nedelja, 1. februar 2009

ČinkČinkZum?

Pod vplivom rahle vročine, palačink in debelega kovtra sem jo končno uvidela, čeprav se mi vse bolj dozdeva, da sem jo mimobežno tudi lansko leto in leto poprej. Govorim o slovenskem glasbenem spektaklu (to sem napisala z nekaj ironije) - Emi. Videla sem jo v celoti. Vse od Jožka, ki Potrebuje, pa do Nuške, ki je Draščkova. Pravzaprav mi je bilo videno všeč in zdelo se mi je solidno - kljub temu, da sem se ždenja pred tevezijalom lotila v veliki pripravljenosti, da vase sprejmem ogromno mero patetike. Manj kot tretjina pesmi je zasedla mesto pomilovanja (v to tretjino zanesljivo spada Semjuel nimampojmačigav), ostale pa... So bile primerne (in primernost vzemimo kot relativno). Do voditeljskega kadra ne morem biti negativno kritična. Celo nekaj smehljajev so iztisnili iz mene (smehljaji so zaradi zamašenega nosu skoraj povzročili zadušitev... Ja, zadnje noči menda glasno smrčim...). Njihovi pogovori, razgovori, dramatični izpadi (in vse ostalo) so bili simpatični, so bili nedolgočasni in so mogoče malo preveč ciljali na princip poudarjanja napak, pomanjkljivosti in ugotovljanja morebitnih izidov, s katerimi niti niso mogli faliti (kot je prihajajoča vojna med tistimi, ki so jim zmagovalci všeč, in tistimi, ki jim niso všeč).
Priznam, Blagnetova vedno zna. Zmagovalec pa... Kdo je zmagal? Oh, saj vem kdo. Po tihem so bili moj favorit, ker imam rada Vanesso Mae (je enako godala je enako violina). Mogoče mi je šlo na živce pretiravanje z naprezanjem glasilk skrivnostne blondinke (pa še povejmo, da so bile Bjonde z blondpavr prav zabavne)... Zmagovalce, katerih imena še ne poznam*, sem slišala, tako kot DimDima, prvič. In tudi Dimi je majčkeno pretiraval s tisto hvalo... Kot da tega ne slišimo od vsakogar?
Ni bilo obupno. Rečem, da se je mogoče celo pokazal nek potencial... Omg! A je to zato, ker pol leta nisem slišala nobenega slovenskega komada!? Ne za zmago na Eurosongu, ampak za neko raznolikost med izvajalci in za to, da je nekdo in še nekdo celo izstopal. In Peter je lepši nekosmat.
*a so Masisimo? Tudi DimDima verjetno ne bo pravo ime...
Cenim Jonasov komentar. Res!

4 komentarji:

Nihljaj pravi ...

Všeč mi je tvoj komentar. In Jonasov. Nisem gledala pa vem o čem govorita :)

Meni je Poles všeč, ker ima brado in bad ass frizuro. Samo ušesa ima prevelika :P

bubbles pravi ...

quartissimo :D
in jst tut nad vodenjem nisem bila blazno razočrana.
in poles je res lepši bred sinje brade.
samo ni ga pa čez giovannija :D

Izgubljena. pravi ...

N.: Jonasov komentar je bil za nekaj ščepcev malo bolj strupen in negativno nastrojen.. :D Ampak je veliko bolj nazorno prikazal dogajanje pa še zabavno :D .

Poles... Pa ima res majčkeno štrleča ušesa... :D Ga naredi malo bolj "kekčastega" :D.

bubbles: sem si že zapisala v uho :D (sem bila pa blizu, kaj? :D).

Kje je bil pa giovanni??? :D

Sasha pravi ...

"Meni je Poles všeč, ker ima brado in bad ass frizuro."
Da, da, strinjam se:)