četrtek, 15. maj 2008

Človek brez Morale

Oseba brez odgovornosti do drugega? Kdo je ta človek brez Morale?
  1. Čisto vsak, ki si drzne svoj prežvečeni zvečilni gumi nalimat na ZGORNJO stran klopi. Čisto vsak, ki brezbrižno pripopa zvečilni, da se bo le nanj z vso debelo ritjo vsedla nič hudega sluteča Darja.
  2. Matic, ki me je dva tedna prepričeval, da mi je že naročil parfum, nakar v tistem velikem paketu o tem ni bilo ne duha ne sluha. Duh in sluh je bil le o zvočnikih. Hvala Matic! Ljubko*.
  3. David, ki prebere zametek moje nove objave in me na tak način tudi osramoti. Le kdo za vraga si želi, da nekdo ošvrkne še nedokončano delo? Pravzaprav... Še ne začeto. Grrr.
  4. Voznik trole, ki povzroči, da sem neznanega moškega prijela za rit. Zares je bilo po nesreči in prav pretresena sem bila, ko sem dojela svoje zlo dejanje.
  5. Andre, ki me sprašuje preproste zadeve, čeprav bi moral že vedeti, da moj center za tuje jezike zakrni vedno, ko mora biti najbolj aktiven. Primer: "where's Matic?" -"ammmmmmm..." (živčno opletam z rokami) -"just concentrate" (pri sebi zavijam z očmi, zagotovo dobivam živordečebarvna lička in pojma nimam kakšen je izraz za študentske boneee) -"štacuna" (ja, to bo bolj enostavno... Am ne, ne ve kaj to pomeni, čeprav naj bi bilo to nemškega izvora?) -"they are going to shop... Shopping!" (okej? Wtf? Razumel je že, ampak od kdaj je tole slovnično pravilno???). Bah. Pa saj sem se že navajena sramotit. Zakaj se sploh še sekiram?
  6. Katjuša.
S slednjo sem uspela izvesti celo intervju, iz katerega sem izvedela smisel življenja brez Morale. In ta je? Predvsem Lepši!
Katjuša pravi:
pač poskrbim za svoje udobje
In iz tega udobnega položaja gleda svet, ki... Propada? Ne. Gleda predvsem kako Darja grabi za rit neznance, gleda kako se ji na rit prilepi zvečilni gumi, ki se neznano kako razširi še na jakno in na spodnji del hlač, gleda kako se ji ljudje posmehujejo, ko preberejo nekaj vrstic novega Izgubljenega Posta, ki niti niso imele namena biti objavljene, gleda kako se sramoti pred neslovensko govorečimi ljudmi in kako jim po vrhu vsega še laže (tudi Jaz brez morale???), gleda kako svoji materi razlaga, da naj pričakuje en mini paketek s parfumom, mati pa ji odgovori, da ni bilo nobenega mini paketka, ampak je prišel "le" en gigantski paket, v katerem so po vsej verjetnosti... Zvočniki. (Hvala Matic.)
Vsekakor so tukaj tudi Drsna vrata. Niso Človek, vendar so vseeno brez Morale. Strašno se jih bojim. Še ena mojih fobij očitno... Zakaj brez Morale? Preklete se zaprejo vedno takrat, ko bi se sicer morale odpreti. In vedno takrat, ko si želi Darja vstopiti skoznje. Tukaj je še bolero. Bolero, ki mora biti bel, z dolgimi rokavi in brez vrvic. Pa ga ni, čeprav je vedno bil. Ko si ga Sabina zaželi, jih kar naenkrat ni nikjer več (celo Jaz sem se morala trudit in brskat po vseh štacunah, čeprav sem se zaradi groznih podtrebušnih bolečin komajda premikala). Brez morale so bile tiste ankete, ki sva jih z Nino razpošiljali na vse konce in sva jih morali še analizirati. Toliko kolikor mi je požrl živcev Excel pa tudi še ne... (oh, ko sem ga dojela niti ni bilo več tako grozno - but still!)
Torej. Morala? Ne več.
Danes je najina druga obletnica. Gru gru. 15. 5. - lep datum:). Najini načrti so bili sicer preprosti: čofotanje v Atlantisu in Iron Man. Pa je padla le skromnejša uresničitev le-teh: Iron Man (skrajno romantičen film:D) in zvočniki (to se zgodi, če imaš fanta, ki mu je dober zvok na top10 lestvici za preživetje potrebnih stvari:P). Nama časovno ni zneslo. Atlantis pade drugič. Po izpitih in po Rock Otočcu:D. Ob tej priložnosti bi najbrž morala spisat objavo, posvečeno le Nama. Pa je ne bom. Ve, da ga imam najraje na svetu. Ve, da ga sovražim, kadar je nepotrpežljiv in kadar znori, če ne najdem stikala za luč. Ve, da ga ljubim, ker je tako zelo odkrit, da mi pove, da mi moj najljubši pulover ne paše. Ve, da ga obožujem, čeprav bi ga zaradi njegovega sarkazma včasih prav pošteno razmesarila. Ve, da bi zanj naredila vse, kljub dejstvu, da vem, da on zame ne bi (lol). Ve, da je njegova trebušna mišica najlepša, čeprav to sploh ni mišica. Ve, da mi njegov Ego popolnoma ustreza, čeprav si zaradi tega od časa do časa izpulim nekaj šopov las, ampak! Drugačnega si sploh ne bi želela. Ve, da ga bom pustila enkrat do oktobra, ampak samo iz razloga, ker ga bom preveč pogrešala, če bo šel na Azore. Ve, da se hecam:P. Ve, da so sms.i za lahko noč obvezni, čeprav ga ob štirih ponoči, ko gre spat, nikoli ne preberem. Ve, da spadam med bolj ali manj sitne ljudi, vendar ve, da mora to sprejet, kajti ve tudi, da sem idealna punca zanj - nobena druga namreć ne bi zmogla prenašat Njegove zoprnije (pomnožiš PMS, polno luno, slabo vreme, občutek, ko padeš na izpitu s številko 10 na 523). Ve, da ta trenutek pretiravam. Ve, da ga močno spoštujem, ker tolerira, da zaradi mene ponoči skoraj ne spi in ker tolerira moje nočne šprinte od sobe do wc.ja. Ve, da sem nora nanj. Ve, da ga ljubim. Ve, da ga obožujem (vse to je brez "čeprav":)). Ve, da je moj Jež, moj Čipmank, moj Boy, jaz pa sem njegov... Bučman.
Jaz pa vem, da naslednji komad ni med njegovimi priljubljenimi, vendar je pa med mojimi... Na teh zvočnikih se še bolj super sliši:P.
All of my Love to you, gru gru!

15 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Moj Bučman :*

Anonimni pravi ...

Kolk sta pa vidva osladna :)

Nihljaj pravi ...

Hehe, ful lep post. V bistvu sem tisto o morali kar pozabila (ne sekiraj se, če gre kaj narobe), ker me je zadnja polovica posta čisto prevzela haha. Trenutno imam naval pmsja, čakam na mojega gospodiča (ki zamuja - človek brez morale, ne Darja?:)) in vama želim še veliko zvočnikov in lepe glasbe iz njih (to je metafora haha).

Aja, glede čigum pa ... ti nič ne zavidam, moje obdobje vsedanja na to golazen se je na srečo zaključilo - zaenkrat.

Izgubljena. pravi ...

Okej.. Brez besed sem :D, tko da bom prvi komentar spregledala (nikol si ne bi misnla, da bom kdaj dočakala kej tazga:D).. Oh, ti moj Boy:). Buc buc :P.

katjuša - smota si :P

n. - prav zares! človek brez morale :D - brezobzirnež :D (se ti bo oddolžil;)). Sicer pa hvala za želje:)
Kar se čigumijev tiče - točno to, kar si ti rekla, sem si jaz rekla kakšen mesec nazaj... No in vidiš zdaj:)). Čigumiji nikoli ne čakajo!

Nihljaj pravi ...

Aja, komaj zdaj sem kliknila še na video v postu - meni je ta komad taaak lep :)

Izgubljena. pravi ...

Aneda kolk je leppp. Cepelinkoti itak že s Stairway to Heaven naredijo pokončne kocine:)

Maychi pravi ...

Tudi jaz sem se bolj osredotočila na zadnji del posta, ker si res prav super napisala.. Hehe - zdaj po 2 letih je pa že skrajni čas za otroka in poroko in hišo in psa :)

Izgubljena. pravi ...

Ah maychi:D - kjeee, to je še daleeeč:D ... Tega še vsaj deset let ne bo:)). Sploh še za razmišljat ni o tem:P. Vem pa, da psa ne bo, bo maček, za bejbija pa vem, da ga bom ukradla Katjuši, ki se bo, mimogrede, umetno oplodila, da bo ja ta prave blond laske imel:D.

bubbles pravi ...

ej, ampak če pa po tej objavi po express postopku ne dobiš tistega parfuma... :D

Izgubljena. pravi ...

Oh, nene bablz :D - nene! :D Nočem tistega parfuma, ker sem po mojem drugem ovohavanju le-tega ugotovila, da mi smrdi (britney spears parfumčič:)). Oz. sem precej neopredeljena glede njega:). Z zvočniki sem pa več kot zadovoljna:). Če je napisano izpadlo kot da sem razočarana nad njimi, moram povedat, da me je totalno presenetil in navdušil:) (ko mi je rekel, da mi je naročil tisti parfum, sem ga hotla pustit, da ga le ne bi dobila:P).

Anonimni pravi ...

Nič ne bo ukradla mojga bejbija. Okej, če ne bo mel tko blont laskov kot jih jst hočm, ti ga prepustim :P

Izgubljena. pravi ...

^^ seveda to govori nihče drug, kot človek brez Morale:P

Anonimni pravi ...

Jst mam Moralo no. Kva ste se vsi spravl name zdj :)
Pa nikol se ne bom več s tabo pogovarjala, ko vpis pišeš, ker za moje izjave zve cela Slovenija in izpadem kot največji egoistek, ki ga skrbi samo za lastno rit :)
Sej mal sem res, sam ne pa tooolk :P

Izgubljena. pravi ...

Egoistek :P

Sej vem Tjuša, ampak dobr veš, da jz v veliko stvareh skrajno pretiravam;) In skrajno napihnem eno mičkeno zadevščino:).

Anonimni pravi ...

In pol jst izpadem kot največja rit, ki jo skrbi samo za svoje udobje :)
Ti oprostim, ker si ravno ti :P