "Ti sploh ne veš kako mi greš na živce" :D Oh, Katjuša ti en čokoladen bombonček v obliki zvončka:P Buc buc!

Anonimni pravi ...

Darja ti bi bla tko rada tepena :D:D

Katjuša lepo je bit tvoja prjatlca k si tko iskrena :D:D

Anonimni pravi ...

Darja, ti sploh ne veš kako te bom pretepla :) Vso svojo bolno domišljijo bom vključila v ta dolgotrajen postopek :P
Tina, tudi jaz sem rada tvoja prijateljica :D

Anonimni pravi ...

Katjuša, tegale tazadnga komentarja sm se pa še jst mal ustrašla... Darja.. prou bojim se zate, namreč njena bolana domišljija je res neizmerljiva... pa še besedi 'pretep' in 'dolgotrajno' je uporabla... o FAKINGŠIT

Izgubljena. pravi ...

Ah, Katjuše so itak same besede:D Sam laja tja nekam v prazno. Tko da se ne bojim!:) - tko da ne skrbet zame mojči :P

Anonimni pravi ...

Sj boš vidla Darja. Tud sanja se ti ne kaj te čaka :)

Izgubljena. pravi ...

Mir. Ti se pa pazi zlobnega pingvina:P