torek, 4. november 2008

relativno zadovoljstvo

Po relativno zadovoljno preživetem ponedeljku sem se odločila nagradit, kajti relativno zadovoljno preživeti ponedeljki so redki! Iz štacune sem se obložena z vrečko čipsa, tremi čokoladami, koruzno žemljico, čokoladnim krofom in s češnjevimi žvečilnimi gumiji zbasala v avto in še preden sem se pripeljala domov, sen požrla krof, eno čokolado in tri hrustke čipsa (ah, to je prednost statusa sovoznika!). //=4,53€//
Tanji sem v ročice - brez, da bi sprejela odgovor "ne" - potlačila svoj indeks...
Ne sanja se mi od kje sem načrpala toliko dobre volje, ko pa sem polnih 30 minut kakavčkala z meni ne prav ljubim bitjem (na koncu se je sicer izkazalo za precej normalno srečanje - zapadli nisva v noben konflikten vozelj), potem pa še vsaj štiri ure preždela v neprodušnih prostorih hiše Tamkjersopredavanja. Tole drugo spada med še posebej grozne in travmatične izkušnje in če se ima to namen ponavljati vsak ponedeljek, začnem z greenpease kampanjo za varčevanje z energijo. Sovražim nepotrebno razsipnost!
Tudi relativno zadovoljno preživet torek je za mano. Prvič v življenju sem naročila solato. V piceriji. In jo tudi dejansko in konkretno jedla (nisem je pojedla, ker imam majhno želodčno kapaciteto:D). Jaz, stroga nevegetarijanka sem naredila svoj prvi korak k spremembam (sploh vedela nisem dokler me na to ni opozorila Maja:)), o katerih nedogajanje sem na depresiven način razglabljala enkrat nekoč (čudno zasnovana poved, res:P). Po dvajsetih minutah premikanja po centimeter za centimeter in po petminutnem nemočnem obstoju sredi križišča, ko so se na semaforju zamenjale že tri zelene, mi pa smo še vedno tičali tam in poslušali hupanje nestrpnih avtomobilov, sem končno prestopila na drugi mestni avtobus, kjer sem... Stala skoraj v šoferjevem naročju. Pametno, da sem se po svoje dišeče palčke in po Sabinine nogavičke odpravila v času, ko se vsi masovno odpravljajo domov. //=2€//
Tanja mi je v ročice - brez opozorila, kaj mi daje - potlačila moj indeks...
Ja? Čudovit je! Žal fotografija ne toliko, ker je slikano pod lučjo in moj fotoaparat boljšega ne zmore, ampak bistvo je vidno - Tanja zna! Tanja ve! Tanja ima čut!
Všeč mi je to relativno zadovoljstvo. Kljub premnogim stresnim udarcem čez dan, se že drugi dan zapored zadovoljno odpravljam spat. Jutri me čaka Sreda, za katero že zdaj vem, da se bo iztekla podobno - prisiljena krvodajalska akcija (prisiljena!) plus šnofanje (ovohavanje) štacun z obutvijo že kažeta na variacijo mojega zadovoljstva. //=cca.100€//
Tanji bom v ročice potisnila še vse zvezke, knjige, skripte (še srednješolske!), da mi jih obarva v vseh barvnih odtenkih po njeni lastni izbiri! (hecamsezelo:))
In pogrešam... Že zelo močno. *

6 komentarjev:

nefertit pravi ...

Jaz si tudi zmeraj obljubljam, da bom v piceriji naročila solato ali kaj drugega zdravega, žal brez uspeha. Vedno končam pri pici. Indeks pa izgleda čist hudo!

Nihljaj pravi ...

Zakaj bi v piceriji naročil solato? Ne razumem :) V piceriji ješ pico in pika :P Če se želiš iti zdrav način življenja pa itak ne smeš jesti zunaj, niti solate, ker je vse umetno ;)

Naj bodo v tem lepem indeksu čim lepše ocene ;)

Kako dolgo boš še pogrešala, Vađajna? Mislim, da ne več dolgo, kajne?

Izgubljena. pravi ...

nefertit - tudi jaz sem vedno končala na pici (toliko bolj neizvirno, ker je bila ta pica vedno margarita :D), ampak tokrat sem pa zbrala moč :D .

Je pa nekaj definitivno - te solate so po jakosti "zdravosti" čisto na enaki valovni kot pice.. Sicer, kdo pravi, da so pice nezdrave? Oz. kdo pravi, da so solate zdrave? Sploh te, ki imajo milijon mastnih prelivov čez... :D

In kot je rekla n. - umetne so zagotovo :D . Zdrav način življenja se je danes sploh težko it... Povsod je nekaj kar je in nekaj kar ni in po pravici povedano - "kaj je zdravo" - že zdavnaj se ne oziram več na to. Umrla bom tako ali tako - če bom jedla zdravo ali pa ne, kakovost življenja si bom pa že po svoje prikrojila :D .

n. ta teden naj bi še pogrešala... :) Aveš, ko se napetost pričakovanja povečuje, gre pogrešanje linearno z njim :) .

Poplava misli pravi ...

darja!!! zlo sm vesela da si zadovoljna z indexom, pa brez problema mi lahk v roke ( brez opozorila)potisneš še vse ostale zvezke:) na koncu mi ni problema tut tebe mal pobrvat pa v eno folijo zavit:D

storyteller pravi ...

"Naj bodo v tem lepem indeksu čim lepše ocene ;)"

Podpišem! :D

Izgubljena. pravi ...

Storyteller - Zaenkrat sem zadovoljna kar z "naj bo v tem lepem indeksu čim več ocen!" :D



calyx, mi amiga - si včerej dobila svoje :P A si zadovoljna, a si zadovoljna? :D