četrtek, 13. november 2008

this-is-so-lame

Prosim, če me lahko nekdo začne zagovarjat. Jaz se ne morem več! Potrebujem odvetnika in sicer brezplačnega in popolnoma vdanega. Bi šlo...?
Se mi pa ob tem porodi še eno pomembno vprašanje - sem sploh potrebna zagovora? Lahko sem namreč dejansko kriva na celi črti, ni res? Mi je že vseeno. In ne da se mi. Povsod iščem opravičila za svoja zlobna dejanja in pri vsakem se vprašam, če ni že izpeto in če je sploh smiselno. Od tega trenutka naprej ne iščem več izgovorov, prostovoljno se javljam za tarčo bombandiranja; če pa se kje oglasi kak rešitelj, se ga pa tudi ne bom branila. Mogoče bo s tem življenje lepše?
Nimam se za otroka Dobrote in Poštenosti, vendar pa me tudi Hudobnost in Hinavščina ne posedujeta... (kratek "zamislek" vase in lahek "otres" z glavo ter "besedni" dodatek) Popolnoma (to je govorilo Nezavedno:)). Ravnam se po tem, kar določen moment čutim in če se to ne izkaže za optimalen izid - shit happens, right?
Beseda dneva: lame excuses (ali kako si je Tina izmislila razlog, da mi ne odpisuje več na ortounulo sms.e!:P)

6 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Jaz pravim tako - če je bil namen dober, izpadlo pa je povsem drugače, potem ne vidim razloga za krivdo ali samobtoževanje. Saj si samo človek - človek, ki ga kdaj poserje. In tudi na drugih ljudeh je, da to sprejmejo in ne kuhajo mule za vsako figo ;)

miss.nymphee pravi ...

Wrong! Shit doesn't just happen, shit takes time. ;)

Anonimni pravi ...

mogoče sem jaz tole prehitro prebral ampak...kaj si naredila narobe? :)

lahko te pa zagovarjam... :P izkušnje so ker moram vedno sebe (ne vžge zmeri) nimam pa nobenih uradnih potrdil o temu :D

Izgubljena. pravi ...

n. - če pa sploh namena ni bilo, ampak se je kar tako razpletlo samo od sebe... Verjetno tudi ni razloga? Ampak, ko se pa razplete tako, da je v obeh primerih napovedan slab konec (torej okoliščine za samoobtoževanje:D)... Je pa tudi švoh. :/


miss.nymphee - shit takes time. Si bom zapomnila za naslednjič :P :D .


nathan - sem tudi jaz prehitro napisala :D . Za tisti primer sem naredila to, da sploh nič nisem naredila, za primer po objavi sem pa naredila to, da sem bila res... Em grda :D . Zavedno grda. Čudno, kaj? Pa še vedno se hočem zagovarjat :) ... Oz. lahko tebi prepustim vlogo - izkušnje so pač izkušnje ;) . Sprejmem!

Anonimni pravi ...

Ja sej več al manj se zmeri zagovarjamo...hočemo upravičit dejanja...

super...se bova zmenila kje in kako :P ;)

Izgubljena. pravi ...

A na fejsbuku?? :D