nedelja, 8. februar 2009

Od zdaj naprej bom pametnejša.

Kakšnega posebno pozitivnega produkta v tem izpitnem obdobju nisem proizvedla. Od zastavljenih Štirih sem naredila le Enega. Za Drugega sem posebej jezna, ker ni bilo tako, da vanj ne bi vložila premalo truda (za knjigami sem sedela nadpovprečno dolgo), za Tretjega, računalniškega, sem tako ali tako pričakovala, da mi ne bo zneslo, ker so bili glavoboli z učboli (je enako okoboli) v tistih dneh prehudi, da bi lahko sploh kaj čarala za računalnikom (zelo prikladen izgovor!), od Četrtega pa sem se na srečo odjavila in se z njim obsodila na junij. Peti me čaka po "počitnicah" (in počitnice so menda le še naslednji teden??) in na tega bom stavila... Prav res, da bom stavila vse! Pa se oglasi trezni Notranji glas: ghh, don't be silly.
Ker: dovolj imam, da se vedno učim le za toliko, da pridem skoz. Za pofukano, se opravičujem izrazu, šestico in "samo, da naredim", si rečem. Sposobna sem, nimam zaprtih kognitivnih shem, nisem neumna, ampak imam samo neverjetno leno rit. Izpit dojemam kot neprijetnost, kot napako, oviro in kot nekaj nepotrebnega, za kar se mi zdi brez pomena trudit in razbijat glavo. Le zakaj tega ne bi dojemala kot izziv in kot nekaj, kjer se lahko dokažem? Kot dejanski preizkus sebe in svojih miselnih sposobnosti?
Tokrat in vsakokrat naprej bom v učenje vložila celotno sebe. Snov me bo zanimala, čeprav bo nezanimiva, snovi se ne bom učila površno, ampak se bom učila s konkretno analizo. Velika količina papirja me ne bo odvrnila, ne bom se je ustrašila, vzela si bom čas. Učila se bom, kot da bi želela dobiti deset (za začetek lahko začnem z učenjem za sedem?) in znala bom, kot da znam za deset (tudi to lahko najprej za sedem?). Nad šesticami bom od tu naprej razočarana, od sebe bom začela zahtevat več!
V zadnjem času imam zares samoprepričevalne sposobnosti. Imam tudi samouresničevalne??
Ampak res... Svojo mejo zaupanja vase bi lahko že postavila malo višje, no!

12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Sploh se ne morm nehat smejat :)
A ti temu verjameš?

Izgubljena. pravi ...

:D:D:D Ja! Katjuša lahko bi verjela! Če se že tko neutrudno prepričujem...

Ti pa pšt. Se maš za učit. In to za sedem!

Anonimni pravi ...

Jst grem na vse ali nič :)

Izgubljena. pravi ...

Sam da ne greš na šest ali nič :P

Luna pravi ...

jaz tud nisem zadovlna s šestkami, tak da mam rahlo višje cilje! :D tak dolgo bomo delali,da bomo jih izpolnili ne? :D

storyteller pravi ...

You go girl! Kar zapri se v knjižnico do 21.30. Vsak dan. Tako kot jst! :P Čeprav se ne podim več za številkami, ampak za "dipl." :)

Nihljaj pravi ...

Hoho, podpiram idejo in ti želim vse najboljše pri njeni uresničitvi! Se ti izplača, je dober občutek, ko vidiš, kako si lahko produktiven :) Ker šestka je res usrana ocena - pardon izrazu, ne leti na nikogar osebno. Če se učiš, se je vredno učiti še tisto pikico bolj, da prilezeš višje :) Zato le pridno! Oh, profesorski vzgibi v meni se prebujajo počez in počez :P pridni bodi, otroci, pridni!

Anonimni pravi ...

Ne, ponavad grem bolj na nič.
Junijski tip človeka pač :)

Izgubljena. pravi ...

Tamika - do zdaj sem bila jaz tudi s šestkami zadovoljna, ampak zdaj pa ne bom več. Čeprav se mi gre pri vsem tem bolj za to, da se NAučim za več, kot le za tisto zadostno, v indeksu jo bom za silo že sprejela. :)

Storyteller - a do pol desetih??? :D Torej se moram odpovedat vsemu stranskemu življenju?? :D

N. - mja... Če naj se že zapravljam čas z učenjem, naj ga vsaj konkretno zapravim :D (in definitivno boš profesorica z velikim P :P).

katjuša - sej veš, da sem jz tud junijska ptička no... Še rojstn dan mam takrt! :D Očitno je men junij letos še kako namenjen. :D

K pravi ...

ej, od kdaj me pa ti tolk dobr poznaš, da analizo mojega učenja zadaneš v nulo? ;] no ja. moj razpon ocen vsebuje res vse. šestke niso vedno odraz lene riti, vseeno pa raje padem, pa grem še 1x delat, kot pa da dobim v e-indeks tisto bogo 6.

drugače pa, čez 3 ure mam izpit. znam bolj nič. zanašam se na svoje izrazne sposobnosti in kvalitete. pri esejskih vprašanjih namreč razturam. tako da bo lahko 6, 10 ali kaj od vmesnih cifer. wish me luck.

ti pa, aaa, zgleduj se po n., ona je neverjetna, kar se tega tiče. ;]

Izgubljena. pravi ...

kolibri - očitno sva samo pri učenju nekaj podobnega, ker razpon ocen pri meni ne zajema vsega :D (priznam!) ... Pri esejskih vprašanjih sem pa tudi sama samozavestna, ampak ni vedno tako, da bi ravno zadela tisto, kar profesor želi :D . Je pa res, da se je že zgodilo, da sem iz čistega nič nekaj uspela dobit :) .

Torej imaš točno ta trenutek izpit??? :D Okej... Ti želim, da tvoje izrazne sposobnosti danes še posebej zablestijo! :P

Poleg n. imam še par zgledov in to že kar dolgo časa... Pa mi ne pridejo ne vem kako do živega.. Očitno moram res sama pri sebi razčistit :)

Sasha pravi ...

Oo, js bom tut to zdej :/
Čeprav sem mela lani ocene od 6 do 10, sam sem sita sekiranja septembra in sekiranja na zadnjem roku:S:D
Pa občutka, da pojma nimam...ker se nadgrajujejo tut stvari:/