torek, 25. november 2008

Snežinkasto.

Mulec je nad snegom tako navdušen, da ga komaj spravimo nazaj v bajto, kjer pa začne z imitacijo mučenega človeka ("odiranje kože na živo") in jo uspešno nadaljuje, dokler mu ne dovolimo ponovnega skoka v sneg. Ob tem me preplavi nekaj spominov na to, kako sem bila sama vedno navdušena nad belo preprogo na vrtu in kako sem navdušeno spremljala vsak nov centimeter snežink, ki se je nagnetel na strehi ptičje hišice (mja - to merilo mi je vedno najbolj zanesljivo pokazalo, koliko je dejansko zapadlo snega). Sedaj nisem več tako bolestno prilepljena na okensko steklo, tudi zjutraj nisem skočila iz postelje in stekla ven potacat po nedotaknjeni beli površini (iznakazit jutranjo zimsko idilo je eden večjih užitkov, ni res?). Da je zunaj zasneženo, me je opomnil zvok traktajočega pluga in kidajoče se lopate in šele sredi dopoldneva sem odgrnila zaveso, da sem dovolila beli svetlobi, da butne vame.
Seveda me veseli, še vedno me veseli, ampak danes si bom vseeno namesto večernega mavžanja raje privoščila večerno čofotanje v Atlantisu.
Pingo je as. In nostalgično.

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Pingo je res as. Pa zdj mi je še bolj smešen kot v otroških letih :)

Izgubljena. pravi ...

Jaa :) - Pingo je bil vedno eden mojih najljubših :) . Tak enostaven pa hkrati tko velik pove :) .

nefertit pravi ...

Jaz sem snežno odejo merila po cm na pokrovu kante za smeti. In še vedno se zalotim, da v mislih štejem centimetre, ko hodim mimo kant. Amapk danes žal ne, ker pri nas nimamo niti mm snega. Naša dolina je zakleta - se nas ogne sneg in vsa poletna neurja.

Little Vampire pravi ...

Meni je bilo pa včasih škoda poteptat (in iznakazit) sveže zapadel sneg. Še zdaj mi je najlepše, ko sneg zapade in je še vse nedotaknjeno...
Pingo pa je preprosto zakon:)

Nihljaj pravi ...

Pingo, iii, ta lepotec :)

Zadnje dni se mi ob omembi zapadlega snega zdi, da živim na Luni. Pri nas ga namreč ni niti malo. In naj še kdo reče, da je Slovenija mala - ni, ker če bi bila, bi bili vsi v belem, pa nismo :P

Glista Fashionista pravi ...

Sneg je zabaven prvi dan, ko je še lep bel, potem pa tista plundra pfuuuuuuuuuj! :)

Izgubljena. pravi ...

nefertit - ja, kanta tudi pride fajn v poštev... Kanta :) . Sicer pa itak - sneg pride pa gre in kaj pa veš - naslednjič boste imeli vi snežni vihar, mi pa prst v rit :D - aja... Neurja se vas tudi ognejo.. :/ No, to je pa tudi nekaj? :D

Little Vampire - škoda je že poteptat sneg, ker je res lepo, ampak je tako mamljivo, no! Se zabrisat v še nedotaknjen kup :D ...

N. - Slovenija je že majhna, ampak tudi zaje*ano raznolika :) . Mogoče bomo pa kmalu... Spet vsi brez snega :D .

Glista - ma plundra je bila pa že tokrat na začetku vsa zoprna... Vsaj v Lj se je bilo treba na veliko izogibat tistim žmohtnim lužam :D .