sobota, 15. november 2008

Povozil me je vlak!

Moram biti zelo zmedena, da tri minute razmišljam, katera zobna krtačka je moja in potem še tri minute razmišljam, katero zobno krtačko sem uporabila včeraj zvečer. A je bila prava? Starš št.1 ima namreč enako zobno krtačko, kot jo imam nekje drugje tudi jaz. Tri minute se čez eno uro pretepam, ker sem si dovolila pojest kos z vikikremo napacane žemlje. Boli me zgornja desna šestica. Vedno me boli.
Potem se jezim na mandarino, ki je pravzaprav klementina, ampak ima vse lastnosti mandarine - velika je, suha, debelokožnata, peške ima.
In gripozni znaki, ki sem si jih vbrizgala včeraj zvečer... Obupno! Bezgalka pod levo pazduho me boli, da še vedno živim v temi (ne morem odroletat okna!) in glavi ne pomaga niti Lekadol (še vedno tisti, ki se mi zapahne v goltancu, Fuj.). Počutim se, kot da bi me povozilo nekaj, kar je podobno valjarju, tramvaju in traktorju hkrati in ne kot bitje, ki je v sanjah skakljajoče nakupovalo traparije in bilo zadovoljno, da je zapravilo še zadnjih 60€.
Želim si na babji čvek danes popoldne pa se bojim, da nisem ravno sposobna preživet vožnje od tukaj do tja. Na živce mi gre moje ime, še bolj pa razmišljam o spremembi vađajne v nekaj bolj mojega novega. S tistim obdobjem sem že zaključila. Razpisala bom javni natečaj brez nagrade, potem pa se bom že lotila prevoda tistega poglavja, no! Moj najljubši forum pa je očitno crknil.
Zares sem cela revica, ha?

7 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Upam, da te bacili čim prej zapustijo :)

Foruma pa res ni. O fak, je prazno življenje :)

Izgubljena. pravi ...

Ane :D Počutim se, kot da bi mi odvzeli otroka :D:D ..

Ne, saj nisem nabita z bacili, ampak počutim se, kot da bi imela najmanj gripo... Ampak počasi prebolevam to občutje ;) .

nefertit pravi ...

Jaz imam občutek, da je cel svet padel name - big M debelo zamuja. Tako,da takoj zamenjam s tabo. :)

p.s. tudi mene nervira, ker ni kokošnjak dostopen.

Anonimni pravi ...

Anketa je slaba, ker nič od tega nisi ti. Jutr lahko ena ornk debata pade in bomo takoj dobile tvoje novo ime. Ni panike ;)

Izgubljena. pravi ...

No, hvala Katjuša - to sem provzaprov hotla nooo! :D

Se sploh v ničemer ne najdem, ampak vađajna je pa že tko... I am so over it! :D

nefertit - cel svet pada nate?? :D Bom raje ostala pri svojem traktorju...

storyteller pravi ...

Jst sem se te pa takoooo navadila, da si Vađajna! :P

Izgubljena. pravi ...

ST - sploh se še nisem navadila, ko imam na msnju za prikazno ime napisano svoje ime... Čudno je! Mislim, da zaenkrat kar še vedno ostajam pri vađajni.. :/