ponedeljek, 8. september 2008

Omejenost Uma

Lastnost, ki mi najhitreje požene kri po žilah... Otrpnem in v obraz postanem popolnoma zaripla in oči postanejo izbuljene in izgledat moram prav supersmešno... Lahko rečem, da mi omejenost predstavlja enega večjih problemov, ki ga lahko poseduje sodobno človeško bitje. Omejenost razumevanja preprostih življenjskih procesov in omejenost prepričanja o nekem preprostem življenjskem procesu. Sama sem neverjetno dojemljivo bitje - dojemljivo za druge poglede, sprejemam jih kot pravico vsakega do lastnega mišljenja. Rada imam različnost perspektiv in nad to različnostjo sem tako navdušena, da občasno pridem do takega razkola v sebi, da kar ne vem katero stališče bi zavzela, kater zorni kot mi bolj ustreza (to velja predvsem za problematike, pri katerih sem še v fazi izbiranja in sestavljanja argumentov)... Včasih se odločim, da imata obe strani po svoje prav in na podlagi tega izoblikujem svoje končno, višje mnenje (ja, ja, prispodobo na to bi lahko našli tudi v prejšnji objavi:)).

Ko sem prežvečila približno tri ali štiri pogovore s tematiko moje nedeljske izkušnje, sem prišla do zaključka:
Tria pravi:

sam, če je [... CENZURA] in je sploh ne morš razsvetlit

vađajna pravi:

nima zraka notr pa vžigalca ne prime

al pa je preveč lufta, ker itak ni nobenga zatišja in preveč veter piha

Prav res... Tole je izpadlo precej nesramno, ampak drugega si o človeku, ki bi očitno moral živeti v srednjeveški miselnosti, da bi dohajal družbene norme, ne morem mislit.

Kot prvo: nikoli in nikdar mi ne govori, da je zveza z mojim fantom najbolj čudna izmed vseh. Povej, da ti svojega partnerja nikoli ne bi pustila brez tebe na morje, ampak dodaj tudi to, da se strinjaš, da ima čisto vsak par urejeno tako, kot ustreza njima. Spoštuj to!

Kot drugo: če mi še kdaj omeniš, da dvomiš v to, da bova čez deset let še prijateljici (in prijateljici sva že od zgodnjega otroštva), te zaradi take skeptičnosti niti ne bom želela imet. Če misliš, da čez deset let tvoje življenje postane le družina, služba in večerno posedanje pred televizorjem... Pa naj postane!

Kot tretje: ne jamraj mi o svojem trpečem življenju, če potem takoj znegiraš moj nasvet in me pošlješ v tri krasne. Mogoče se poznava že več kot petnajst let in v tem času bi tvoja močno zamegljena glava lahko že ugotovila, da imam kar solidne sposobnosti empatije.

Bila naj bi moja najboljša prijateljica, a vse bolj ugotavljam, da s takšnim odnosom svoje vloge nikakor ne zastopa dobro. Okoli sebe imam ljudi, ki o meni vedo veliko več kot ona. Spoznanje, da me s svojo omejenostjo pri mojem normalnem funkcioniranju precej ovira, je žalostno...

In skoraj bi pozabila na... "Ah, smešno mi je, ko pomislim na starega fotra, ki sedi za računalnikom in skajpa." - wtf? Pa kje za vraga si zgrešila point in prednosti tehnologije (komuniciranja)?

[nekoč bom spisala Omejenost uma kot nasprotje Razsežnostim :)]

9 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Evo, zato jaz nimam najboljše prijateljice :) O svoji zvezi ne razglabljam z nikomer drugim kot s fantom, mnenje kvazi prijateljic postavljam ob rob, ker če bi se primerjala z njimi, itak lahko utonem v nesreči - ena s svojim konstantno potuje, a ji je z njim hkrati dolgčas, druga me je nazadnje pogledala, kot da sem priletela z lune, ko sem rekla, da se mi je po letih zveze prav smešno zalizovati z mojim fantom (ker onadva sta še sveža in si potiskata jezike sredi ulice not in ven, midva pa ne in to je čuuudno) in tako naprej. Res se vsakič znova naučim, da nima smisla deliti mojih pogledov na zvezo s kolegicami, ker imamo teme, pri katerih se ujamemo in imamo teme, pri katerih se sploh ne - škoda časa, meni je lepo, čeprav ne zalizujem tipa na vsakem koraku in greva letos samoooo 1x na morje. Ojej, ziher nisva normalna :)

Izgubljena. pravi ...

Definitivno je nekaj narobe z vama n. :P ... Ma jaz sem s svojimi prijateljicami popolnoma zadovoljna (sploh moje tri cvetke), ker so očitno intelektualno gledano precej bolj napredne od opisane tam zgoraj. Če je v partnerski zvezi pomembno zaupanje, spoštovanje in razumevanje, je tudi v prijateljski zvezi pomembno vse troje. Njej že zdavnaj ne zaupam več toliko, kot ostalim, spoštujem jo, razumem malo manj - omejenosti res nikoli ne bom razumela:)...

Enega takih si tudi ti podala s tem zalizovanjem sredi ulice... Okej, če jima paše... Ampak naj ne govorijo drugim, da so zadrgnjeni, ker to pač ni njihov stil.

Sicer je pa vedno najbolj pometat na pragu drugih, kot pa na svojem. Ne vem, ta moja kolegica niti fanta nima, da bi lahko svetovala iz lastnih izkušenj... Pametuje mi pa vseeno, kakšna zveza je edino prava.

Tole vse, kar sem napisala je eno samo špecanje, ampak mi tako paaaše dat tole ven iz sebe (pa čeprav sem že štirikrat izlila dušo in povsod našla potrditev :D)

Anonimni pravi ...

Dobro napisano.

P.S Čeprav je v tem postu omenjena Tria se njo ne smatra kot omejeno osebo ampak kot osebo, ki z vađajno deli isto mnenje. Tria ni omejena ampak je po spletu čudnih navdihov pisateljice le-tega bloga izpadla kot bitje z rahlo prazno glavo. Zahtevam javno opravičilo.

Izgubljena. pravi ...

Dobro napisano! :D



P.S. - veš, da sem to ugotovila šele potem, ko sm brala.. Katjuša, vemo, da to v življenju ne bi letel nate :P - jur maj vumn! Ti si skrajno neomejena in me podpiraš v vsem in povsod (fizično in mentalno:P).

bubbles pravi ...

meni je ravno to najboljše pri prijateljstvih, kako se lahko super ujameš, čeprav se v marsičem ne strinjaš. v takšnih trenutkih mam še povečan občutek, da gre za en super odnos odraslih (em, no ja :)) oseb. če tega ni, se pa preprosto oddaljim, no conflict necessarry (em, nisem ziher, če sem prov s-je in r-je podvojila :)).

Glista Fashionista pravi ...

Omejenci, pfuuj :) Meni tudi način, kako funkcionirata moja najboljša prijateljica in njen fant (ne bi o podrobnostih), ni všeč, jaz določenih stvari ne bi nikoli tako počela, ampak saj ni moja prijateljica zaradi tega. In to je čisto njuna stvar, kdaj, kje in koliko časa preživita skupaj. Omejenci, pfuuuj :)

Izgubljena. pravi ...

bubbles - to se tudi meni zdi poseben čar... Kljub neskupnim interesom pašeš skupaj, si na isti valovni in kul je, če to obema odgovarja :).

glista - pomojem je tudi njej čisto vseeno kako funkcionirava s fantom, ampak na živec mi je pa pritisnilo, ko je brez možnosti, da tako pa pač nama odgovarja, izjavila, da je to čudna zveza...

Mah, da ne bom preveč dramatizirala... Je navsezadnje malenkost, ja, ampak ker to ni edina taka malenkost, se moj srd nad njo kar upravičeno povečuje:D.

((bablz - sm šla prav v slovar gledat :D - en r je preveč :D:D)

nefertit pravi ...

uf mene s takimi in podobnimi mnenji napadajo znanci in kolegi izpred nekaj let. s prijateljicami le redko pridemo na svoje veze, ker je vedno toliko drugih stvari za obdelati:). me pa moti pri določenih cvetkah to, da ne sprejemjo drugega mnenja. kar rečejo je sveto, vse ostalo pa nepomembno ali celo trapasto. s takimi se sploh ne spuščam v razprave, ampak debateramo o vremeu znova in znova!

Izgubljena. pravi ...

nefertit :D - tole o vremenu ... Pametna ideja :)) ... Če se bo punca odločila nehat kuhat trmo, se bom začela držat te ta najbolj varne teme :D .