torek, 18. november 2008

Novembrski Božiček

Anblivbl. Ne bi verjela, da se sprehaja pred faksom, če mi Tanja ne bi poslala tele fotke in prinesla minivrečke Haribo bombonov. Iz protesta letos ne praznujem božiča! Sploh ni več okusno (bomboni so), niti nobene čarobnosti ne čutim ob predbožičnem rompompomu (pardon - v predpredbožičnem rompompomu). Ne spreletijo me mravljinci po hrbtu, v oči dobim le zlovešč lesk, ki sporoča vsej tej potrošniški družbi njeno bednost in lažnjivost in naivnost in nezemeljsko pretiranost in patetično borbenost in in in manipulativnost (za moje šibko sporočanje itak ne bo nikomur mar:D). Tudi sama sem beca, tudi sama sem žrtev (proizvajalec in produkt hkrati) te družbe pa kaj 'čem... Lahko obesim Božička?
// Pravzaprav sem bila prepričana, da mi ne bo uspelo skracat nobene antibožične objave, ker preprosto postanem preveč nervozna, ampak tole danes mi je bilo pa tumač. Aj em šokd. //

16 komentarjev:

nefertit pravi ...

Ja grozn, res. V enem izmed naših trgovskih centrov imajo že od začetka oktobra postavljeno božičkovo vas. Sem kar pozijala, ko sem prišla po sveče za 1. november.

Izgubljena. pravi ...

Mja... V kombinaciji s helovin kramo si že našel začetke božičkove norije. Sick :) .

Anonimni pravi ...

ja neki podobnga sm tut jst pisal pred kratkim...jeba

sam a mu ni nč vroče?

Izgubljena. pravi ...

Včeraj je bil mraz :D - mu je blo verjetno ravno prav :) .

(vem, da si tud ti nekej podobnega pisal pa vem, da je še deset drugih nekej podobnega pisal o tem :D .. Smo vsi šokirani :) )

Nihljaj pravi ...

Mene letos še nič ne moti, ker zaenkrat še nisem zaznala nič božičkastega v bližini. Komaj čakam lučke in to je vse. Tiste družinske večerje mi bodo spet v napoto, ker potem čas tako hitro mine. Pa itak moram študirati med temi počitnicami - no fun for me :)

Anonimni pravi ...

hehehe, dons je pred našim faksom tud en hodil... tko, da sem dobila prvo "božično" darilo...ZOBNO PASTO!

Izgubljena. pravi ...

@n.: gibat se moraš v zelo čudnem okolju :P . Lučke so romantične, kuhan vinček še bolj - nič nimam proti temu, ampak trgovci mi grejo pa res na jetra. Sicer pa tudi moj t.i. veseli december ne bo prav vesel zame :)) .

@anja: zobno pasto???? Ahahahha :D ... Jaz sem (posredno sicer) dobila vsaj haribo bombone :P :D .

Samosvoja pravi ...

Nee pustim ti da obsesil Bozicka!!! Se ti je cist zmesalo?

Izgubljena. pravi ...

Haha - a ti povem novico? A ti povem? Božiček ne obstajaaaaaaaaa tralalala :P .

Anonimni pravi ...

Itak, da obstaja...sm vidu fotke :)

Izgubljena. pravi ...

Ja sej eden od teh je na tejle fotki :D ... Ampak, a mi znaš obrazložit dejstvo, da se Božiček lahko v tako kratkem času pojavi na miljon fotkah?? Det is imposibl!

Maychi pravi ...

Meni se res zdi, da vsako leto prej postavljajo božične okraske (in ostale božično-novoletne traparije) na prodajne police. Še dober, da me ne ganejo več..

Anonimni pravi ...

še mal pa bomo sred julija okraševali palmo na plaži, božiček bo v bermudah z bandero namesto kape njegove elfice pa v zelnih bikinih ;)

oh yeah :D

storyteller pravi ...

Sama sem sicer tudi proti potrošniškemu posiljevanju s (pred)prazničnem vzdušjem. Vendar me očitno ne gane. Si ne momljam božičnih napevov in tudi nakupi še niso v teku.

Je pa res tudi, da je naslednja nedelja (30.11.) že prva adventna in če se spogleduješ z "adventnim venčkom" ali "adventnim koledarjem" je zdaj že čas vsaj za zbiranje idej, če ne za izdelavo. V začetku decembra je treba misliti že na čestitke itd. :)

Mislim, da imam "zdravo" mero pri vsem tem rompompom-u! :P

Khmmm... Če bolje pomislim, sem med prvimi pisala o prihajajočih praznikih in prav nič se nisem zgražala! Ko pa je toliko priložnosti za ustvarjanje... čestitke, darila, raznorazni okraski... :)

KaTkA pravi ...

ah draga moja, face it - gospodarska kriza se pozna tut pr božičku zato se je odloču da bo letos hitrej stopu v akcijo :P!

shit happens, sam da bo men za spremebo postalo všeč po naslednjem tednu :) ...

Izgubljena. pravi ...

@kaTkA - po naslednjem tednu bo v redu... Pa še takrat ne bom kupila nobene rdeče oslarije - zanalš! :D

@storyteller - zlo cenim vse te homemade zadeve, ki nastanejo ob božiču in prinašajo čar, ampak jeez - sredi novembra?

Sicer pa sprejmem tvojo trditev, da te ne gane :D ... Mene očitno je in na precej moteč način ;) .

:) Sicer se tudi sama ne zgražam nad temi prazniki - vedno dobim asociacijo na nekaj toplega, ampak tole posiljevanje (kot si sama tudi na začetku rekla) je pa ogabno.:)

@Nathan - hah :D Sploh ne dvomim v to :) .

@Maychi - kakor je Nathan omenil... Kmalu bo vsa ta kramarija že junija na policah :D .