petek, 9. maj 2008

"Ne čakaj na maj"

Ta zlovešči Maj me s svojim časom že veselo muči. Učna agonija, katera – logično – ne prinaša nobenega pravega rezultata, je že v ospredju mojih možganov (hja, sploh ob taki pestri ponudbi javnih prireditev, ZAČENŠI s sredino Škisovo tržnico.). Umirilo se je vsaj tisto "moram biti prisotna" povsod naenkrat v radiju ene ure z avtomobilom (ker sem še vedno tisto revše brez izpita za avto, sem končno zaključila tudi s prilagajanjem vsem šoferjem in prevoznim igračam). Tako nisem več tisti mali Živček, ki ne dobi dovoljšnje doze svojega Doma, svoje Sobe in svojega Miru. Ta mesec bo tako torej samo Moj, brez obveznosti do drugih in s samo obveznostmi DO SEBE (kar je pa verjetno še hujše, kaj?). »Ne čakaj na maj«, menda geslo FF-tutorjev, se me očitno ni prijelo. Obljubim, da se me bo drugo leto. Tokrat pa mi torej ne preostane nič drugega, kot da se prav zares butnem v knjige. In kaj še čakam? Namesto brezpredmetnega jamranja bi se stvari morala že lotiti! Tako pa še naprej izvajam moje vse bolj samoumevno poslanstvo na Zemlji - ustvarjam Nič.

That's it.

10 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

V duhu čutim s tabo :P

In ja, najbolj smešno je, da se človek pogosto počuti najbolj pod pritiskom takrat, ko sam od sebe pričakuje (pre)več ... ta občutek ubija in srčno upam, da si v svojem primeru letos nisem zadala previsokih ciljev, ker če padem, že vidim v kakem gnoju se bom znašla. Notranji gnoj, hudo stanje, ki ga reeees nočem :)

Želim ti čim več motivacije!

Izgubljena. pravi ...

Najbolj pod pritiskom se počuti takrat, ja... In bognedaj, da bi si kdo od bližnjih (v večini primerov so to starši) drznil špikniti vate in vprašati kdaj se nameravaš učit.

Če padem jaz, popolnoma izgubim zaupanje vase in takrat se bom zares počutla nesposobno za nič. Takrat bo nastopil tisti End of my life. Torej ja... Gnoj tudi pri meni:P

Nič... držimo prstke, da se čimprej spametujemo in uvidimo, da se je učit pa res lahko.

Anonimni pravi ...

Darjaaa jst sm s taboooo:))

Izgubljena. pravi ...

Mojči... Katjuši sem prekleto fouž, ker se te lahko fizično dotika:D Oh, zakajjj nisi šla z manooooo! (hecam se, sej njej te tud privoščim:P)

Anonimni pravi ...

Darja, tud hecat se ti ni treba. Mojca je moja :) Če bom dobre volje, ti jo lahko malce posodm. Drugač je pa moja :P

Izgubljena. pravi ...

Prasica :D Ah, vsaj mentalno vaja čutm...

Maychi pravi ...

Jaz ti tudi želim čimveč "prave" motivacije in čim manj žuranja (dovoljeno ti je le 1x tedensko).. Saj ne, privoščit si moraš tisto pravo mero zabave, ki ti bo vlila nove pozitivne energije in nove moči za učenje..

Anonimni pravi ...

joj joj, a kr tkole si me boste podajaleee, počutm se k una štafetna reč k si jo podajajo:)
jojjjjoooj, ej drgač pa sm preh pozabla povedat, a vesta da sm se učer s Trkajem slikalaaaa, sm ga napadla revčka, haha, res highlight:)))
kje pa je Tina madonca?

Izgubljena. pravi ...

Hah Mojči :D - Lolči :D - Zdej si sploh še bolj mamljiva, ker si se s Trkajem slikala:D Bova s Katjušo že sklenile kompromis in si te pošteno razdelile:D

maychi -tenkju:D Si zelo poetično tole napisala:P But... Da bi se le lahko držala tega. Žuranju se že lahko odpovem, ampak... Računalniku pa neee:D

Anonimni pravi ...

Tina je pomojm celo nedeljo gledala p.s. i love you. Mi je poslala sms, da je to najlepši film v njenem življenju. Je baje skoz jokala :)